Näissä palstoissa oo liian paljon valheellista, pirullista, saa

Heli10

Näissä palstoissa on liian paljon valheellista, pirullista ,saastaista juttua. Jotkut sydämensä katkeruudesta heittävät rapaa Helluntaiherätyksen päälle.Olen siirtynyt Netmission puolelle. Tuntuu olo ehyemmältä.

12

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tynnyrissä kasvaneel

      Hyvä. Tavallisen teeveen sijasta katso teeveeseiskaa. Älä seurustele uskosta osattomien kanssa vaan kuuntele vain kiihkouskovaisia. Lehdistä lue vain hengellisiä julkaisuja.

      Radiosta kuuntele vain radiodayta.

      Näin saat pollasi todella sekaisin. Sitä ei sitten korjaa enää mikään.

      • selailija ohimennen

        No höpö löpö. Ei nettipalstan valinta tee ihmisestä sulkeutunutta tynnyrissä eläjää.

        Jos itse olisin aktiivinen keskustelija, menisin tietysti kyseisen aihepiirin omalle palstalle, jonne pitää rekisteröityä ja jota moderoidaan. Suomi24:n KAIKKI alueet ovat mielestäni lähinnä trollaus- ja pilailupalstoja.


      • päätä itse
        selailija ohimennen kirjoitti:

        No höpö löpö. Ei nettipalstan valinta tee ihmisestä sulkeutunutta tynnyrissä eläjää.

        Jos itse olisin aktiivinen keskustelija, menisin tietysti kyseisen aihepiirin omalle palstalle, jonne pitää rekisteröityä ja jota moderoidaan. Suomi24:n KAIKKI alueet ovat mielestäni lähinnä trollaus- ja pilailupalstoja.

        " Suomi24:n KAIKKI alueet ovat mielestäni lähinnä trollaus- ja pilailupalstoja. "

        Näin suurimmaksi osaksi on !
        Joku hyväkin aloitus on jsk.ne vaan pitää osata poimia.Yleensä hyvät aloitukset pilaa, nämä ammattipostaajat, (ikävystyneet teinit, atet,ev.lut kiihkoilijat ).
        Mutta toisaalta jos kaikki asial.keskustelijat pötkivät pakoon, on näille provoilijoille vielä enemmän tilaa.


    • ljds

      Ei täälä ole kuin tuo yksi jengi joka pilaa Toerin taruilla ja omalla valheellisella käytöksellään koko foorumin.

      Ovat paisuneita omahyväisyydessään ja valehtelevat valheesta päästyäänkin eikä totuus ole päässyt heihin asumaan ja siksi ovat saatanan asialla.
      Saatanahan on itse valheen isä ja joka valheessa elää ja valhetta tekee on valheen isännän alainen ja orja.

      Netmission on siitä hyvä foorumi että siellä eivät tällaiset muiden uhriuttajat ja jalkoihin polkijat pääse toteuttamaan tuhotyötään.

    • hellari....

      Kyllä olet tehnyt oikean ratkaisun. Jos tahtoo itselleen hengellistä ruokaa ja kasvua, niin Netmissio on oikea palsta.

      • >>Kyllä olet tehnyt oikean ratkaisun. Jos tahtoo itselleen hengellistä ruokaa ja kasvua, niin Netmissio on oikea palsta.>>

        Jos tahtoo pitää silmät ummessa ja aivot narikassa, Netmissio on varmasti ihan hyvä vaihtoehto. Täällä avoimemmalla foorumilla kun voi tulla vastaan myös sellaisia tosiasioita, joita uskova ei halua / kestä kuulla.


      • ingebork
        demon_of_dawn kirjoitti:

        >>Kyllä olet tehnyt oikean ratkaisun. Jos tahtoo itselleen hengellistä ruokaa ja kasvua, niin Netmissio on oikea palsta.>>

        Jos tahtoo pitää silmät ummessa ja aivot narikassa, Netmissio on varmasti ihan hyvä vaihtoehto. Täällä avoimemmalla foorumilla kun voi tulla vastaan myös sellaisia tosiasioita, joita uskova ei halua / kestä kuulla.

        "Tälläavoimemmalla foorumulla voi tulla sellaisia asioita, joita uskova ei tahdo kuulla"
        Valheet , liioittelu ja vääristely on asioita , joita ei pitäisi olla.Minäkin näen Helluntaiherätyksen virheet, ja huumorilla voin puhuakin niistä.
        Ensinnäkin joillekin kaikki kielteinen on helluntailaisuutta. Kaikki kummallinen on helluntailaisuutta. Katsokaa konferenssia. Se on helluntailaisuutta.


      • hyl. huono,ota hyvä
        ingebork kirjoitti:

        "Tälläavoimemmalla foorumulla voi tulla sellaisia asioita, joita uskova ei tahdo kuulla"
        Valheet , liioittelu ja vääristely on asioita , joita ei pitäisi olla.Minäkin näen Helluntaiherätyksen virheet, ja huumorilla voin puhuakin niistä.
        Ensinnäkin joillekin kaikki kielteinen on helluntailaisuutta. Kaikki kummallinen on helluntailaisuutta. Katsokaa konferenssia. Se on helluntailaisuutta.

        Katkeroituneet LUOPIOT, haukkuvat hell. eniten. Ihmiset ovat vajavaisia, seurakunnat ovat vajavaisia.
        Vain luopiot ovat täydellisiä , omassa sokeudessaan!


    • ArmonPuolella

      Sitäpaitsi TV7kalta tulee myös PALJON hyvää ja raamatullista ohjelmaa.
      Ei kannata heittää pois vauvaa pesuveden mukana..Huh.. mikä händeli...dem...of_daw... No sillä ei oo mitään tekemistä Jumalan kanssa, vaan niiden langenneiden alkuvoimien kanssa...

    • Tältä helluntailaisuus / Suomi24 -keskustelupalstalta saa kuitenkin sellaista tietoa helluntailaisuudesta, jota Netmission -keskustelupalstalla on kielletty kertomasta.

      Mutta jos aloittaja (tai kuka tahansa) ahdistuu ja tulee rikkinäiseksi helluntailiikkeen koko kuvasta, tai ei halua tietää helluntailiikkeestä kaikkia asioita, on silloin parempi pysyä Netmissionin puolella.

      • ingebok

        "Tällä helluntailaisuuspalstalta saa sellaista tietoa, mitä Netmission kieltää kertomasta"
        Sehän olisi ihan okay mutta tällä foorumilla on VALHEELLISTA vääristelyä, usein tahallista valehtelua.Tahallista ravan heittämistä.Keksittyjä juttuja, joihin heti jotkut tarttuu.
        Esimerkiksi olen kuulunut 4 helluntaiseurakuntaan, koko aikuisuuteni. En tunne, enkä ole kuullut yhtäkään pedofiiliä siinä porukassa. Jälkeenpäin sitten kuulin siitä yhdestä, joka lähti Helluntaiherätyksestä.Eli ei voi puhua "runsaista esiintymisistä"


      • säälittävää
        ingebok kirjoitti:

        "Tällä helluntailaisuuspalstalta saa sellaista tietoa, mitä Netmission kieltää kertomasta"
        Sehän olisi ihan okay mutta tällä foorumilla on VALHEELLISTA vääristelyä, usein tahallista valehtelua.Tahallista ravan heittämistä.Keksittyjä juttuja, joihin heti jotkut tarttuu.
        Esimerkiksi olen kuulunut 4 helluntaiseurakuntaan, koko aikuisuuteni. En tunne, enkä ole kuullut yhtäkään pedofiiliä siinä porukassa. Jälkeenpäin sitten kuulin siitä yhdestä, joka lähti Helluntaiherätyksestä.Eli ei voi puhua "runsaista esiintymisistä"

        mazelilla on rikas mielikuvitus, mitään älä ota todesta, tai ehkä hän kertoo omasta elämästään..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe