Tietoa kyseisestä kulj liikkeestä?

Työn hakija

Onko kuskit usein vaihtunut? Palkkaus, tuleeko ajallaan? Entä kalusto, pidetäänkö kunnossa, kun aikas vanhaa näyttää olevan. Onko kaikki omia autoja, mitä nettisivuilta on kohdassa "kalusto"? Millai talo yleensä?

5

881

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko olemassa mahdol

Kuskeissa on nykyjään aika iso vaihtuvuus... Eli jos pääsee PAREMPAAN hommaan irtisanoutumisajan puitteissa (kivempi työika, uudempi auto, parempi homma, lyhyempi työmatka yms...) niin helpolla vaihtuu firma

Palkka on lähes joka firmassa vain TES:in mukainen, ja nykyjään menee 99% tilitoimiston kautta, eli ajallaan tulee, kunhan palauttaa tuntilistat ajoillaan...

Ja oikeastaan auton iällä ei ole aina merkitystä, joskus 10 vuotias on tehtävään parempi kuin 2kk vanha

Eli hakemusta menemään, ja juttelemaan... Itse olen ainakin 10 paikassa todennu "tuo ei ole nyt oma hommani" eli olisi päässyt, mutta en mennyt... Muutama vaikuttanut "vakuuttavahkolta" eli olen ollut töissä tasan yhden päivän... Vielä ei ole sitä "omaa hommaa" löytynyt... tänään taas 12:00 haastattelu, joten katotaan jospa nyt ois kiva homma... Tosin töitä on 10h päivässä ja 9 päivää kahteen viikkoon... Olisi reilusti viikko töitä-viikko vapaata

• Työn hakija

Saako viirejä laittaa tuulilasiin, siis mitä isäntä tykkää moisesta? Entä lisävalorauta ja valot, pitääkö itse ostaa ja asentaa vaiko maksaako isäntä? Saako veturin pitää viikonloput kotipihassa, mulla vanhempien omakotitontilla olis hyvä paikka pitää veturia ja laitella sitä viikonloppuisin?

• pitää pitää
        Työn hakija kirjoitti:

Saako viirejä laittaa tuulilasiin, siis mitä isäntä tykkää moisesta? Entä lisävalorauta ja valot, pitääkö itse ostaa ja asentaa vaiko maksaako isäntä? Saako veturin pitää viikonloput kotipihassa, mulla vanhempien omakotitontilla olis hyvä paikka pitää veturia ja laitella sitä viikonloppuisin?

Ei saa laittaa viirejä

Voit pyytää pomoa hankkimaan autoon lisävalot, itse et saa autoa juurikaan muokata

Ja autolla on usein monta kuskia, eli ei saa siksi pitää kotona

• Yötä jä päivää ajan

Minä ajan uudella Volvolla ja pienellä palkalla,koska tykkään vaan ajaa ja palkka on sivuseikka.

• ifi

Miksi et aja kunnon autolla ? Vaikkapa Wihurin maahantuomalla mahuri-STEYRillä ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      182
      7644
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      35
      4843
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      125
      2835
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      79
      2255
    5. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      92
      1625
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      215
      1534
    7. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1151
    8. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      17
      1094
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

vuoden 2025 aluksi?
      Ikävä
      48
      1029
    10. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      226
      1002
    Aihe