Onko kuskit usein vaihtunut? Palkkaus, tuleeko ajallaan? Entä kalusto, pidetäänkö kunnossa, kun aikas vanhaa näyttää olevan. Onko kaikki omia autoja, mitä nettisivuilta on kohdassa "kalusto"? Millai talo yleensä?
Tietoa kyseisestä kulj liikkeestä?
5
881
Vastaukset
- Onko olemassa mahdol
Kuskeissa on nykyjään aika iso vaihtuvuus... Eli jos pääsee PAREMPAAN hommaan irtisanoutumisajan puitteissa (kivempi työika, uudempi auto, parempi homma, lyhyempi työmatka yms...) niin helpolla vaihtuu firma
Palkka on lähes joka firmassa vain TES:in mukainen, ja nykyjään menee 99% tilitoimiston kautta, eli ajallaan tulee, kunhan palauttaa tuntilistat ajoillaan...
Ja oikeastaan auton iällä ei ole aina merkitystä, joskus 10 vuotias on tehtävään parempi kuin 2kk vanha
Eli hakemusta menemään, ja juttelemaan... Itse olen ainakin 10 paikassa todennu "tuo ei ole nyt oma hommani" eli olisi päässyt, mutta en mennyt... Muutama vaikuttanut "vakuuttavahkolta" eli olen ollut töissä tasan yhden päivän... Vielä ei ole sitä "omaa hommaa" löytynyt... tänään taas 12:00 haastattelu, joten katotaan jospa nyt ois kiva homma... Tosin töitä on 10h päivässä ja 9 päivää kahteen viikkoon... Olisi reilusti viikko töitä-viikko vapaata- Työn hakija
Saako viirejä laittaa tuulilasiin, siis mitä isäntä tykkää moisesta? Entä lisävalorauta ja valot, pitääkö itse ostaa ja asentaa vaiko maksaako isäntä? Saako veturin pitää viikonloput kotipihassa, mulla vanhempien omakotitontilla olis hyvä paikka pitää veturia ja laitella sitä viikonloppuisin?
- pitää pitää
Työn hakija kirjoitti:
Saako viirejä laittaa tuulilasiin, siis mitä isäntä tykkää moisesta? Entä lisävalorauta ja valot, pitääkö itse ostaa ja asentaa vaiko maksaako isäntä? Saako veturin pitää viikonloput kotipihassa, mulla vanhempien omakotitontilla olis hyvä paikka pitää veturia ja laitella sitä viikonloppuisin?
Ei saa laittaa viirejä
Voit pyytää pomoa hankkimaan autoon lisävalot, itse et saa autoa juurikaan muokata
Ja autolla on usein monta kuskia, eli ei saa siksi pitää kotona
- Yötä jä päivää ajan
Minä ajan uudella Volvolla ja pienellä palkalla,koska tykkään vaan ajaa ja palkka on sivuseikka.
- ifi
Miksi et aja kunnon autolla ? Vaikkapa Wihurin maahantuomalla mahuri-STEYRillä ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1827644Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.354843Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1252835- 792255
- 921625
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2151534Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731151Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202171094- 481029
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2261002