Onko ketään 40v naista joka tykkää kovasta seksistä ja naimisesta!!
kovaa seksiä.
5
396
Vastaukset
- rodeli
Hx tykkää
- xl18v
Tykkään joskus kunnon panosta, pukeidun toppiin ja mini mekkoon. Annan ukkojen pokata kun huoraa. Maksavat vaikka en halu kun irstasta miestä kunnolla antamaan kullia.
- niin se menee.
Eiköhän useimmat naiset pidä tunteesta että heidät otetaan ja tulevat nussituksi. Aluksi tietty hitaasti edeten, siinä kiiman noustessa vauhtia lisäten, puheiden muutuessa rivoimmaksi. Nussi nussi aaaiih, oooiiih.
- 40 v nainen
Tuntuu, että useammat 40 v naiset haluaisivat tulla rajusti otetuksi, kuin mitä on olemassa 40 v miehiä, jotka haluavat sellaista seksiä. Miehet ovat usein sellaisia romanttisia silmiintuijottelijoita, eivätkä osaa tai halua ottaa naista kunnolla.
- Pehmyt.herkku.
Kyllä minä olen valmis mikäli sinusta vaan on moiseen etkä ala jo parin tunnin päästä valittelemaan.
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!591728Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1341411Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701241La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10836- 64811
- 69701
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39531- 38494
- 45476
- 52455