Tipuri ja Jalantijärven seutu?

oletko asunut?

Entä Tipuri? Jalantijärven seutu? Onko alueella metsiä, joissa voi ulkoilla? Onko vain peltoaukeaa? Hyvännäköisiä taloja usein myynnissä, mutta tuntuu että ihmiset eivät viihdy pitkään. Onko tylsä paikka? Rakentavat hienoja taloja ja sitten ovat jo muuttamassa pois. Mikä syynä?

3

501

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wzcbåäö

Siksi sieltä porukka taitaa pois muuttaa kun Kylmäkoksleta loppuu kaikki palvelut
      jopa terveyskeskuskin ollaan sulkemassa ja koulut lopetetaan...
      Ei siellä kukaan viihdy kun ei mitään palveluja ole....

• nuori kylmäkoskelta

Kyllä siellä viihdytään! Lapsiperheitä asuu Tipurilla paljon, uusia taloja rakennetaan koko ajan lisää. Jalannin ympärystä muuten on harvempaan asuttua, eikä palveluja siellä olekaan, kun kirkonkylältäkin ne viety . Toijala on Jalannin rannoilla asuvilla lähellä, jossa nyt harmillisesti näyttäisi tämä Akaan keskittymä sijaita, kaikki palvelut kun Kylmäkoskelta ikävä kyllä viedään. Niin ja tietysti hyvät tiet Tampereelle!

• duffhcuuc

Asun itse Tipurilla ja ollaan viihdytty hyvin. Palvelut Toijalassa, sinne 10min automatka, ok ruokakaupat ym. Tipurilla talot tulee myyntiin yleensä avioeron tai ikääntymisen myötä. Lasten muutettua kotoa ei ehkä ole järkevää pitää isoa taloa. Itse en ole mitään kylmäkosken palveluita ikinä käyttänyt. Autolla tuohon kirkonkylällekkin pitäisi lähteä. Tosin siellä on hyvä kosmetologi, hieroja ja kampaaja. Ne unohtui. Järven lähellä on mukava asua, ympäri vuoden.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      393
      1018
    2. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      300
      939
    3. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      895
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      78
      761
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      78
      742
    6. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      736
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      665
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      656
    9. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      641
    10. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      39
      630
    Aihe