Muistan Länkkärissä olleen ilmoituksia " En vastaa äitini tekemistä veloista enkä puhumista valheista" ja nimi alle. Nyt on joitakin vuosia tehnyt mieli laittaa itse ihan samanlainen ilmoitus.
Juuri katselin lähestymiskielto kaavakkeita netistä. Nainen jota virallisesti äidikseni pitäisi nimittää, on vuosia kayttänyt henkistä- ja fyysistäväkivaltaa läheisiinsä. Varsinkin minä ja isäni olemme joutuneet kärsimään. Myös äidinpuolen suku, hänen työkaverinsa sekä naapurinsa.
Silmitön mustasukkaisuus, alkoholiongelma, narsismi, persoonallisuushäiriö ja patologinen valehtelija. Hän on saanut liian monen ihmisen elämän epätasapainoon vuosien varrella yhä uudelleen ja uudelleen. Hän on kylttymätön draama kuningatar ja mikä kamalinta, nyt kun minä olen jo aikuinen ja osaan pitää puoleni häntä vastaan, on hän ottanut minun lapseni sairaiden tekemistensä välikappaleiksi. Moiskan reissuja on tehty, suotta. Osaa olla psyatrin tapaamisen ajan melko normaali. Tässä täytyy kait vain odottaa, että se tekee jotakin niin kamalaa jotta joutuu kunnolla tutkittavaksi ja saa tarvitsemansa lääkityksen. Apuahan se tarvitsee.
Onneksi olen täällä 350 km päässä....
Ilmoitus länkkäriin, kuten joskus parikyt vuotta sitten
-tytär Mikkelistä-
2
246
Vastaukset
- Joku toinen
Otan osaa huoleesi ja kiitän myös rohkeudesta kirjoittaa.
Näitä omituisuuksia on paljon ja vain pieni piiri tuntee taustan,
hän vaikeuttaa toisten elämää ja etenkin niiden, jotka joutuu
silmätikuksi.
Pahinta on henkilön kannattajat. - larkkuja poskeen
Tasan ei käy.mut jos on Mikkelistä voin ymmärtää ettei ole kaikki kotona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"1119511Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1686052Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1595387Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El305358Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään444286Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m873531Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta783489En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102911Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1172894Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä492822