Prepaid-liittymä

Countthem

Meinaan hankkia ensimmäisen älypuhelimeni ja olen katsonut halppis Samsung Galaksy S3- puhelinta. Se on kaiketi minulle riittävän hyvä. Mutta olen ollut jo vuosia prepaid - liittymän käyttäjä, koska tavallinen liittymä maksaa liikaa. Tai siis... minulla on varaa puhua ehkä 10 eurolla kuukaudessa ja kun yritin saada Soneran liittymääni saldorajaa, niin ei onnistunut... aina oli lasku yllättävän suuri.

Siispä... olen miettinyt, tyhmäkin kun olen, voiko tuollaisen älypuhelimeen edes laittaa prepaid korttia ja toimiiko se sillä?? En sillä mitään nettijuttuja kuitenkaan tekisi, mutta JOS tekisin, niin voisiko sillä pelkällä prepaid-liittymällä mennä nettiin yms.?

Ja sitten vielä yksi tyhmä kysymys... toimiiko puhelin ulkomailta ostetulla prepaid-liittymällä?

Kiitoksia kaikki. :)

36

2555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älyhoi..

      tyhmää ostaa älypuhel jos sillä ei käytä nettiä joka on koko äly touhun perusta,et voisi ladata edes hyödyllisiä sovelluksia jotka nettiä käyttävät,prepaid toimii siinä missä operaattori liittymäkin ja niihin voi ostaa halpoja nettipakettejakin,onko kotonasi wlan jos on niin sehän ei maksa mitään puhelimessa.

      • älyhoi..

        ja vielä ulkomaiset sim kortit toimii siinä missä kotimaisetkin


      • Countthem
        älyhoi.. kirjoitti:

        ja vielä ulkomaiset sim kortit toimii siinä missä kotimaisetkin

        Kiitos paljon. Mitä tarkoitat tuollaisella halvalla nettipaketilla? :)


      • Tietokoneen kautta

        Voi ne appsit tietokoneenkin kautta ladata.
        Piuha väliin ja appsit luuriin.


    • Toimii mutta älypuhelin ilman nettiä on turha ostos.

      • Countthem

        Kiitos vastauksesta. Kuinka paljon saldoa sitten pitäisi olla, jotta netti toimisi älypuhelimessa? Riittääkö parikymppiä?


      • Countthem kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta. Kuinka paljon saldoa sitten pitäisi olla, jotta netti toimisi älypuhelimessa? Riittääkö parikymppiä?

        Prepaideissa yleensä on kallis päiväveloitus,ellei erikseen tilaa mobiililaajakaistaa. Esimerkiksi Saunalahdella mobiililaajakaista on alkaen 29,80 eroa puolessa vuodessa tai 6,80 euroa kuukaudessa. Tämä tosin on hidas ja videot eivät pyöri. Nopeampi netti maksa n. 13-18 euroa kuussa.

        Prpaidia parempi vaihtoehto olisi Saunalahden laskutusliittymä. Se on kuin prepaid, mutta sopimuksella ja edullisempi. Siinä saisi 2 megan netin hintaa 9,80 euroa kuussa tai 14,80 300 mininutilla puhetta ja sadalla tekstiviestillä.

        Laskutusliittymissä hitaan netin saa alkaen kolme euroa kuussa. Nopeampi maksaa 10-15 euroa kuussa riippuen operaattorista.

        Ota huomioon, että tuo puhelin samoin kuin monet muut käyttää mikro-sim:iä. Lasketusliittymissä SIM:in voi vaihtaa, mutta prepaideissa pitää ostaa uusi liittymä tai sitten leikata SIM.


      • halpa paketti?
        Countthem kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta. Kuinka paljon saldoa sitten pitäisi olla, jotta netti toimisi älypuhelimessa? Riittääkö parikymppiä?

        Onko tuo prepaid vain maksun kiinteyden takia? Siihen se on kallis!
        Jos mahdollista, harkitse kiinteä hintaista pakettia!?

        Onko sinulla mahdollista ottaa esim. Saunalahden kiinteä hintainen liittymä?
        Vai onko niin, että esim. luottotiedot sen estävät?

        https://kauppa.saunalahti.fi/#!/matkapuhelinliittymat


        5000 min puhetta, 5000 viestiä ja vaihtoehtoisesti 3 eri nopeuksista nettiä,
        hinta välillä 14,98€ - 24,90€

        Nuo hinnat voimassa 12 kk, mutta huomaa, että liittymää ei ole pakko pitää 12kk! Sen voi vaihtaa milloin vain. Sauhalahden sisällä joka 4. kk ilmaista, jos itse vaihtaa toisen tyyppiseen netissä.

        Itse otin noista halvimman, sillä 0,25mt netilläkin selviää ulkona ok, kun kotona ja monissa muissa paikoissa on wifi.


      • Countthem
        halpa paketti? kirjoitti:

        Onko tuo prepaid vain maksun kiinteyden takia? Siihen se on kallis!
        Jos mahdollista, harkitse kiinteä hintaista pakettia!?

        Onko sinulla mahdollista ottaa esim. Saunalahden kiinteä hintainen liittymä?
        Vai onko niin, että esim. luottotiedot sen estävät?

        https://kauppa.saunalahti.fi/#!/matkapuhelinliittymat


        5000 min puhetta, 5000 viestiä ja vaihtoehtoisesti 3 eri nopeuksista nettiä,
        hinta välillä 14,98€ - 24,90€

        Nuo hinnat voimassa 12 kk, mutta huomaa, että liittymää ei ole pakko pitää 12kk! Sen voi vaihtaa milloin vain. Sauhalahden sisällä joka 4. kk ilmaista, jos itse vaihtaa toisen tyyppiseen netissä.

        Itse otin noista halvimman, sillä 0,25mt netilläkin selviää ulkona ok, kun kotona ja monissa muissa paikoissa on wifi.

        Mahtavaa, kiitos kaikille, jotka ovat tähän viestiketjuun vastanneet. Olen saanut paljon hyödyllistä tietoa.

        Käytän prepaid-liittymää juurikin sen takia, että en vahingossakaan käyttäisi puhelinta yli varojeni. Operaattoriliittymistä minulla on sellainen kokemus, että laskut ylittivät aina puhelubudjettini. Yritin kymmeniä kertoja saada liittymääni yksinkertaisen saldorajan - niin kuin minulla lapsena oli, mutta yrityksistä huolimatta tämä ei onnistunut.

        Onko tuollainen "kiinteähintainen liittymä" sellainen liittymä, joka estää puhelut, tekstarit ja netin käytön yms. kun kiinteä hintaraja kuukaudessa saavutetaan?
        Mikäli on, se voisi olla minulle hyvä vaihtoehto.

        Ja sitten vielä, että vietän suurimman osan vuodestani ulkomailla ja sielläkin minulla on ollut prepaid-liittymä.


      • rubinho
        Countthem kirjoitti:

        Mahtavaa, kiitos kaikille, jotka ovat tähän viestiketjuun vastanneet. Olen saanut paljon hyödyllistä tietoa.

        Käytän prepaid-liittymää juurikin sen takia, että en vahingossakaan käyttäisi puhelinta yli varojeni. Operaattoriliittymistä minulla on sellainen kokemus, että laskut ylittivät aina puhelubudjettini. Yritin kymmeniä kertoja saada liittymääni yksinkertaisen saldorajan - niin kuin minulla lapsena oli, mutta yrityksistä huolimatta tämä ei onnistunut.

        Onko tuollainen "kiinteähintainen liittymä" sellainen liittymä, joka estää puhelut, tekstarit ja netin käytön yms. kun kiinteä hintaraja kuukaudessa saavutetaan?
        Mikäli on, se voisi olla minulle hyvä vaihtoehto.

        Ja sitten vielä, että vietän suurimman osan vuodestani ulkomailla ja sielläkin minulla on ollut prepaid-liittymä.

        Jos ylittää kiinteähintaisen paketin rajat, esim. 5000min. puheluja niin silloin menee lisämaksua. Mieti mikä olisi sellainen raja mitä et varmasti ylitä niin ei tule sitten pakettimaksun lisäksi muita maksuja. Rajaton netti on hyvä kuulua pakettiin niin voi siirtää dataa vaikka kuinka paljon, eikä senkään osalta tule silloin yllättäviä maksuja.
        Itselläni on 14,80/kk maksava paketti sis. 500min. puheluja ja 500 tekstiviestiä sekä rajaton 2Mt netti.
        Tuo on itselleni riittänyt hyvin kun kotona on vielä wifi.


      • Countthem kirjoitti:

        Mahtavaa, kiitos kaikille, jotka ovat tähän viestiketjuun vastanneet. Olen saanut paljon hyödyllistä tietoa.

        Käytän prepaid-liittymää juurikin sen takia, että en vahingossakaan käyttäisi puhelinta yli varojeni. Operaattoriliittymistä minulla on sellainen kokemus, että laskut ylittivät aina puhelubudjettini. Yritin kymmeniä kertoja saada liittymääni yksinkertaisen saldorajan - niin kuin minulla lapsena oli, mutta yrityksistä huolimatta tämä ei onnistunut.

        Onko tuollainen "kiinteähintainen liittymä" sellainen liittymä, joka estää puhelut, tekstarit ja netin käytön yms. kun kiinteä hintaraja kuukaudessa saavutetaan?
        Mikäli on, se voisi olla minulle hyvä vaihtoehto.

        Ja sitten vielä, että vietän suurimman osan vuodestani ulkomailla ja sielläkin minulla on ollut prepaid-liittymä.

        Jos todellakin olet suurimman osan ajasta ulkomailla ei tuollainen liitymä tunnu mielekkäältä. Saunalahdella on Oiva liittymä, jossa perusmaksu on 2,90 euroa. Puhelut tulevat päälle, mutta maksavat enintään 99 senttiä vuorokaudessa (siis 15 minuutin jälkeen puhuminen ei maksa mitään). Kun ei juorua joka päivä, tuo tulee varsin edulliseksi. Liittymään kuuluu hidas netti. Toki tarvittaessa liittymätyypipä voi aina vaihtaa,


      • saunis is the best
        okaro kirjoitti:

        Jos todellakin olet suurimman osan ajasta ulkomailla ei tuollainen liitymä tunnu mielekkäältä. Saunalahdella on Oiva liittymä, jossa perusmaksu on 2,90 euroa. Puhelut tulevat päälle, mutta maksavat enintään 99 senttiä vuorokaudessa (siis 15 minuutin jälkeen puhuminen ei maksa mitään). Kun ei juorua joka päivä, tuo tulee varsin edulliseksi. Liittymään kuuluu hidas netti. Toki tarvittaessa liittymätyypipä voi aina vaihtaa,

        Mul on sauniksselta joku 5000min puhepaketti liittymä josta laskin et sillä voi päivässä soittaa 2,6h puheluita, joka taas on aika paljon mulle eikä todella tule soiteltua normi päivinä ku murto-osa tuosta ja näin en saa 5000min täyteen millään,jotnka jääpähän varaa jos joskus tarvii enemmän soittelua ja nettikin kuuluu tähän halpaan14,90e/kk pakettiin


      • 5000 min on PALJON!
        rubinho kirjoitti:

        Jos ylittää kiinteähintaisen paketin rajat, esim. 5000min. puheluja niin silloin menee lisämaksua. Mieti mikä olisi sellainen raja mitä et varmasti ylitä niin ei tule sitten pakettimaksun lisäksi muita maksuja. Rajaton netti on hyvä kuulua pakettiin niin voi siirtää dataa vaikka kuinka paljon, eikä senkään osalta tule silloin yllättäviä maksuja.
        Itselläni on 14,80/kk maksava paketti sis. 500min. puheluja ja 500 tekstiviestiä sekä rajaton 2Mt netti.
        Tuo on itselleni riittänyt hyvin kun kotona on vielä wifi.

        5000 min =

        Saat puhua 5000min kuukaudessa

        eli 5000min / 60min = 83,3 tuntia / kuukausi

        83,3t / ca 30 eli vuorokaudessa saat asua "langalla" noin 2,7 tuntia
        eli noin 150 minuuttia mikä on oikeasti aika hirveän paljon!

        En ole koskaan pahimpina puheripulikausinanikaan saanut tärvättyä edes lähellekään tuota rajaa! ;) Edes 3000 minuuttia / kk ei ole rikkoutunut! Ja minä todellakin osaan
        puhua! :D Sopivan kamun kanssa eivät 5 tunnin puhelut ole mahdottomia, mutta ei niitä sentään ole joka päivä =)


      • rubinho
        5000 min on PALJON! kirjoitti:

        5000 min =

        Saat puhua 5000min kuukaudessa

        eli 5000min / 60min = 83,3 tuntia / kuukausi

        83,3t / ca 30 eli vuorokaudessa saat asua "langalla" noin 2,7 tuntia
        eli noin 150 minuuttia mikä on oikeasti aika hirveän paljon!

        En ole koskaan pahimpina puheripulikausinanikaan saanut tärvättyä edes lähellekään tuota rajaa! ;) Edes 3000 minuuttia / kk ei ole rikkoutunut! Ja minä todellakin osaan
        puhua! :D Sopivan kamun kanssa eivät 5 tunnin puhelut ole mahdottomia, mutta ei niitä sentään ole joka päivä =)

        Onhan se paljon, mutta sellaisia paketteja on mitkä sisältää tuon 5000 minuuttia kuukaudessa.
        Nytkin minulle tuli tarjous missä 5000min./5000 tekstiviestiä ja 21 megan rajaton netti. Hintaa olisi 14,80 euroa/kk eli saattaa olla että vaihdan tuon nopeamman netin takia.


      • Voisin vaihtaa!
        rubinho kirjoitti:

        Onhan se paljon, mutta sellaisia paketteja on mitkä sisältää tuon 5000 minuuttia kuukaudessa.
        Nytkin minulle tuli tarjous missä 5000min./5000 tekstiviestiä ja 21 megan rajaton netti. Hintaa olisi 14,80 euroa/kk eli saattaa olla että vaihdan tuon nopeamman netin takia.

        Hei, Missä tuo tarjous on? Mitä kautta?

        Maksan nyt itse tuon verran 5000min, 5000 viestiä ja 0,25mt netti eli
        Saunalahden sivuilla tuo Perusreilu 14,89€/kk

        https://kauppa.saunalahti.fi/#!/matkapuhelinliittymat

        Kiitos!


      • Mistä tuo tarjous?
        rubinho kirjoitti:

        Onhan se paljon, mutta sellaisia paketteja on mitkä sisältää tuon 5000 minuuttia kuukaudessa.
        Nytkin minulle tuli tarjous missä 5000min./5000 tekstiviestiä ja 21 megan rajaton netti. Hintaa olisi 14,80 euroa/kk eli saattaa olla että vaihdan tuon nopeamman netin takia.

        Mistä tuollainen tarjous?

        Tahtoisin minäkin tuon liittymän! :)


      • rubinho
        Voisin vaihtaa! kirjoitti:

        Hei, Missä tuo tarjous on? Mitä kautta?

        Maksan nyt itse tuon verran 5000min, 5000 viestiä ja 0,25mt netti eli
        Saunalahden sivuilla tuo Perusreilu 14,89€/kk

        https://kauppa.saunalahti.fi/#!/matkapuhelinliittymat

        Kiitos!

        Liittymä on myynnissä vain Expertillä ja edellyttää Expert kanta-asiakkuutta.
        Vähän sulla netti nopeutuisi.
        Dna Expert on tuon liittymän nimi.


      • countthem
        halpa paketti? kirjoitti:

        Onko tuo prepaid vain maksun kiinteyden takia? Siihen se on kallis!
        Jos mahdollista, harkitse kiinteä hintaista pakettia!?

        Onko sinulla mahdollista ottaa esim. Saunalahden kiinteä hintainen liittymä?
        Vai onko niin, että esim. luottotiedot sen estävät?

        https://kauppa.saunalahti.fi/#!/matkapuhelinliittymat


        5000 min puhetta, 5000 viestiä ja vaihtoehtoisesti 3 eri nopeuksista nettiä,
        hinta välillä 14,98€ - 24,90€

        Nuo hinnat voimassa 12 kk, mutta huomaa, että liittymää ei ole pakko pitää 12kk! Sen voi vaihtaa milloin vain. Sauhalahden sisällä joka 4. kk ilmaista, jos itse vaihtaa toisen tyyppiseen netissä.

        Itse otin noista halvimman, sillä 0,25mt netilläkin selviää ulkona ok, kun kotona ja monissa muissa paikoissa on wifi.

        Hei muuten,

        Tuollaisessa Saunalahden kiinteähintaisessa liittymässä, kuten vaikka PerusReilu, niin miten siinä saa tiedon, että paketin kuukausimaksu on täyttymässä? Vai eikö mitenkään ja sittenpä vaan iloisesti laskuttavat ylimääräistä?

        Prepaid-liittymässä tulee aina tekstareita, jotka tiedottavat hupenevista varoista.

        Ja myöskin, jos eivät ilmoita kuinka paljon kuukausimaksusta on mennyt, niin eikö sitten helposti säästele hulluna omaa puheaikaansa ja jääkin häviölle, kun ei puhu tai tekstaa lähellekään paketin kuukausimaksun hinnalla?


      • SIMPrepaid
        okaro kirjoitti:

        Prepaideissa yleensä on kallis päiväveloitus,ellei erikseen tilaa mobiililaajakaistaa. Esimerkiksi Saunalahdella mobiililaajakaista on alkaen 29,80 eroa puolessa vuodessa tai 6,80 euroa kuukaudessa. Tämä tosin on hidas ja videot eivät pyöri. Nopeampi netti maksa n. 13-18 euroa kuussa.

        Prpaidia parempi vaihtoehto olisi Saunalahden laskutusliittymä. Se on kuin prepaid, mutta sopimuksella ja edullisempi. Siinä saisi 2 megan netin hintaa 9,80 euroa kuussa tai 14,80 300 mininutilla puhetta ja sadalla tekstiviestillä.

        Laskutusliittymissä hitaan netin saa alkaen kolme euroa kuussa. Nopeampi maksaa 10-15 euroa kuussa riippuen operaattorista.

        Ota huomioon, että tuo puhelin samoin kuin monet muut käyttää mikro-sim:iä. Lasketusliittymissä SIM:in voi vaihtaa, mutta prepaideissa pitää ostaa uusi liittymä tai sitten leikata SIM.

        Yleensä tulee kaikki SIM koot mukana. Saa irrottaa sopivan
        SIM:in nykyisin.


    • Prepaid liittymään voi ostaa datapaketin ainakin Saunalahdella.

    • 8 +11

      Älypuhelin toimii prepaidilla siinä missä muullakin yhteydellä. Ongelmana on vaan se, että kun älypuhelin siirtää jatkuvasti itsekseen dataa (mm. paikannustietoja), se syö prepaidin saldot nopeasti. (Tavallisen liittymän datapaketti kattaa yleensä nämä kulut.)

      Älypuhelimen käyttäminen prepaidilla vaatii sen, että poistat puhelimesi asetuksista kaiken tarpeettoman datan siirron (mm. paikannustietojen välittämisen), ja jos muu ei auta, katkaise datayhteys kokonaan, jolloin netti ei enää toimi. Se on kuietenkin ainut tapa pitää kustannukset alle kympissä kuussa.

      Ulkomailta ostettu prepaid toimii todennäköisesti Suomessa, mutta puhut ulkomaanpuhelujen taksalla. Ei kannata.

      • 8 +11

        Saat suomalaisen prepaidin lähes ilmaiseksi, joten ulkomaista ei kannata käyttää. Kännykästä kannattaa poistaa paikannustietojen ja kaikenlaisten palautteiden ja kopioiden (puhelutiedot, tekstiviestit ja valokuvat) antaminen laite- ja ohjelmistovalmistajille. Silloin puhelin ei kovin paljon dataa välitä. Toisaalta Samsung on paljon vähemmän kiinnostunut asiakkaistaan kuin Nokia/Microsoft, joten laskua datasiirrosta kertyy huomattavasti vähemmän kuin esim. Nokia Lumioissa. Pelkät Lumian datasiirrot syövät prepaidin saldoa 10 -15 eurolla kuukaudessa.


      • saunlaht
        8 +11 kirjoitti:

        Saat suomalaisen prepaidin lähes ilmaiseksi, joten ulkomaista ei kannata käyttää. Kännykästä kannattaa poistaa paikannustietojen ja kaikenlaisten palautteiden ja kopioiden (puhelutiedot, tekstiviestit ja valokuvat) antaminen laite- ja ohjelmistovalmistajille. Silloin puhelin ei kovin paljon dataa välitä. Toisaalta Samsung on paljon vähemmän kiinnostunut asiakkaistaan kuin Nokia/Microsoft, joten laskua datasiirrosta kertyy huomattavasti vähemmän kuin esim. Nokia Lumioissa. Pelkät Lumian datasiirrot syövät prepaidin saldoa 10 -15 eurolla kuukaudessa.

        mikset hommaa siihen saunalahden operaattori liittymää sillä niihin kuuluu rajaton perusnetti ilman lisämaksua, ei siten haittaa vaikka olisit yötä päivää netissä sillä puhelimella


    • 20e/kk
      • Siis tuo on tarjous, joka on voimassa vuoden. Sen jälkeen se on 30 euroa kuussa.


      • vaihtaja..
        okaro kirjoitti:

        Siis tuo on tarjous, joka on voimassa vuoden. Sen jälkeen se on 30 euroa kuussa.

        Niin mutta voi vaihtaa aina uuteen tarjousliittymään kun edellinen on muuttumassa kalliimmaksi. Helppoa.


      • vaihtaja..
        vaihtaja.. kirjoitti:

        Niin mutta voi vaihtaa aina uuteen tarjousliittymään kun edellinen on muuttumassa kalliimmaksi. Helppoa.

        Ja tarvii vain asiakaspalvelussa vihjata vaihtavansa eri operaattorille niin saa pitää samalla hinnalla vuoden taas. Niin jatkuu ja jatkuu..


    • saunlaht

      niin tyypillistä soneraa,parempi ottaa saunalahden liittymä niin ei tule mitään muutoksia hintoihin,rajaton perusnetti ilmaiseksi ikuisesti

    • SaunisFtw

      Totta! 2010 otin saunalahden megadesire liittymän, halpa ja hyvä edelleen vaikka olen jo pari kertaa vaihtanut luuria.

      MegaDesire
      Kuukausimaksu 4,98 e
      Kuukausimaksu sisältää
      -
      Puhelut Elisan, Kolumbuksen ja Saunalahden GSM liittymiin (3000 min/kk) ylimenevät 0,071e / minuutti
      - Mobiililaajakaista Nopsa lisäpalvelu, maksiminopeus 21 Mbit/s (nopeuden tyypillinen vaihteluväli 0,4 10 Mbit/s)

      -Puhelut kotimaisiin GSM ja lankapuhelinliittymiin 0,071 e / minuutti
      -Tekstiviestit kaikkiin GSM liittymiin 0,071e / kappale
      -Multimediaviestit 0,151e / kappale
      -Videopuhelut0,091 e / minuutti

    • M5a97
    • Valohoitoa.
    • Moi countthem,

      PerusReilu -liittymässä voit seurata paketin minuuttien kulutusta ilmaisella viestillä PAKETTI, joka lähetetään numeroon 18258. Näet myös OmaSaunalahdesta käytettyjen minuuttien ja testiviestien määrän :)

      Jarkko / Saunalahden Palstatiimi
      http://palsta.saunalahti.fi

    • käääkkis

      Huuuuu tosi pelottavaa.. älypuhelin Samsung s4 näytössä ei näkynyt ollenkaan laisinkaan ketä yrittää soittaa ja yritystä eli soiton ääntä kuitenkin miltei perä perää yli puoli tuntia jollakulla olemattomallako? ottaa minuun yhteys! kkäääks!!! En voinut vastata kun ei näkynyt kuin perus näyttö ei mitään puhelu tilaa! Ja just ennen puoltayötä! Huiijui

    • DNArajatonprepaid

      Aloittaja on jo varmaan saanut liittymän ? Onko toi Galaxy S3
      vaan 3G puhelin aloittajalla ??
      Itte käytän Honorissa toisena
      liittymänä DNA Rajaton 4G pre-
      paidia. 0.89€/vrk. Rajaton 100
      Mbit/s data, rajattomat puhelut
      ja rajattomat viestit. On varmaan
      liian kallis sulle mutta tekee 26-
      28€ riippuen kuun pituudesta.
      Numero löytyy numeropalvelusta.
      Olen rekistöröinyt tämän prepaid
      liittymäni. Ihan kohtuu hintanen
      Olen harkkinnut vakioliitymäkseni..

      • aivanliikaa

        liian kallis,puhun 30-60min/kk text 2-10kpl/kk puhelimesta telkku tv ohjelmatietoja joskus,vähäinen netin käyttö


      • DNArajatonprepaid
        aivanliikaa kirjoitti:

        liian kallis,puhun 30-60min/kk text 2-10kpl/kk puhelimesta telkku tv ohjelmatietoja joskus,vähäinen netin käyttö

        Jos on vielä ajankohtaista ?? Niin
        tuli pari hyvää vaihtoehtoa mieleeni!
        Ensimmäinen on Moimobiilin 6€.
        Sisältää 4 Gt 100 Mbs datasiirtoa. Puhelut 0.055€/min. Samoin viestit paitsi MMS 0.30€. Velotus suoraan kortilta.
        Toinen on Globetelin perusliittymä.
        Jonka hintaa valitettavasti nostettiin
        0.59:sta 1.59:n. Puhelut ja viestit 0.059 min./kpl. Datavelotus 0.059/
        Mt. Noi on ainakin vaihtoehtoja kun
        et ton enepää käytä..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      382
      12609
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2542
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      60
      2502
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      37
      2037
    5. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      169
      1980
    6. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      137
      1963
    7. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      80
      1927
    8. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      42
      1495
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1440
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      58
      1424
    Aihe