Syntymäkartan astrologisessa tulkinnassa neuvotaan tasapainottamaan feminiininen ja maskuliininen energia. Onko tasapaino sitä mitä itse ensin ajattelin, että näiden energioiden tulisi olla fifty-fifty tasan eli noin suurinpiirtein yhtä paljon maskuliinista kuin feminiinistäkin energiaa? Vai onko se sittenkin sitä, että jos luonnostaan itsessään on paljon esimerkiksi maskuliinista energiaa ja vähemmän feminiinistä energiaa niin sen sijaan että yrittäisi jotenkin väkisin femininisoida itseään niin hyväksyykin sen massiivisen maskuliinisuuden itsessään ilmaisten tätä puoltaan rohkeasti ja itseään kunnioittaen ja rakastaen tätä puolta itsessään, jolloin ehkä(?) myös feminiininen puoli alkaa itsestään vastapainoisesti kukoistamaan? Eihän ihminen, joka luontaisesti omaa maskuliinista energiaa voi noin vain alkaa kiinnostumaan ja tuntemaan itsensä tasapainoiseksi feminiinisessä energiassa.
Mitä on tasapaino?
femmask
2
102
Vastaukset
- Chiron
Luultavasti olet oikeassa. Ja ajatuksesi ovat hyvin feminiinisiä. Joku voisi kenties sanoa sinun olleen mies entisessä elämässäsi.
- femmask
Niin siinä tulkinnassa sanottiinkin, että olin viimeksi miehen kehossa. Se selittää paljon, mutta on toisaalta hämmentävää miettiä että miten käytännössä nämä energiat tasapainotetaan. Siinä luki myös jotain sisäisestä avioliitosta näiden kahden voiman välillä. Mutta en tiedä miten se tapahtuu. Tulkinta on hyvin ympäripyöreä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t846895- 353691
- 443248
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402462- 2032182
- 1202153
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292079- 402072
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241778Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna181654