"Maailam vihaa teitä minun nimeni tähden"
Malperin viha on vvihaa Kristusta ja hänen uskoviaan vastaan. Kiitos Melperi tästä vihasta. Tiedän että olen oikein uskomassa.
Meperin viha kertoo, että olen oikein uskomassa.
7
102
Vastaukset
- H. H.K
Jos tuo olisi totta, niin Melperi vihaisi minuakin, koska minä rakastan Kristusta ja haluan kaikessa seurata Häntä. Mutta kas kummaa! Hän ei vihaakaan minua ja hauku minua, vaan kehoittaa päin vastoin minua yhä enemmän kiinnittämään katseeni Kristukseen ja pysymään Hänessä ja vähemmän korostamaan ihmistä ja seurakuntaa. Aikaisemmin sain kyllä vähän moitteita häneltä, kun korostin liikaa omaa seurakuntaani ja pelastusta siinä. Uskoisin, että haukkuminen ja viha ei kohdistu Kristukseen ja ihmiseen, joka on uskossa Häneen.
- 39+88
Melperi ei näköjään vihaakaan Kristusta ja Kristukseen uskovia, vaan vain omaan seurakuntaansa ja sen seurakunnan korvasyyhyyn sopivia omia oppeja uskovia seurakuntalaisia kohtaan.
- Miksi?
Devoit kirjoitti:
Minä uskon kristukseen ja Melperi vihaa minua.
Miksi sinä pedofiili kirjoitat Kristuksen pienellä alkukirjaimella?
- Sinuthan
Miksi? kirjoitti:
Miksi sinä pedofiili kirjoitat Kristuksen pienellä alkukirjaimella?
Meperi on jo todistettu pedofiiliksi
- tee huorin
Raamattu oli alunperin kirjoitettu vanhoillislestadiolaisille.
(Luuk.20:34..)(1.Kor.15:19..).
"Vihityt" ja naimattomat ovat valittuja Paavalin tavoin. - uppup
upup
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 94924
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54868Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61798Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa141698- 65665
- 78521
- 39498
- 40486
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86477Olit kyllä niin
Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki44467