Eräältä kotisuvulta kopioituna errän herran kirjoitus:
"Kiitos tiedoista xxxxxxxxxx
Kaikki kirjoituksesi toimitetaan jo tänään Espoon ja Heinolan poliisille, toivottavasti sinut pidätetään heti: Henkirikoksen suunnittelusta ja siihen yllyttämisestä, sekä henkirikoksen valmistelusta ja palkkamurhan valmistelusta.
Kaikki te jotka kuulutte xxxxxxx ryhmään jossa suunnitellaan ja valmistellaan henkirikosta, saatte kutsun aikananne viranomaisilta.
Ensiviikolla xxxxxxxxx haetaan kiireellistä lähestymiskieltoa ja näillä todistuksilla se annetaan laajennettuna.
Ja mitä tulee xxxxxxxx mainitsemaan moottoripyörä kerhoon, he ovat varmastikin riemuissaan kun saavat tietää jonkun kykähullun akan suunnitelmista: murhata kahdeksalta lapselta isä
Palkkamurhaa suunnittelevan xxxxxxx > "
Uppista, taisi eräs varsin olennainen juttu unohtua tuota tehdessässi ja sähköpostejasi lähetellessäsi?
Mikähän se mahtaisi olla? JIIHHAA, sehän on sellainen juttu, joka pudottaa pohjat sun jutuiltasi ja se lissä sun rikorekisteriäsi....
Ai mitä? Otappa ihan itse selväää.....
:)) :))
Unohtuiko juhannuskiimassa
nyt jotakin?
2
83
Vastaukset
- T...a
Ei siltä muuta unohtunut kuin se että tuskinpa kyseisten poliisiasemien palvelupisteet on tänään auki :)
- Kylpä vain
Siltä unohtui, noiden viestien hannkimisen laillisuus.......
Se tekotapa.....
:)) :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241741
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791656Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3231305Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298- 431268
- 251215
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142