Horoskooppi, joka sopi ku nyrkki silmaan... :)

jouskaritypy :)

"Jousimies on optimisti, joka elaa taysilla ja hurmaa kanssakulkijansa. Hanella on unelmia, han haluaa ymmartaa, nahda ja kokea kaiken itse. Han matkustaa paljon, vahintaankin nojatuolissaan. Han on alykas, mutta karsimaton. Jousimies on karismaattinen, lammin ja puoleensavetava. Han on seikkailija myos seksuaalisesti."

Hair: ponytail
Foods: internetional food
Subject: foreign language
Pet: horse
Hangout: The Whole wide world

...naa kaikki sopi ainakin mulle aivan taysin...

6

1439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jouzkari

      Ihan samat sanat vois sanoa. =)

    • jouskari

      ihan just niinku mä!!! oon ennenkin huomannu että luonne horoskoopit pitää todellakin paikkaansa... mutta mä en ole ihan niin liikunnallinen kuin jouskareista sanotaan... what ever...

    • angel85

      joo-o...hyvalta kuulostaa... mulla on oma hevonen ja tallahetkella oon jenkeissa aupairina ja sit ois tarkotua lahta hepan kaa saksaa tallille toihin :) et eikohan toi paikkansa pida :)

    • mikämääääooon!

      täähän on ihan niinku mä !!:D vaikka mun pitäis olla kauris!!nuo kaikki pitää paikkansa ja oon just lähös jenkkeihin vaihtoon ymsyms! ainut noista kaikista on että hevosta ei oo:(( mutta pienenä ratsastin sit se jäi:(

    • Jousimiesrouva

      Kyllä vaan, saman voin allekirjoittaa, hyvin pitää paikkansa.
      Ja myös se että kun toiset saa turvaa rutiineista ja haluavat että kaikki toimii samaa rataa vuosikaudet, itse taas haen kaikessa uutta ja erilaista... jotta pysyy mielenkiinto yllä. Samankaltaisuus ja rutiinit taas väsyttää, ahdistaa, masentaa, yms. Onko muilla jouskareilla samoin?
      Myös asioiden "laaja" katsantokanta on se mikä joistain saattaa vaikuttaa siltä ettei ole omaa mielipidettä, mutta kun on taito nähdä asiat monelta eri kantilta, voi se tehdä sen ettei voi selvästi sanoa mitä mieltä asiasta on. Joten siis mustavalkoisuus on myös kaukana jouskarista? Onko muilla näin? Tietysti se on myös luonnekysymys on sitten horoskooppi mikä tahansa.

    • joo!

      natsas kyllä mulla ihan joka ikinen kohta hiuspuolta lukuunottamatta, joskus mennään ponnarilla mutta hyvin harvoin, ei korosta ollenkaan mun parhaita puolia joten enemmän tykkään pitää ihan auki tuulessa hulmuamassa tai nutturalla. mutta jees! pelottavan oikeessa nää horoskoopit..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4849
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe