vaimostani on tullut hullu

jkkllpö

10v yhdessä ja 4v sitten alkoi viiraamaan päässä. Nyt on jo täysin sekopää. En edes kehtaa kertoa mitä kaikkea on tehnyt. Käynyt pari kertaa ammattiauttajan luona, mutta sen jälkeen oikeastaan mennyt pahemmaksi. Meillä on kaksi yhteistä lasta ja en haluaisi erota koska olen itse eronneesta perheestä ja en halua lapsilleni samaa. En myöskään uskalla jättää lapsiani tuolle sekopäälle. Olen ymmärtänyt että isillä ei oikeastaan ole mitään oikeuksia lasten suhteen. Kun katsoo näitä Suomalaisia naisia niin tuskin olen yksin vastaavan ongelman kanssa. Mitä olette tehneet?

7

460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eroa_rohkeasti

      Totta kai isällä on oikeus huoltajuuteen (lähi), jos rouva on psyykkisesti sairas. Kai ymmärrät, että näissä asioissa sinun uskaltamisesi ja tykkäämisesi eivät ratkaise, vaan lastenvalvojan kanssa tehdyt sopimukset ja tarvittaessa käräjäoikeus.
      Olet siis ymmärtänyt väärin, että 100 % lapsista automaattisesti kuuluu äideille. ei se niin mene. Mitä nyt tehdä: -kerropa ensin täsmennys tuohon hullu, sekopää-terminologiaasi, siis vaimosi diagnoosia kaivataan. Arvaanko oikein, vaimo on sen pimittänyt tai ei edes ole ollut "ammattiauttajalle" rehellinen, vaan esittänyt terveempää kuin on. Kerro vaimon diagnoosi jos mahdollista, ei täällä kukaan voi auttaa "hulluksi tulon" suhteen kun et kerro tarkemmin.
      Jos ei ole diagnoosia tiedossa, kirjoita muistiin kaikki outoudet tämän neljän vuoden ajalta. Näin epävirallisesti epäilen että joko skitsofrenia tai maanis-depressiivisyys (maniavaiheet) voisi olla yhteneväistä kertomuksesi kanssa.
      Siis, kun on listattu kaikki, voisit ottaa yhteyttä neuvolaan ja tk-virkalääkäriin. Neuvolasta saat tukea ja apua käytännön elämään, ja tk:sta tarvittaessa pakkohoitolähetteen vaimolle. Siellä viimeistään tulee diagnoosi oikein, ja aletaan lääkitys plus terapia. Kaksi käyntiä psykologin luona ei ymmärrettävästi paranna mielisairautta, varsinkaan jos ei ole tai ei ota lääkitystä sairauden hoitoon.

      • kiitos_neuvosta

        On käyttäytynyt normaalisti tapaamisissa ja ei kerro lääkärille todellisia tuntemuksia. Hän esimerkiksi epäilee että olen asentanut taloomme salakuuntelulaitteita ja on levittänyt kaikki paikat auki löytääkseen ne. Valehdellut kaikkia ihme tarinoita kaikille tuttaville. Onneksi sukulaiseni tuntee minut niin hyvin että ei ole uskonut näitä tarinoita. Eräs sukulaiseni on ennen työskennellyt mielenterveysosastolla ja sitä kautta sai soviteltua tapaamisen psykologin kanssa lastenneuvolan yhteydessä. Kaikki alkoi yhdestä keskenmenosta ja hiljakselleen mennyt koko ajan pahempaan suuntaan. Käyttäytyy tosi häiritsevästi ja tekee kaikkia ihme temppuja missä ei oikeastaan ole edes mitään järkeä. Esimerkiksi kerran imuroinnin yhteydessä jätin imurin päälle ja lähdin hakemaan sohva-suutinta niin avovaimoni heitteli tuc keksin murusia keittiön lattialle. Tekee todella lapsellisia juttuja mitä ei edes kehtaa sanoa ääneen. Suurin osa puuhailuista on onneksi harmittomia.


      • eroa_rohkeasti
        kiitos_neuvosta kirjoitti:

        On käyttäytynyt normaalisti tapaamisissa ja ei kerro lääkärille todellisia tuntemuksia. Hän esimerkiksi epäilee että olen asentanut taloomme salakuuntelulaitteita ja on levittänyt kaikki paikat auki löytääkseen ne. Valehdellut kaikkia ihme tarinoita kaikille tuttaville. Onneksi sukulaiseni tuntee minut niin hyvin että ei ole uskonut näitä tarinoita. Eräs sukulaiseni on ennen työskennellyt mielenterveysosastolla ja sitä kautta sai soviteltua tapaamisen psykologin kanssa lastenneuvolan yhteydessä. Kaikki alkoi yhdestä keskenmenosta ja hiljakselleen mennyt koko ajan pahempaan suuntaan. Käyttäytyy tosi häiritsevästi ja tekee kaikkia ihme temppuja missä ei oikeastaan ole edes mitään järkeä. Esimerkiksi kerran imuroinnin yhteydessä jätin imurin päälle ja lähdin hakemaan sohva-suutinta niin avovaimoni heitteli tuc keksin murusia keittiön lattialle. Tekee todella lapsellisia juttuja mitä ei edes kehtaa sanoa ääneen. Suurin osa puuhailuista on onneksi harmittomia.

        Alkava paranoidi skitsofrenia. Ei parane itsestään vaan pahenee. Saattaa alkaa nähdä ja kuulla olemattomia, jopa joutua psykoosiin (silloin viimeistään järjestät hänet osastohoitoon). Älä häpeile, ei tuollainen sairastuminen ole sinun vikasi vaan perinnöllistä lähinnä. Vaihdevuodet voivat pahentaa kovasti. Parempaa jatkoa!


    • Lissu-ukolle

      "Kun katsoo näitä Suomalaisia naisia niin tuskin olen yksin vastaavan ongelman kanssa."

      No juu, tämä lause paljasti, että mielenterveysongelmainen on tämä avaaja itse. Toivottavasti hän saa jostain apua.

    • rauno1

      Visit W3Schools

    • Ryhtiä naiset

      Suomalaiset naiset on aivan lahopäitä nykyään ja tekopyhiä sekä huonompia kasvattajia kun monet miehet. Tämä on fakta. Ugh.

      • Hyvä pointti!

        Älä yleistä. Mielipiteesi on arvoton, jos esität yleistyksiä. Puhut "suomalaiset naiset", mutta kirjoitat jatkossa "monet miehet".

        Jos itse olet tavannut vain lahopäitä, se vain kertoo jotain sinusta itsestäsi. Ihminen hakeutuu samanhenkiseen seuraan. Olet siis itse lahopää, mutta haluaisit olla hyvä kasvattaja ja isä. Olen puhunut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4723
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1471
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1061
    Aihe