Elikkä kone vaatii jatkuvasti ylläpitoa suoritettavaksi, no minä reippaana sen pistin suorittamaan mutta ylläpidon suoritettuaan se vaatii uudestaan samaa, eikä toimintokeskuksesta katoa se suorita ylläpito merkki. Onko kellään muulla vastaavaa ja kuinka tästä pääsee eroon ? Kone on Toshiba ja käyttis 8.
tietokoneen ylläpito sekoilee?? APUA
2
127
Vastaukset
- kasattupeli
Ostin pöytäkoneen tietokonekaupasta kasilla. Kone pyysi noin 4 päivän välein ylläpitoajoa, ajo kesti 3 - 5 tuntiin kerrallaan.
Käytin konetta ostofirmassa kaksi eri kertaa moisen syyn johdosta, eivät löytäneet mitään vikaa ja homma jatkui entisellään.
Kolmannella kerralla puhuin jo vähän kovemmalla äänellä, pyysin lataamaan käyttöjärjestelmän uusiksi ja samalla päivittämään 8.1.n
Näin tekivät, sen jälkeen ylläpitoajo on hoitunut automaattisesti. Toimintokeskus ilmoittaa, tällä hetkellä ei havaittu olevan ongelmia.
Eivät osanneet antaa selvitystä mistä moinen vika johtui. Jotain oli tapahtunut 8:n latauksen yhteydessä, vaan mitä?
Muuten käyttöjärjestelmä toimi hyvin. - apuwa
Temppuiltuani aikani päätin kokeilla järjestelmän palautusta palautuspisteen avulla ja sillä tuntui onnistuvan. Toimintokeskus on hiljanen eikä mäkätä mistään. Sormet ristis nyt, että ei tule takasin. Mutta jos joku tietää helpomman tavan hoitaa ongelma tai mistä koko rulianssi olisi voinut johtua niin ehdotuksia otetaan vastaan. Ihan vaikka sitten tulevaisuuden varalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949