Mistä saisi Tuusulan, Järvenpään tai Keravan alueella ostettua teippivaippoja ilman, että pitää tilata netistä, kun se ei ole mahdollista. Tarjoustalosta saa Tena pants plus-vaippoja, mutta niissä ei imukyky riitä. Voisin ostaa vaippoja jonkun kautta.
Teippivaippoja?
14
363
Vastaukset
- Vaippa 123
Moi
Just niistä paikkakunnilta ei ole jäleenmyyjä paikaa mutta jos sinulla on mahdolista käydä Helsingissä niin siellä on yksi jäleenmyyjä paikaa mikä myy aikuisten vaippoja. Ea terveterveydenkauppa on kauppakeskuksessa Forumissa. Sitten löytyy Metsäpolku Oy mikä siaitsee vantaalla pettikossa. - moliman
Hei
Oletkos mitä kokoo ? - poika3
Moi
ootko vaippa harrastelija- Käyttäjä
Hei. Millaista vaippaa olet itsellesi hankkimassa tai aikomuksenaan
- Vaavi
Millaisia vaippoja haluat???
Itselläni tena slip ultimat
[email protected] - dlmies
tenan slipit ihan jees kanssa
nyt molicaren teippari :)- Vaavi
Kiva kuulla mut mun mielestä ultimat tuntuu paksummalta ja pitää paremmin ku molicaret ;)
- dlmies
ok
hyväksytään :)
kukas ne vaihtaa kuiviin ?- Vaavi
Itse joutuu vaihtamaan vaipan...entäs sulla?
- dlmies
juuh itse minäkin.
olishan se kiva vaihtaa toiselle- Vaavi
Miksi käytät vaippaa?mulla on karkailua ja vähä reilusti mutta muuten terve...ja haluisitko mulle vaihtaa?
- dlmies
Karkailua minunallakin
muuten terve
olis kyl kiva jos saisin vaihtaa sinulle
ootko mistäpäin suomee ?- Vaavi
Vantaa ja laitatko s-postia vaikka jos haluat tietää enempi...
Olisi kiva saada joku kaveri jolla samanlainen vaiva ja jakaa mielipiteitä.
[email protected]
- dlmies
juuh laitoin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346