Nopea vaihto pariisissa Charles De Gaulle

CDG

Hei,

Lähden matkalle ja pariisissa ois CDG.llä vaihto.
Vaihto on aika tiukka koska vaihtoaika on vain 1h20min.
Uskoisin kuitenkin siinä ajassa ehtiväni vaikka terminaalin vaihtokin on tehtävä.

Liput perille asti on ostettu ketjutettuna yhdelle lipulle suoraan air francen sivuilta.
Eli siis suomesta pariisiin ja siitä eteenpäin määränpäähän asti.

Hiukan kuitenkin epäilyttää tuo matkatavaroiden ehtiminen jatkolennolle.
Aion pakata käsimatkatavaroihin sen verran että pärjään yhden vuorokauden ilman matkalaukkuja määränpäässä.

Mikäli matkatavarat eivät ehdi samalle lennolle kanssani, tulevat ne väkisinkin vasta seuraavana päivänä koska kohteeseeni on vain yksi lento päivässä.
Kysymys kuuluu: Tulevatko matkatavarat perille hotelliini asti, vai joudunko hakemaan ne itse lentokentältä ? Onhan se ikävää matkata taksilla "turhaan" lentokentän ja hotellin väliä.

Entä mikäli en itsekään kerkeä jatkolennolle esim. ruuhkan tai lennon myöhästymisen takia niin maksaako Air France majoituksen seuraavalle päivälle jolloin seuraava mahdollinen lento lähtee ?

Joskus Bangkokista suomeen tullessa matkatavarani eivät olleet samalla lennolla ja jouduin silloin itse hakemaan ne kentältä tai toinen vaihtoehto olisi ollut noutaa ne matkahuollosta lähimmästä kaupungista.

Muistan kuitenkin joskus kuulleeni tarinoita että myöhästyneet laukut olisi toimitettu suoraan hotellille jossa majoitus on.

Kiitos asiallisista vastauksista.

4

428

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CDG

Tarkennetaan vielä sen verran että saapuminen on CDG.lle terminaali 2D ja jatkolento lähtee terminaalista 2F

• Ketun vitale
      • CDG

Kiitos selvästä ja asialisesta vastauksesta.
        Tämä selvensi asioita hyvin.

• Ketun Vitale
        CDG kirjoitti:

Kiitos selvästä ja asialisesta vastauksesta.
        Tämä selvensi asioita hyvin.

Eip kestä. Kävelin just ko. välin ja aikaa meni 7 minuuttia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1392
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      921
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      895
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      815
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      737
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      602
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      591
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    10. 48
      547
    Aihe