Näin tienvarsirosvot iskevät, oletko valmis?

hirviörosvot

Poliisi varoittaa tielläliikkujia ja autolla lomalle lähtijöitä tienvarsilla ja lepopaikoilla vaanivista ryöstäjistä.
Tien varressa on auto, joka teeskentelee hätätilaa. Kun tuleva uhri pysähtyy auttamaan näitä ja puhuu harhauttajan kanssa, varkaiden autosta tulee henkilö, joka vie uhrin autosta arvotavaraa.

Poliisin neuvo on, ettei autossa ole irrallaa arvotavaraa kuten lompakoita, kännyköitä tai elektroniikkaa. Terveen järjen neuvo on, että älä ikinä pysähdy, jos tien varressa tai keskellä tietä viittoilee ns. kerjäläisen näköinen tyyppi.

http://www.topgearsuomi.fi/content/poliisi-julkaissut-videokuvaa-nain-tienvarsirosvot-iskevat-ja-nain-suojaudut-niilta-koskee

20

157

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lain mukaan

terveen järjen mukaan toimiminen luokitellaan heitteillejätöksi.

Mutta on syytä oivaltaa se, että lait nykyään ovat pääasiassa rikollisten puolella, suurelta osin rikollisten laatimiakin.

Selviytyminen nykysuomessa vaatii kykyä löytää ratkaisumalleja "laatikon ulkopuolelta".

• varastettu puku

Nooh tuossa Hki-vantaan lentoasemalta tuusulanväylälle vievällä rampilla päivysti

kerjäläinen puku päällä, siistin 90-luvun bemarinsa kanssa ja viittoili ohi ajavilta

"apua". Noin puol vuotta takapaerin, ja oli siinä noin pari viikkoo...

• Kukka-Peppiina
        varastettu puku kirjoitti:

Nooh tuossa Hki-vantaan lentoasemalta tuusulanväylälle vievällä rampilla päivysti

kerjäläinen puku päällä, siistin 90-luvun bemarinsa kanssa ja viittoili ohi ajavilta

"apua". Noin puol vuotta takapaerin, ja oli siinä noin pari viikkoo...

Tossa sen näkee et suomalaiset on rasisteij, ei auttanu pariin viikkoon ketään sitä ihmist.

• kfkjfkfkjfjfkdlffjkfiglg

Ei luokitella jos tilannetta ei näe. Itse katson juuri eri suuntaan metsään, ettei vain hirviä olisi tulossa tielle, jos tienvarressa huitoo ei-pohjoismaisen näköinen tyyppi ei-pohjoismaisin kilvin varustetun auton vieressä.

• Ja kanan kontit luokitellaan! Jos joku seisoo munasillaan pakkasessa ja ajan ohi, se voi olla heitteillejättö, mutta sekin pitää jonkun näyttää toteen.

Jos joku seisoo pakkasessa talvitamineissa ja ajan ohi, se ei ole heitteillejättö, sillä mikä hätä hänellä muka on.

Jos on nuin hellänherkkä omatunto, aja 200 m hätääkärsivän ohi ja soita 112. Minä teen niin useammastakin syystä. Hätääkärsivä poistuu taatusti paikalta, kun näkee jonkun pysähtyneen kauemmas.

• Kimmo S.

"suurelta osin rikollisten laatimiakin."
      Viittaatko nyt minuun?

• Osu ja uppos

Sinuunkin.

• homma hoitoon

Voit pysäyttää auton ja soittaa poliisin paikalle, koska kyseessähän on hätätilanne.Näin et syyllisty heitteillejättöön.Sitten ajat pois ja poliisi hoitaa loput.

• Loppuu tuollainen

Nyt kavalia konsteja keksimään moisille rosvoille.Tehdään niille ansa.

• tummempi sävy

Onneksi naaman värisävystä/rekkarista näkee välittömästi että onko henkilöllä oikeasti joku hätä, vai onko kyseessä rosvot.

• Tosimies.

Ase mukana ja laukaus otsaan, se on kaikken terveintä omalta kannalta

• jvclkvcvcnvcn

Nyt menee liian pitkälle....ihmisiä ei ammuta Suomessa maanteillä! Nyt vedät juttusi takaisin"ajattelemattomuutena"...sinua pännii niin moni muu asia, että tässä tilanteessa sinusta tuntuu, että saat nyt näin "oikeutta" itsellesi! Ihmisen tappaminen on kamala asia...Raamatun mukaan joka riistää toiselta hengen joutuu itsekin jossain vaiheessa väkivaltaisen kuoleman kohteeksi! Ihan itsesi takia vedä juttusi pois" kierrätyksestä"!

• Tosimies.
        jvclkvcvcnvcn kirjoitti:

Nyt menee liian pitkälle....ihmisiä ei ammuta Suomessa maanteillä! Nyt vedät juttusi takaisin"ajattelemattomuutena"...sinua pännii niin moni muu asia, että tässä tilanteessa sinusta tuntuu, että saat nyt näin "oikeutta" itsellesi! Ihmisen tappaminen on kamala asia...Raamatun mukaan joka riistää toiselta hengen joutuu itsekin jossain vaiheessa väkivaltaisen kuoleman kohteeksi! Ihan itsesi takia vedä juttusi pois" kierrätyksestä"!

Haista pas,, tuollaisten eläinten ampuminen pitäisi olla sallittua, jonain päivänä tapahtuu niin että he tappavat joitakin.
        Sama koskee murtovarkaita jne

• Taikauskontoa
        jvclkvcvcnvcn kirjoitti:

Ei nyt vedetä niitä satukirjoja tähän kuitenkaan.

• jvclkvcvcnvcn
        Tosimies. kirjoitti:

Haista pas,, tuollaisten eläinten ampuminen pitäisi olla sallittua, jonain päivänä tapahtuu niin että he tappavat joitakin.
        Sama koskee murtovarkaita jne

Enkä haista...ihminen ei ole eläin...ihminen on arvokas mielettömän arvokas luomus, Jumalan kuvaksi luotu! Et revi siitä!

• jvclkvcvcnvcn
        Taikauskontoa kirjoitti:

Ei nyt vedetä niitä satukirjoja tähän kuitenkaan.

Itse olet taikauskoinen, kun et totuutta tunne!

• Jussuf mette
        jvclkvcvcnvcn kirjoitti:

Itse olet taikauskoinen, kun et totuutta tunne!

Voit toki tunkea raamattusi sen kerjäläisroiston ahteriin....siinä sille apua.

• jvclkvcvcnvcn
        Jussuf mette kirjoitti:

Voit toki tunkea raamattusi sen kerjäläisroiston ahteriin....siinä sille apua.

Kaikkihan tietävät että kirjaa luetaan, muussa tapauksessa se ei auta pätkääkään!
        Oletko yrittänytitse työntää ahteriisi kirjaa....melko mahdotonta se on! Lukeminen auttaa ymmärtämään jopa ihmisen anatomiaa!

• suomessa.

Joo, yöllä oli auto hätävilkut päällä ja joku karvanaamaperse nousi autosta huitomaan mutta en pysähtynyt.
      Noh, lähtivät perään ja vasta jossakin 135 km/h vauhdissa jäivät sitten jälkeen.

• Minä pidän ovet

Lukossa ajaessa, enkä pysähdy himmeäturpaisen kohdalla vaan soitan poliisit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5137
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4046
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2149
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1807
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1785
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1424
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      27
      1207
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1026
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      970
    Aihe