Vaimo kysyy

vaimo skysyy

Onko siis ihan ok että nuorella alle kolmeviitosella avioparilla on seksiä viisi kertaa?

Aviomieheni on 35 ja itse olen 25. Olin neitsyt kun avioiduimme kolme vuotta sitten. Jotenkin tuntuu että seksi on vähentynyt viime vuoden aikana. Aiemmin en niin laskenut mutta minusta seksiä oli kaiken aikaa. Nyt joudun laskemaan kertoja! Ja vaikka miten lasken, niin viisi kertaa päivässä vain saan tulokseksi.

Toki nämä aamuheräämiset ovat edelleen jotain jota en vaihtaisi pois... herään mieheni kosketteluun, suuteluun ja nuolemiseen. Lounastunnilla hän ehtii vain äkkiä käydä kotona töistä, joten ymmärrän tietysti olla valmina. Iltapäivällä tarjoilen samalla syötävää ja naitavaa, ja sitten illallisen jälkeen kaikkea kaikelta puolelta. Yällä yleensä vain yksi nainti, hidas ja uninen, jostain päin jotenkin.

Olen melko tyytyväinen omaan seksin saantiini, mutta mietin onko tämä normaali määrä, vai onko mahdollista että jompi kumpi meistä sortuu pettämään, koska haluaa enemmän seksiä? Itse en voi tällä hetkellä kuvitellakaan parempaa herkkua ja tyydytystä kuin mieheni iso kalu ja hellät kädet, mutta mistä sen sitten koskaan tietää?

7

624

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turhaa mietit

Mun käsittääkseni kaikki on täysin ok ja "normaalia", jos ootte molemmat itse tyytyväisiä tilanteeseen.

• jessikaaaaaaaa

Kyllä kerran tunnissa olisi parempi ja normaalia,

• nggsnsgnsgn

Siis 5x päivässä? No eihän se tavallista ole mut paha teitä on pervoiksikaan luokitella. 5x päiväs on ok ja 5x vuodes on. Myös kerran viides vuodes on ok, jos se on molemille sitä

• Onko teistä kumpikin tyytyväinen nykyiseen seksin määrään? Seksiä voi olla parisuhteessa hyvinkin harvoin jos kumpikin tuntee saavansa silti riittävästi.

Älä huolehdi! Olen kuullut parisuhteista joissa seksiä on ollut jopa vielä vähemmän kuin teillä.

• mdmdmdhmdhmdhmd

Minäkin olen kuullut pariskunnista, joilla on seksiä vähemmän kuin 5 krt päivässä. Itse asiassa olen jopa tavannut sellaisia :)

• älkää nyt hyvät

ihmiset ottako kaikkia provoja vakavasti!!

• Anonyymi

Oletko valmis seksiä vierasta ottaa olen luotettava ja terve käytös hyvä kalun kokoa en häpeä onko vaimolla lupa

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      231
      5847
    2. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      78
      4699
    3. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      81
      3508
    4. SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk
      Maailman menoa
      246
      2959
    5. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      146
      2719
    6. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      176
      2179
    7. Venäläiset varkaudessa

Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee
      Varkaus
      259
      1651
    8. Lupajaoston esityslista

Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo
      Pyhäjärvi
      49
      1175
    9. Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?

Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall
      Euroviisut
      28
      1098
    10. Haluaisitko kaivattusi

kanssa ensiksi seksiä ja sen jälkeen puhumista?
      Ikävä
      62
      1086
    Aihe