kun oli niin kurja ilma,vieläkin on anaali kipeänä kun hoonattiin kunnolla pakoputkeen marskin kuva seinällä tottakai.
Midsommar meni seksin merkeissä
herkko&arar
4
<50
Vastaukset
Toivoittavasti olet tyytyväinen ja lähdet hyvällä miellä töihin maanantaina. Me surut sen sijaan juhlittiin ystävien kanssa hyvää ruokaa nauttien, laulaen ja tanssien.
- herkko&arar
Pride kutsuu meitä ja muita ruotsinkielisiä homoseksuaaleja.
- ålänningen
Ganska perverst att knulla röven på midsommar, här på Åland åt vi sill, nypotatis, drack nubben och åt jordgubbar med vaniljkräm :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697484Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens435104- 983504
- 442439
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat462339- 222178
- 342133
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212083- 281811
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,181696