VAROITUS!

Lapset suojaan

Tampereelle ehkä muuttanut Keski-Suomesta: Kalju, ryyppää, tupakoi, leuhkii, röyhkeä, kovaääninen, rekkakuski, omasta mielestään taiteilija, harrastaa laskuvarjohyppyjä, sukellusta?, jalkapalloa, buutsit ja nahkatakki joskus. Jos törmäät älä kuuntele häntä. Valehtelee ja liioittelee. Pahinta on se että on pedofiili.

29

1450

Vastaukset 29

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ´´´

Antoko se sulle rukkaset ;D

• lapset suojaan

En ole homo jos sitä tarkoitat. Vai päättelitkö jostain että aloituksen kirjoittaja on nainen? Henkilö on häiriintynyt ja vaarallinen eikä varoitus ollut mikään vitsi. Sinuako huvittaa lasten/naisten hyväksikäyttö ja muu rikollinen toiminta? Onhan se tietysti joidenkin mielestä hauskaa...

• Anonyymi00027
        lapset suojaan kirjoitti:

En ole homo jos sitä tarkoitat. Vai päättelitkö jostain että aloituksen kirjoittaja on nainen? Henkilö on häiriintynyt ja vaarallinen eikä varoitus ollut mikään vitsi. Sinuako huvittaa lasten/naisten hyväksikäyttö ja muu rikollinen toiminta? Onhan se tietysti joidenkin mielestä hauskaa...

suurin osa persuista sopii tuntomerkkeihin, paitsi laskuvarjohypyt ym. urheilun ne valehtelee....?

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

suurin osa persuista sopii tuntomerkkeihin, paitsi laskuvarjohypyt ym. urheilun ne valehtelee....?

Sinä sovit parhaiten.

• vakavasti otettavaaa

Kyllähän tuollainen juttu vakavasti kannattaa ottaa ja missäpäin aloittaja tuollaisen nähnyt ettei tapaukseen liity jotain muuta.Missäpäin liikkuu.Rekkakuskien profiiliin kyllä noin muuten sopisi toi röyhkeä yms....

• Hauskoja aiheita

Tampereelle ehkä muuttanut. Siis onko muuttanut, eikö ole muuttanut, on muuttamassa, vai narrailetko. Voi Jeesus, että osaat olla ylivarovainen.

Sitten se sukupuoli, onko se mahdollinen muuttaja mies vai nainen?

Ja sitten oletko psykoosissa oleva hullu. Ei nyt aina pitäisi joka asiaa laajentaa tupakoimiseen, kaljuuntumiseen, pedofiliaan, liioitteluun.

KYLLÄ TÄÄLLÄ ON HAUSKOJA AIHEITA.

• lapset suojaan

Tämä on mieshenkilö, muuttanut Laukaasta ilmeisesti Tampereelle. En voi olla varma koska en itse halua olla kyseisen henkilön kanssa missään tekemisissä. Toinen henkilö kertoi hänen muuttaneen Tampereelle. En ole psyykoosissa vaan ihminen joka haluaa varoittaa jo etukäteen ettei kukaan enää joutuisi uhrikseen. En todellakaan ajattele että kaikki kaljut ovat pedofiilejä tms. Se vaan on yksi tuntomerkki. Laittaisin nimenkin tänne jos tietäisin että viestiä ei sen takia poisteta. Tiedän asioista niin paljon etten turhaan huutele täällä. Harmi vaan jos joku pitää näitä asioita hauskana. Minua ei naurata koska tiedän mitä hän on tehnyt.

• sinun parasta ajatel

Tämä on mieshenkilö, muuttanut Laukaasta ilmeisesti Tampereelle. En voi olla varma koska en itse halua olla kyseisen henkilön kanssa missään tekemisissä. Toinen henkilö kertoi hänen muuttaneen Tampereelle. En ole psyykoosissa vaan ihminen joka haluaa varoittaa jo etukäteen ettei kukaan enää joutuisi uhrikseen. En todellakaan ajattele että kaikki kaljut ovat pedofiilejä tms. Se vaan on yksi tuntomerkki. Laittaisin nimenkin tänne jos tietäisin että viestiä ei sen takia poisteta. Tiedän asioista niin paljon etten turhaan huutele täällä. Harmi vaan jos joku pitää näitä asioita hauskana. Minua ei naurata koska tiedän mitä hän on tehnyt.

Sinä olet henkisesti sairas ihminen, sen huomaa heti, ei terve ihminen ala tuollaiseen kohkaamiseen. Mikä sinulla on oikeasti hätänä?

Toivottavasti sinut saadaan kiinni mahdollisimman pian ja toimitetaan asianmukaiseen paikkaan saamaan sähköshokkihoitoa ja rauhoittumaan sen jälkeen lepositeisiin.

• lapset suojaan
        sinun parasta ajatel kirjoitti:

Sinä olet henkisesti sairas ihminen, sen huomaa heti, ei terve ihminen ala tuollaiseen kohkaamiseen. Mikä sinulla on oikeasti hätänä?

Toivottavasti sinut saadaan kiinni mahdollisimman pian ja toimitetaan asianmukaiseen paikkaan saamaan sähköshokkihoitoa ja rauhoittumaan sen jälkeen lepositeisiin.

Oikeasti on hätänä juuri se mitä kerroin. Enkä mitään kohkaa vaan puhun asiallisesti. Kumpiko on henkisesti sairasta, KERTOA hyväksikäytöstä vai hyväksikäyttää? Eipähän sentään Suomessa laiteta ketään lukkojen taakse totuuden kertomisesta, puhumattakaan mistään sähköshokeista ja lepositeistä. Lueppa se laki pakkohoitoon määräämisestä uudelleen.

• Anonyymi00028

Miten tuolla Laukaassa on niin paljon sairaita yksilöitä? Itsekin tapailin miestä, joka osoittautui tautiseksi sarjapettäjäksi ja asui Laukaassa, tosin bunkkasi jonkun hyväuskoisen tarhatätin luona. No siitä on jo aikaa mutta onhan noita ollut julkisuudessakin, Ari J. Joki yhtenä.

• faktaa kehiin

No ei muuta kun linkkiä niihin rikoksiin joita on ilmeisesti tehnyt.
      Kyllähän lehdistä, murha.infosta yms.. foorumeista löytyy keskustelua rikoksista laidasta laitaan ja rikoksesta tuomitun ihmisen nimen mainitseminen ei ole kunnianloukkaus yms... ja jos mahdollisesti siellä toisaalla mainitaan se nimi , niin sitä ei tännekkään tarvitse kirjoittaa.

Sensijaan jos anonyymisti aletaan vihjailemaan että "pedofiili rekkakuski" niin se on lähes enemmänkin yleistä herjausta ja saattaa johtaa vääriin tuomioihin. Kyllä tampereella varmaan riittää kaljuja alkoholia nauttivia rekkakuskeja vaikka kuinka.

• lapset suojaan

Ei ole linkkejä koska en tiedä mistä on jäänyt kiinni ja mistä ei. Ehdonalaisessa on tällä hetkellä ja osasta rikoksia ei tuomittu koska ne vanhenivat (hyväksikäyttö ja salakuvaus). En siis todellakaan vihjaa että kaikki rekkakuskit ovat samanlaisia, sekin oli vain yksi tuntomerkki. Varmaan riittää kuvaamiasi tyyppejä tampereella mutta moniko on muuttanut laukaasta?

• Uttghjuikkk

Ei ole linkkejä koska en tiedä mistä on jäänyt kiinni ja mistä ei. Ehdonalaisessa on tällä hetkellä ja osasta rikoksia ei tuomittu koska ne vanhenivat (hyväksikäyttö ja salakuvaus). En siis todellakaan vihjaa että kaikki rekkakuskit ovat samanlaisia, sekin oli vain yksi tuntomerkki. Varmaan riittää kuvaamiasi tyyppejä tampereella mutta moniko on muuttanut laukaasta?

Et tiedä! Eli sinulla on tarjota pelkkiä kuulopuheita.
        Et ehkä ole psykoosissa mutta tyhmä olet. Tuollaisilta paskanpuhujilta pitäisi ottaa oikeudet pois.

• Hauskoja aiheita

Tuollainen kovaääninen rekka ylämäessä menee luihin ja aivoon. Jos se vetää viimeistään se voi olla vielä sairaan kovaääninen. Jos rekkakuski vielä ryyppää, tupakoi, niin terva ja nikotiini peseytyy limakalvoilta vatsalaukkuun.
      Olkoon mies- tai naisrekkakuski. Varmaan on vielä metabolinen oireyhtymä ja roikkuvassa housussa vako näkyy. Tuollainen kovaäänisyys on respicere stereotype (lat. anticipationem).

Jos törmäät, niin yritä kuunnella vaikkapa Peltorit korvilla.
      Jos et vielä ole psyykoosissa vaan olet ihminen, joka haluaa varoittaa jo etukäteen ettei kukaan enää joutuisi uhrikseen. Etkä todellakaan ajattele, että kaikki kaljut ovat pedofiilejä tms. Se vaan on yksi tuntomerkki, niin yritäpä vielä kuunnella Peltorit korvilla tätä satumaista hahmoa. Jalkapallo buutsi ja nahkatakki viittaa rajusti ajankohtaisiin maailmanmenooon..

• lapset suojaan

Edelleenkään en ole psykoosissa vaikka täällä niin vihjaillaan. Siis kertomani asiat ovat täyttä totta eivätkä psykoottisia harhoja. Pitääkö tänne vielä lisätä joku lääkärinlausunto ennenkuin joku uskoo...

• Kotiholmes

Jos tiedät varmasti että tämä ihminen on vaaraksi ympäristölleen ja tunnet kyseisen ihmisen kannattaa kääntyä poliisin puoleen.

• Hmm,

Aivan, etenkin kun aloittaja antaa ymmärtää, ettei tiedä onko mies jäänyt kaikista teoistaan edes kiinni..

• Hmm,

Suojeletko jollain tekosyyllä pedofiilia, vai miksi et ole poliisiin yhteydessä? Annat ymmärtää, että sinulla voi olla enemmän tietoa kuin viranomaisilla.

Tampere nyt on muutenkin pedareita täynnä, ja lasten turvallisuus on jatkuvasti varmistettava, mutta hyvä se on yksittäisistäkin henkilöistä varoitella

• lapset suojaan

En todellakaan suojele. Olen ollut poliisiin yhteydessä mutta kun ei ole mitään todisteita. Mies on hyväksikäyttänyt ja salaa kuvannut useita naisia, osa alaikäisiä. Osalla ainakin valitettavasti tapahtuma kokonaisuudessaan selvisi liian myöhään jolloin oli jo rikoksena vanhentunut. Osa uhreista ei ehkä tiedä vieläkään kuvaamisesta (ei ole todisteita videoista koska mies ehti ne tuhota) ja minua vaan pidetään hulluna ja vainoharhaisena kun yritän kertoa asiasta...

• Kellohame heilahtaa

Aloittaja taitaa olla vähän ulkona ja näkee mustia enkeleitä. Olo purkautuu psykoosiksi. Ja jatkuu alkupillereiden jälkeen pitkänä masennuksena. Sen jälkeen on laukaan röyhkeä kalju taiteileva ryyppyhyppy tupakoija kovaäänisesti sukeltanut jalkapallobuutseineen ja nahkatakkeineen pois. Ja kadonnut. Ei ennen.

Ja kaikki lapset nauraa. Ja aurinko nousee.

• tee ilmoitussss

Aloittajalle ehdotus että tee ihmeessä ilmoitus viranomaisille tuosta tapauksesta.Mutta toivoa sopii että olet oikeassa.Helkkari kaikkiahan ukkeleita homottellaan ja nimitellään vaikka miksi mutta täytyisi alkaa tekeen niinpäin välillä kuinka paljon naiset vedättää ukkeleilta rahoja ja siitä seuraamuksia.Ettei vaan ole niin että aloittaja lähiaikoina eronnut.

• Ootte te hauskoja

Ja sama suomeksi. En oikein saa selvää mikä on sanoma? Et liene edes lukenut sitä mihin yrität vastata. Etkä varmaan itsekään edes pysty selvittämään mitä yrität kirjoitella.

• lapset suojaan
        Ootte te hauskoja kirjoitti:

Ja sama suomeksi. En oikein saa selvää mikä on sanoma? Et liene edes lukenut sitä mihin yrität vastata. Etkä varmaan itsekään edes pysty selvittämään mitä yrität kirjoitella.

No sovitaan sitten niin etten tiedä mistä puhun ja olen psykoosissa jos siitä tulee jollekin parempi mieli. Kumma kun ei ole kukaan lähelläni sairaalaa edes ehdottanut jos olen kerran niin sekaisin. Ei varmaan olisi pitänyt ottaa aiheeksi ollenkaan mutta ajattelin että jos olisi tulevaisuudessa edes 1 uhri vähemmän. Minä en pysty kaikkeen vaikuttamaan, täytyy vaan toivoa että jää kiinni. En ole kyseisen henkilön kanssa seurustellut, joten tämä ei ole ns. exän kosto. Jos kritisoijat tapaatte keksimäni "satuhahmon" ottakaa vaikka kotiinne asumaan jos ei kerran tarvitse häntä pelätä...

• panee miettiin

Mites se paneminen. Olikos sillä "rekkakuskilla" vielä sellaisiakin harrastuksia. Kummijalalla kun Keski-Suomesta tulee. Onko isokin kalu.

• satuja kertoil

Satuja kertoilee tuollainen ihminen ja ei varmaan ole niin rankassa hommassa kun rekkakuskit,veikkaan aloittajaa että onko edes 2 vuotta tehnyt töitä elämänsä aikana.

• Suojautuminen

Minäkin veikkaan: Sata-Nolla se on se aloittaja itse. Nimimerkki jopa sanoo: "Lapset suojaan". Kumminkin kumin kanssa? Kestääkö lateksilla tuuppaaminen rekkaöljyjä.

• Onko Häntä-Heikki!

Muiden rekkakuskien on opeteltava ohjaamoon meno kyljittäin, ettei rekkamiehen vako vilahda.
      Laukaan röyhkeästä, kaljusta, taiteilevasta, tupakoivasta, kovaäänisesti kehuvasta kuorma-automiehestä ei tiedetä, vaikka olisi vielä Häntä-Heikki.

• mjarkku kjoivisto

tää on nyt rukoilun paikka jos mikä.. rekkakuskikin on uhri ja jeesus antaa hänenkin syntinsä anteeksi..

• pedoTampereelle

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1339
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1236
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      96
      977
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      823
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      723
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      609
    7. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      538
    8. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      520
    9. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      488
    10. Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla

Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu
      Ikävä
      33
      475
    Aihe