painijoiille kysymyksiä

8+12

hei. olen harrastanut jonkun verran juniorina krekoa ja nyt vanhemmiten lukkopainia. seuraan nettiä sen verran että olen huomannut että tällä palstalla monesti kreko ja vapuri harrastajat nokittelevat toisiaan. saanko kysyä että mistä asia johtaa? onko jotain isompiakin riitoja. ja lisäksi haluan kysyä että miksi painijat halveksuvat kaikkia muiden kamppailulajien harrastajia? ehkäpä judo on painijoille ihan ok ja ehkä myös nyrkkeily mutta jos joku vaikkapa harrastaisi taekwondoa, brasililalaista jujutsua tai thai boxingia niin kaikki painijat halveksujvat. näin olen lajien piireistä kuullut. mistä tämä vihamielisyys johtuu?

7

317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8+12

nyt kun luin kirjoitusvirheiden täyttämän tekstini niin pahoittelen niitä. mutta siis en toivo mitään trolleja tai urputusta vaan olen oikeasti vilpittömästi kiinnostunut että mistä johtuu halveksunta kreko vs vapaapainijat sekä painijat vs muut kamppailulajit? sosiologisesta näkökulmasta kiinnostaa tietää, asiallisia vastauksia kiitos ja iloista alkavaa viikkoa :)

• Teemu S

Missä olet tuollaisia kuvailemisiasi vastakkain asetteluja nähnyt muualla jossain hörhöjen SUOLI24:llä ?

Taidat olla juurikin niitä ihmisiä jotka näkevät rasismia, syrjintää, eripuraa ym negatiivista sellaisissakin paikoissa ja asioissa missä niitä ei oikesti ole.

Ja juuri kaltaisesi K.usipäät ruokkivat kaikenlaisia konflikteja ja vastakkainasetteluja kokoajan niistä höpisemällä, Oletko harkinnut psykiatria Harhoihin ???

• Sosiaalisukeltaja

Eli olet se sosiaalisukeltaja länsirannikolta, tuollahan sä suollat yhdellä kaupunki palstalla ihan käsittämätöntä tuubaa..

• Painijaite

Ei vapurit ja krekomiehet oikeasti toisiaan nokittele. Vaan tällä palstalla painimattomat aukoo päätään.

Useimmat meistä ovat painineet molempia.

• Pitkään mukana ollut

Aivan. Ne jotka treenaa tosissaan eivät auvo päätään täällä vaan arvostavat kunkin tekemää työtä.

päänaukojat löytyy hostain muualta kuin huippupainijoista. SItä en tiedä mistä ja millä motiivilla.

• tarkkailija.

Kyllä se on ihan yleinen ja havaittavissa oleva juttu, ettei huippupainijat kunnioita juuri muita kuin toisia huippupainijoita.
      Katsos kun se tulee siitä reenimäärästä ja -kovuudesta, siitä kuka on oikea urheilija.

• p.aini

Jokainen huippu reenaa kovaa ja paljon. Lajista riippumatta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      315
      6787
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      65
      3839
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      207
      3096
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2787
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1922
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      146
      1682
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      210
      1672
    8. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1528
    9. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      163
      1521
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1408
    Aihe