Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Himoitsen avopuolison tytärtä

Vitun Pervo

Mä himoitsen mun avopuolison tytärtä. Se on jo yli kaxkymppinen mut sen kroppa on kun 15v teinillä. Ihanan timmi vartalo ja aivan ihanat pienet teinirinnat. Mä niin haluaisin nähä sen ilman vaatteita....... Aina välillä haaveilen miten mä nuolen sen pillua ja litteetä mahaa ja ihania rintoja........ kuvittelen miten otan hänet takaapäin ja miten se ratsastaa mun kyrvän päällä. Nytkin mulla seisoo kun kirjoitan tätä ja ajattelen sitä....

52

4446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kohaus

      Tuo on ihan normaalia. Jos sinä et pane pane häntä niin joku muu panee. Minusta on parempi että panon suorittaa tuttu.

    • ouuuuuu

      Olen hieman yli viiskymppinen, ruttuinen ja hieman ylipainoinenkin nainen. Omasta mielestäni kuitenkin parhaassa iässä.
      Ihan ok olen ulkonäöltäni omasta mielestäni, vaikka jonkunverran iän tuomia rasitteita löytyy.
      Kärsin silloin tällöin kuivuudesta ja haluttomuus oman samanikäisen mieheni kanssa vaivaa, mutta omasta mielestä asia on ihan ok ja eikös se nyt ollutkin ihan odotettavissa..
      Tissini ovat nähneet parhaat päivänsä, mutta ihan kohtuu kunnossa tuossa roikkuvat ja ovat ainakin omasta mielestäni hyvät.
      Olen ihastunut avopuolisoni poikaan, kiinteään ja lihaksikkaaseen 20v nuoreen mieheen. Vain hän saa minut kostumaan siloisine ihoineen, kiinteine lihaksineen, toimivine vehkeineen ja komeine kasvoineen.
      Lonkkani renkkaavat silloin tällöin seksin aikana, mutta ehkä nuorta saadessani muutun itsekkin takaisin nuoreksi ja toimivaksi jälleen?

      Omasta mielestäni olisin juuri sopiva hänelle, eikö teistäkin?

      • etovaa

        Jo on alottaja sairas tollanen käpy joutaa saunan taakse lopetettavaks


      • hhjj

        Normaalia, minuakin on aina kiinnostaneet nuoremmat miehet, mutta minä olen ihan timmikroppainen ja minulle löytyy nuorempia miehiä:)
        Ne on sängyssäkin ihan eri luokkaa kun ikäiseni miehet:)


      • 5+91

        Jos poika tuntee vetovoimaa sinuun niin mikään ei estä kokeilemasta. Nuori voi oppia jotain uutta ja ehkä sinäkin voit muistella sitä nuoruuden kiihkoa ja kestävyyttä joka oli vallalla kun tuntee kuohuivat.

        Yksi yö voi kertoa enemmän kuin tuhat sanaa ja katsetta. Kokeile, ei se maksa mitään.


      • Anonyymi
        hhjj kirjoitti:

        Normaalia, minuakin on aina kiinnostaneet nuoremmat miehet, mutta minä olen ihan timmikroppainen ja minulle löytyy nuorempia miehiä:)
        Ne on sängyssäkin ihan eri luokkaa kun ikäiseni miehet:)

        Älä naurata sadan kilon siika


      • Anonyymi

        Kyllä aivan varmaan kunnon pano kerran viikossa pitää lääkärin loitolla.Tee itsesi tykö.Kyllä nuori jaksaa panna iloisena,tavaraa tulee hyvin.Ja raskaus pelkoa ei ole.


    • Vitun Pervo

      Jaa käpy...., haha. Avopuolison tytär on mua 10 vuotta nuorempi ja hän on siis vähän päälle 20..........

      • jo on onneton tapaus

        Tää alottaja selvästi joku paatunu vanhapoika keksii juttuja


    • taewtaew

      15-vuotias on ihan lapsi vielä.

      • Anonyymi

        Nimenomaan ap:lle kuula kalloon


    • Vitun Pervo

      On niin vaikea pitää silmiään irti hänestä aina kun hän käy meillä....
      Salaa pitää yrittää ihailla..... ne ihanat sääret ja rinnat ja koko kroppa....

      • Anonyymi

        Hyppää jojoon pedari


    • keke8

      Hankkikaa apuuu´!!!!

    • ihan tavallista, m

      "Vitun Pervo", nimimerkkisi on kyllä perin kummallinen. Mitä ihmeen pervoa siinä on, että haaveilee yli kaksikymppisestä viehättävästä tytösta? Pikkupimusista kaikki seksi, joka ei ole juuri heidän ikäistensä seksiä, olipa se kuinka normaalia tahansa, on aina pervoa, mutta sinä olet sentään aikuinen mies.

    • Vitun Pervo

      Kai mä valitsin nimimerkin sen takia kun eikö muka oo pervoa jos haluaa panna avopuolisonsa tytärtä??
      En tietenkään panis häntä nyt kun seurustelen hänen äitinsä kans, mut jos joskus tulis vaikka ero, niin sitten voisin ehkä yrittää pokata sitä...........

      • Anonyymi

        Toivottavasti akkas potkii pallis paskaks hönö


    • ihan tavallista, m

      Vitun Pervo

      Mitkään halut eivät ole pervoja. Koko sana on 1800-luvun psykologista genreä, josta on jo päästy eroon. Ei edes teoissa ole harvinaista, että on seksileikkejä naisystavan/vaimon edellisestä liitosta olevan tyttären kanssa.

      On kuitenkin huomattava, että tytön tulee olla 16 täyttänyt ja haluaa antaa VAPAAEHTOISESTI vittuaan.

      • Anonyymi

        Kuole hönö


    • teini_nuori

      Mun aviovaimon tytär on myös tosi makee , suuremmat rinnat kuin äidillään , tosi kiimainen pakkaus , mutta on alle 17v , itse olen 43v , mutta uneksin usein kuinka nuolen sen pillua ja ihania rintoja puristelen .... mitä kannattaisi tehdä , en ole tohtinut kysyä asiasta enkä ole vihajaillut sen komeista rinnoista , olen kyllä nähnyt muutaman kerran viluksen rinnoista ja voi luoja kuin ihanat ovat...

      • heihei....

        Tollaset puuha Petet joutaa saunan taakse kuohittavaks


      • ihan tavallista, m
        heihei.... kirjoitti:

        Tollaset puuha Petet joutaa saunan taakse kuohittavaks

        Tavallinen mies ei voi olla himoitsematta 17-vuotiasta kaunotarta. Jos siis tällaiset kuohittaisiin, jäljelle jäisi vain muutama prosentti epäseksuaalisia, sairaita ja miehiin suuntautuneita. Haluaisiko nikki "heihei...." olla tällaisessa maailmassa?


      • Anonyymi

        En himoitse ketään.
        Miehet ne nuita nuoria kahtelee kaikkia minkälainen kroppa itellä avovaimo .
        Jääkö aikaa.juttelkaa sen puolison kanssa.
        Tuskin se elämänne paranee nuin .
        Minkälaine ite ootta ootteko miettinyt.
        Oksettaa monesti miehet jotka nuita nuorii kahtoo.
        Se että parantakaa elämän tyylinne .


    • Vitun Pervo

      heihei.... nimimerkki kirjoittaja on iha varmasti joku vanha homo......

    • Mulkman47

      Mun avokilla on tosi upeavartaloinen 17v blonditytär. Muuten hoikka mutta isot terhakkaat rinnat ja muodokas perse. Eikä ujostele näyttää itseensä. Usein pelkissä pikkareissa ja rinnat paljastavassa paidassa kulkee sisällä. Arvaa vaan tekiskö mieli?

    • Anonyymi

      Nukun vaimon kannsa leviässä sängyssä, vaimon oma tyttö 16v tulee samaan sänkyyn kun käy meillä. Vaimo ei ole halunnut munaa vuoteen sanoi ei tee mieli. Kun tytäs tulee väliin menee kauas nukkumaan, Tytär taas on sen ikäinen että haluaa, muutaman yön jälkeen vaimo sanoi Saat panna Mirvaa jos haluat mutta siististi en saa muka tietää muista se. Kun Mirva tuli viikkojen jälkeen käymään kotona opiskelee kauempana. Vaimo li saunassa Mirva tuli sängyn viereen pikku lappu peitti pillun laittoi väljän paidan näytti rintansa katsottiin toisia kun laittoi paitaa ei pujuttu mitään. Vaimo katsoi minua kun laskeutu sänkyynMirva muka nukkui minuun päin vaimo katsoi Mirvan pyllyä pikkuisen hymyili ja alkoi nukkumaan, ei mennyt pitkään kun Mirva kääntyi tuli ihan kiinnilaitoin käden lantiolle Mirva nosti kättä rinnalleen nosti päätä katsoi äitiään kun pyöritin nänniä kiemurteli kivasti kokeili pyllyä väli oli tosi kostea siirsin ohutta vaatteen rihmaa Vedin esinahkan kunnolla pois edestä silloin terska paisuu kunnolla.
      Työnnyin pilluun huulet heilahti ja sain sisään koko ajan tärisi kun työnnyin syvään liikuin hiljaa koko pituudelta Mirva tuli äkkiä vapisi holtittomasti olin sisällä meni aika pitkään kun antoi merkin panin uudestaan pillu liukastu lisää panin hiljaa tunsin taas kiristelee ja tuli äkkiä laskin sisään annoin sykkiä pillussa aina kun jännitin kalua värisi vastaan. Vedin pois. Mirva nukahti ja kuorsas vähän vaimo nousi istumaan katsoi ja meni keittiöön toi vettä vähän hymyili janottaako ja antoi lasin. Aamulla Mirva oli suihkussa istuttiin syömässä vaimo kysyi pitäskö käydä kaupassa katsoi minua vähän hymyillen katsoin pitäs varmaan, vaimo sanoi Mirva älä lähde ennen kuin tulen. Mirva tuli viereen sanoi haluat varmaan pientä pillua sanoi tykyttää kunnolla laskin housut imi kalua sanoi aivan eri kuin nulikoiden istu ja sanoi äiti ei saa tietää sanoi en anna muille haluan turvallista ja isoa.
      Muutama vierailu ja tapahtui ihme, vaimo halusi kuiskas tyydytin itseä aina kun nait Mirvaa.
      Menin taakse kuiskasin sivästi että vaimo ei kuule, hyväilin rintoja ne oli jo reakoinnut kuiskasin ihanat rinnat nännit oli tosi pitkällä ja kovat hyväilin pyllyää kuiskasin huh kun olet seksikäs sain sormen pilluun huokasi kuiskasin hiljaa työnsin sormen sisään pidin kovasta kalusta kiinni työnsin sisään vaimo urusi hiljaa työntelin hitaasti sanoin saat vierasta mörköä kuului tosi kovaa märän pillun ääni käännöin hiljaa vatsalleen silloin jalat leveni sanoin saat salaa kyrpää lantio nousi huokaili kunnolla värisi kuin tyttönsä pidin pohjassa kunnes liikkui panin lujaa nyt urisi isoon ääneen ja tuli, laukesin sisään silloi kiljahti. Vaimo makasi hiljaa kävin vettä nauroi sitä pitää olla kannullinen tästä lähtien.
      Mirvan käydessä vaimo jäi muka nukkumaan sohvalle ja katsoi televisiota Mirva kävi peittelemässä ja sanoi nukkuu naitiin sängyllä nyt vapaasti näin vaimo oli ovella pimeässä Mirva imi kalua ja sanoi olen mustis äidille saa tätä aina. Panin niin että ovelta näki hyvin Mirvan pyllyn ja miten kalu painui siihen. Aamulla Mirva vei äidille kahvit ja leivän halasivat pitkään vaimo katsoi minua ja hymyili.
      Mirva on jääny vähemmälle nyt kuvataan omiksi iloksi rakastelua, vaimon paras on mielestään kun imee ja kuvaan läheltä, on puhuttu jos jossakin pari lisämiestä se saa vaimon tosi kiihkeäksi katsotaan miten käy kerron jos jotain tulee

      • Anonyymi

        Jep jep ja lehmät lentää spede se vaan porskuttaa


      • Anonyymi

        Olis ihanaa päästä apumieheksi, sekä Mirvan, että vaimon kanssa. M40


      • Anonyymi

        Kirjoitusasusta päätellen on tainnut peruskoulun oppimäärä jäädä vähän vaiheeseen.


      • Anonyymi

        Melkoiset fantasiat sulla,mutta ei siinä mitään,ainahan voi haaveilla.Susta tulis hyvä satukirjailija,tosin puhtaaksikirjoittajan pitäisi lisätä pilkut ja pisteet ym.Mutta hyviä haaveiluhetkiä sinulle"paljas uneksia" ;)


    • Anonyymi

      No voi. Elä himoitse.

    • Anonyymi

      Hyi helvetti oksettava ukko

      • Anonyymi

        Nimenomaan kuohia tollaset ääliöt


    • Anonyymi

      Aamulla noin klo 5 vaimo oli lähdössä töihin, olohuoneen laverilla nukkuin Satu 16v.tyttären kaveri, vaimo kuiskas katso mikä pylly pienet häpyhuulet paistoi pikkarien alta, vaimo hierooi kalua peukalon ja etusormen välissä kun seisoin vieressä nauroi harmi vaan kun Henna on kotona.
      Aloin nukkumaan, heräsin Satu imi kalua hymyili ja käänsi pilun suuhuni ja jatkoi imemistä, kääntyi ja kuiskasi kuulin vaimosi kuiskauksen, sun on pakko panna muuten huudan. Satu kasteli kalua kunnolla syljellään istui sen päälle tunne oli kivulias pillu oli niin tiukka kun alkoi liukastua olin putkessa kalua puristi koko matkan, Satu kiljui hiljaa sai kaksi puristavaa orgasmia ja imi pillullaan kaikki spermat sisään suukotti kiitokseksi ja meni nukkumaan.
      Päivällä kun Satu lähti Henna sanoi näin kaiken, sulla on iso kalu miten se sopi sisään, Satu nautti kunnolla en kiitä sinua siitä mutta hyvä että Satu sai nauttia.
      Seuraavana aamuna Henna tuli viereen, kuiskas isi ime suukotin rintoja Henna nautti kertoi kuinka vihloo sieltäkin laskeuduin alas Henna yritti pakoon pidin pyöreistö pakaroista kiinni kun nuolasin huudahti eiiih ja värisi jatkoin sievästi sormet kostui kunnolla Henna tärisi ja kiljaisi alkoi vapisemaan kuiski vielä vielä annoin kunnolla saada. Nousin viereen tuli kainaloon kuiskas se oli eka kerta , miltähän tuntus oikeasti. Nousin päälle Henna levitti jalkojaan työnnyin sisään sanoin olet ennenkin kuiskasi olen muutaman kerran jäin melkein kiinni oli niin tiukka, Henna kuiski olet valtava mutta ihana silmät oli suurena katsoi johonkin vapisi ja tärisi kun pidin pohjassa sen mitä sopi raapi kynsillään kylkiä huusi suoraa huutoa kun tuli kiljui laske sisään ei haittaa ei haittaa laukesin sisään ei voinut puhua jännittyi vaan koko vartalolla, liikuin hiljaa kuiski vielä vielä. Kertoi pävemmällä että sai älyttömän orgasmin suurin kuin koskaan. Suhde Hennaan muuttui jos oli mahdollisuus rakasteltiin kunnolla mutta harvoin.
      Vaimo joskun fantasijoi että panisin Satua varsinkin kun oli vatsallaan kuiski usein pane, olen Satusi pane. Kertoi että saa siitä ison kiiman kun ajattelee että panen sen kiimasta pillua väkisin. Kerran oli Satun kanssa saunassa tulivat sieltä vaimo hymyili ja nuoli huuliaan tiesin ovat nuolleet toisiaan, en tiedä mitä on tulossa, minulle.

      • Anonyymi

        Sama satusetä kuin edellisessä. Kirjoisusasusta heti huomaa.


    • Anonyymi

      Meidän tytärpuoli Susanna on 21v. Olen huomannut että käyttäytyy erilailla kun äitinsä ei ole paikalla, hänellä on kokemusta miehistä seurusteli kolme vuotta, poika petti niin ero heti. Saunaan tai duihkuun mennessä vain pyyhe mikä ei ole pitkä, usein vielä kulkee se päällä ennenkuin menee pesulle.
      Eräänä iltana äitinsä oli menossa tyttöjen iltaan joivat viiniä pari pulloa, äitinsä lähti jo kuudelta illalla. Laitettiin ruokia yhdessä paisteltiin lihaa ja tehtiin itse kastiketta tai minä tein opetteli samalla, syötiin ja vähän levähdettiin. Tuli illalla keittiöön ja toi viiniä huomasin aika löysä nätti paita ja pikku housut. Katsoin on kaunis vartalo, istui viereen ja noja minuun kun katsottiin elokuvaa. Nousi ja sanoi käyn tupakalla kysyin milloin on alkanut pottamaan sanoi on siitä aikaa. otti äidin saunatakin ja mentiin ulos, siellä kertoi että harmittaa kun meni näin halasin sanoin niin menee monesti ja olihan se ensimmäinen pitempi suhde. Mentiin sisään vaimo soitti laitoin kaijuttimelle kysyi saako jäädä Riitalle yöksi sanoi käydään saunassa ja jutellaan, kauempaa kuului miehen ääni kuulin kun kuiskas hiljaa, sanoin jos siltä tuntuu jää soita aamulla sanoi kiitos kiitos.
      Istuttiin vähän aikaa Susanna sanoi uskotko äitiä kuulit mitä sanoi, katsoin Susannaa sanoin tekee mitä tekee. Otin viski paukun, Susanna sanoi et usko kun join kerralla ja otin lasiin toisen. Käytiin tupakalla Susanna tuli viereen otti viltin istui vaan alus vaatteissa tuli kainaloon kuiskas minä et petä sinua olet mun uus isä vaikka oma isä oli kiva mutta ei ole tässä maailmassa.
      Ilayöstä lähdin sänkyyn, otin kiristävät housut pois, olin jo nukahtaa kun Susanna tuli sängyn viereen sanoi harmittaa se äiti sanoin ei tuomita etukäteen, Susanna soitti kuului heti miesten ääniä Susanna kysyi oletko kaveresi luona humalainen äidin ääni vastas olen olen susanna sanoi hyvää yötä. Katsoi minua ja tuli viereen nauroi olet alasti ja riisui peiton alla itsensä tuli kainaloon kuiskas meitä on nyt kaksi yksinäistä. Sanoin olet aika lähellä meni aikaa kun sanoi koske minuun koskin kädellä pyöreään rintaan kääntyi heti että voin koskea kuiskas tiedätkö haluan että kosket kunnolla joka paikkaan ja laittoi käden kaluun kuiskas on iso pelottaa ja jatkoi koskettelua siirtyi että sain suukottaa kovia nännejä huokasi sinä osaat jatkoin kinteiden rintojen hyväilyjä, nousi rinnanpäälle kysyi saanko ja nousi päälle kalu oli haarojen välissä hieroi sievästi häpyä kuiskas haluan heti nousi ja ohjasi sisään painoi sievästi sanoi sievästi olen ihan täynnä odota ja alkoi sievästi liikkumaan painoin sievästi tiukasta pyllystä vapisi rintaa vasten sanoi parasta ikinä liikkui sievästi koko ajan rutisti äkkiä vapisi ja huokaili tulen jo nyt ihanaa ja jatkoi liikkui sievästi ja nousi suukotin nännejä sanoi ei ei taas ja vapisi sanoi ei ole totta tule haluan tule laukesin voimalla vapisi ja nyyhkytti rintaa vasten kuiskas miten äiti en ymmärrä silittelin Katia kääntyi viereen oli tiukasti kiinni ja nukahti, heräsin siihen kun toi viskiä ja skoolattiin sanoi hyvä äiti sain kokea sen mitä en ole saanut.
      Nukahdettiin kello oli kuusi. Katsoin Katia suutelin vatsaa ja jalkoja nousin ylöspäin suutelin häpyä huokasi haluan jo nyt jatkoin suutelua Kati liljui ei ole totta tule nousin avasi reidet kunnolla sanoi tule ja huusi heti hiljaa rakasteltiin pitkään kunnes kuiski tule haluan tule laukesin sisään painoi hulluna pyllystä, noustiin suihkuun laitetiin aamupalaa Kati sanoi normaalisti nukun tähän aikaan juotiin kuumat kaakaot. avain rapisi ovessa vaimo käveli ohi tukka pystyssä pesulle, Hymyilin Katille saadaan puhdas äiti.
      Vaimo säikähti kun tuli suihkusta miten te ylhäällä, sanoin otatko kaakaon joi hiljaisena ja meni sänkyyn. Kysyin annanko anteeksi Kati nauroi voin auttaa siinä.
      Kävin Katin luona usein tämän jälkeen, vaimo oli pitkään höyli sanoi myöhemmin juottivat minut sanoin, pitää osata ottaa seuraavalla kerralla vannotti että ei tule seuraavaa kertaa ja ei käynyt kaverinsa luona.

      • Anonyymi

        On sulla jutut paroni Von Munchausen. ;)


    • Anonyymi

      He­­i! Ku­tsumme sinut kä­­ymään u­udess­­­a chatissa! Meitä on yl­­i mil­­jo­ona! 👉 http://7vip.biz/H/C8x6P6

    • Anonyymi

      Et sitten välitä avopuolisosta tarpeeksi. Tuskin tytär sua himoitsee. Olet lapsellinen, jotenkin jälkeenjäänyt.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Moika! Katso oikeita ihmisiä alasti ja seksiä livenä verkkokameralla 24/7. 100 % ilmaiseksi katsottavaksi, treffit, elokuvat ja lähetykset - http://love365.cf

    • Anonyymi

      Katso oikeita ihmisiä alasti ja seksiä livenä verkkokameralla 24/7. 100 % ilmaiseksi katsottavaksi, treffit, elokuvat ja lähetykset - http://oneseksi.fun/online

    • Anonyymi

      H­­­ei! Om­a str­eam. Sisää­nkäynti k­­aiki­lle, jotk­­a haluav­at pitää ha­­uskaa 👉 http://7vip.biz/H/S7f2C8

    • Anonyymi

      Meillä vaimo ei käy saunassa varsinkaan löylyssä, suihkussa käy hänen iho kuivuu herkästi. Meidän tyttö 15v on alkanut kulkea saunassa minun kanssa, rinnat on joisommat kuin sitruuna ja pillun karvoja nätisti, tulee lauteille istumaan että pillu näkyy, ajoin partaa niin istui pytylle aivan viereen seurasin katsoo kalua koko ajan annoin kalun kasvaa nousi ja meni löytyyn ovi oli vähän auki näin peilin kautta hieroi nännejä ja välillä pillua, paseydyin ja menin olohuoneeseen illalla vaimo lähti makuuhuoneeseen katsomaan omaa ohjelmaa tytär tuli jalka päähän makaamaan työnsi pyllyä vasten minua oltiin viltin alla, kuiskasin että ei leiki nosti päätään ja hymyili.
      Tunsin pikku housut jalkoja vasten kalu alkoi nousemaan kun tunsi sen työntyi lähemmäs kalu tuli lyhyen lahkeen kautta ulos ja vastari pakaraan käänsin sitä vähän ja se ohjautu haaroihin noosti jalkaa ja laittoi sen ihan kiinni pilluun liikuin hiljaa ja hyväilin jalkoja viltin alla pikkuhousut kastui vähäajan päästä vapisi ja painoi kädellä kalua kovasti pillua vasten. Nousi ylös ja meni äidin viereen katsomaan elokuvaa.
      Meni muutama päivä kun vaimo lhti yö vuoroon kulki löysä paita päällä ja pikkarit jalassa, nyt tuli eteeni makaamaan sohvalle, ja sama tilanne hieroi itseään minua vasten, sanoin älä leiki. Kääntyi seljälleen laittoi käteni kiinteille rinnoille katsoi ja sanoi koske koske työnsin käden paidan alle kun puristelin nännejä puristi kädestä kunnolla laitoin toisen käden vartalon alta rinnoille ja hyväilin pikku housujen päältä kuiskkas sisältä koske sisältä huokali silmät kiinni puotti jalan lattialle koskin syvältä alko vavahtelemaan tarttui kädellä kaluun puristeli ja huokasi on kova ja laski housuja vapisi kunnolla ja vingahteli kääntyi halaamaan kuiskas olit ensimmäinen joka koskee. kääntyi polvilleen ja runkkasi sievästi katsoi ihan vierestä sanoi on kiiltävä otin kädestä, lopeta piti vain kiinni sanoi teenkö niin kuin äiti kysyin miten äiti?
      Otti kalun suuhun imi halukkaasti sanoi välillä en päästä katsoi välillä minua kalu koveni nyt vain katsoi kun spermaa lensi ilmassa paidalle käsi liikkui hiljaa maisteli kalua ja jatkoi imemistä, luulin kun virutteli paitaa pesuhuoneessa ja kävi makuuhuoneessa tuli alasti viereen halaus asennossa ollessa laittoi minun kumin rinnalleni. kuiskas annathan minun ..... saada oikeasti. Yhteistuumin laitettiin kumi opetin tyttöä sanoin tule päälle nousi ja ohjasin kalua kuiskas ei ole kalvoa äidin kalu teki naiseksi. Katsottiin toisia silmiin kun laskeutu pitkin kalua kuiskas hurjan iso ja tekee hyvää liikkui hiljaa nousi rinnan päältä ylös hyväilin rintoja liike nopeutu ja painoi välillä lähes kokonaan sisään huokali ja yllättäen vapisi ja kiljui työntelin voimalla tytö heilui omissa oloissaan huutaen lasketu rinnana päälle sanoi luoja miten ihanaa laittoi silmät kiinni kun liikuin sievästi kuiski lisäää isi lisää alkoi pian värähtelemään painoin pakaroista ja laukesin tarrautu käsivarsiin kiinni halasi kuiskas tunsin kun tulit, haluan paljaalla joskus saanhan silittelin ehkä saat, sanoi heti täsätä ei saa kukaan tietää ei ikinä.

      Meni muutama viikko kun taas oltiin kaksin, nukuin jo yksin makuuhuoneessa Irja tuli hiljaa peiton alla ja imi kalua ja oikein kunnolla nousi ja hymyili käytän pillerejä ja otti kalun sisään kertoi että nyt tuntuu ihanan jäykkä ja iso , kysyin oletko kiimassa nauroi olen olen nai hulluna yritin pidätellä ei auttanut kiljahteli kuin äitinsä kun tuntui että tulee painoin kovaa ja kiljui ja huusi eeeiiii ihanaa nyt vasta tuntuu ja keinui lysähti rinnanpäälle kun nousi piti kättä pillun edessä ja juoksi vessaan.
      Kun tuli oli heti vieressä kuiskas tulee kiva yö, oltiin vähän väliä toisten kimpussa nuolin pieni huulista pillua halukkaana Irja istui mielellään suun päällä takaa pannessa tuli hurjaksi pillun huulet vevyi kalun ympärillä rakasteltiin kolmesti vielä yön aikana. Aamulla heräsin kun vaimo tuli ja piti kalusta kiinni kuiskas saat ainakin kahvia ja lähti. Pesin alapäätä kolmesti peräkkäin että pillun haju ei paljasta mitään, vaimo olisi halunnut aamulla imeä työnsin väkisin seljälleen ja työnnyin sisään kuiskas kuiskas ihanaa kun minut raiskataan heti aamusta, näin vaimon kaulassa fritsun ja se ei ole mun tekemää. Käänsin vaimon ja kuiskasin tulen ja nain sinut työpaikallasi varastossa seinää vasten pylly nousi ja alkoi kiljahtelu ihanaa panisit vaan pillu heilui jo holtittomasti tyttö katsoi ovelta ja hymyili näytti jatka jatka, panin kuin porno kuvissa, kerroin vaimolle nyt panee nuori poika töissä, vaimo kiljui nuorta kyrpää ihanaa haluan nuorta, tyttö katsoi silmät isolla hymyilin tyttö hieroi rintoja.
      Kysyin onko teillä nuoria huokaili on on iso kyrpäsiä nuoria ja kilui tulen täyteen niistä tule tule laukesin syvälle jalat vapatti pitkään, nousin ja menin vessaan mtkalla tyttö pyyhkäisi kalua ja sormet suuhun. Vaimo nousi jonkin ajan päästä suukotti olet ihana ja raju kävi herättämässä tytön sanoi saat imuroida on vielä yksi yö tuuri. Yöllä rakastelin nuorta.

      • Anonyymi

        🥰
        Pääsispä joskus jonkun isin ja tyttären seuraksi pitämään tytärtä hyvänä


      • Anonyymi

        Miksi jatkuvasti kirjoittelet typeriä ja pitkiä fantasioitasi tänne?
        Et ole tainnut ikinä saada naista, etkä osaa kirjoittaa edes kunnolla.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vaimo oli lähdössä yövuoroon kun sen oma tyttö Saara 16v tuli kotiin vaimo lähti meökein samaalla oven avauksella. Kuulin ääniä sen kamarista avasin oven tytöllä oli vain pikkarit päällä kään tyi ja sanoi tuli vähän röyhtäys paidalle ja housuille, sanoin ei haittaa pestään heti. Mentiin saunaan laitoin saunan lämpiämään virutettiin vaatteet ja pesukoneeseen jakuivaus päälle.
      Istuttiin vierekkäin penkillä, Saara kertoi että sen kaveri on paska katseli vaan vanhempia naisia vaikka oli mun kaa. Sanoin haen juomaa toin kossu kolat. Sanoin tyhmä olet niin kaunis ja seksikäs ikäisekssen on isot rinnat Saara hymyili ja työnsi rintoja eteen. Sanoin noita imis kuka vaan Saara otti pitkät ryypyt ja sanoi ime vähän imin sievästi Saara piti nisksta huokaili imet ihansti rinnat oli kovat ei yhtään pehmeät samalla hyväilin jalasta sormet koski jo pikkareihin tunsin kiinteät huulet Saara huokaili jo kunnolla nousi ja laski housut pillu oli ihan paljas Saara painoi päätä alas nuolasin pillua painoi kovasti niskasta kuiskas vain Hanna on nuollut, nuolin kunnolla pientä tiukkaa pillua Saara istu syliin hyväili kovaa kalua kuiskas kerron äidistä jos annat nousi ja istui kalua sisään puristi kaulasta ja kuiskas olet iso tosi iso imin nännejä kun nuori nai halukkaana kuiskas käytän pillerejä otin lantiosta kiinni naitiin kunnolla tiukka pillu pti pihdessä yritti saada syvälle kuiskas tunnut pohjassa ihanaa ja suuteli äkkiä Saara kijui ja vapisi laukesin sisään oltiin pitkää yhdessä Saara nousi ja spermaa valui paljon. Istuttiin saunassa ja juotiin juomaa, Saara kertoi että kerran kun äiti tuli ravintolasta meidän yksi kaveri nukkui olohuoneessa, Oltiin Jonin kanssa mun huoneessa Joni nukkui jo kuulin ääniä hiivin makkarin ovelle äiti imi Jannea kontallaan sängyssä kävin omassa huoneessa ja menin takaisin Janne nai äitiä ja äiti vikisi haarat levällään naivat ainakin kahdesti äänistä päätelleln aamulla äiti kysyi herättiinkö sanoin ei herätty.
      Mentiin makkariin Saara oli taas halukas naitiin edestä ja takaa, nukuttii jonkin aikaa heräsin kun kalua imettiin nyt Saara nai päällä kuiski haluan sinua haluan spermaa hulluna kun lopussa tulin Saara ulisi himokkaana ja nousi ja meni omaan huoneeseen. Kävin Saaran kuivat vaatteet ja vein tuolinselkä nojalle.
      Päivä meni normaalisti ilta yöstä Saara tuli viereen kuiskas oli ihanaa sanoin ei me voida jatkaa Saara vain hyväili, tämä sun vesseli on eri mieltä ja imais sen suuhun kun nuori nainen on halukas sitä on ilo katsella se on vain kiimaa oltiin aamuyölle toisten kimpussa.
      Saara sopi kaverinsa kanssa, joskus kiusasi ja tuli syliin kuiskas haluan sitä isoa ja puristeli kalua onneksi vaimo tuli aina olohuoneeseen.
      Kerran vaimo sanoi sängyssä oletko kuullut toisesta huoneesta ääniä. Kuiskasin olen se poika on innokas ja Saara nauttii, kuvittele nuori poika nais sinuakin koko yön ja hyväilin vaimo meni pitkästä aikaa peiton alle ja imi kunnolla nousi ja istui päälle kuiskas ihanaa kun nuori nai ja oli villinä pillun kuuluva läpse kuului huoneessa, vaimo suuteli inookkaana kuiskasin olisko kiva jos nuori kokematon nais koko yön vaimo kiihdytti naintia kuiskas oli se olisi ihanaa ja sai orgasmin kääntyi pois ja huokasi niillä on vain niin pieni sinun kalu repii kokonaan ja tulee vaan halu antaa lisää kumpa Saarakin sais joskus kunnolla, antaisitko sille suukotin antaisin pidettäskö vaimon vaihto vaimo kuiskas pidetään ja nukahti.

    • Anonyymi

      Tytön kaveri on myös alaikäisen näköinen mutta 18v. Sanoin kerran olisitko minun pikku tyttö nauroi voisin olla. Ravintolassa törmäsin Siiriin. tuli viereen kuiskas voisin nyt olla sun pikkutyttö. Otti käsivarresta kiinni kuiskas isi haluan kotiin.
      Siirin luona tuli pesulta letit päässä istui syliin on isi on ollut ikävä, hieroin rintoja paidan alta Siiri kuiskas isi olen pannut sormet tänne ja painoi kättäni pillulle toruin nouse ja näytä nousi sohvalle laski housut vedin lähelle ja nuolin Siiri tuli heti hurjaksi isi nuolee ja kiljui sai orgasmin valui alas ja panin suoraan pilluun oli ahdas tuntui kuin olisi pieni teini Siiri inai nin että laukesin, kysyin mitä nyt Siiri sanoi nyt on isin saippuaa ja paljon. Naitiin toisen kerran ennenkuin lähdin ja sitä on tehty silloin tällöin leikitty muutakin.

    • Anonyymi

      Uus­i s­ek­­­sitea­tteri ava­­utu­­­u Suomeen! Ku­tsu­mme kaikk­­­i­. Il­­moit­tau­­­tum­­ine­­­n ry­­­hmä­­­ämm­­­e tä­äll­ä 👉 https://www.ryhmaseksi.pics/H/X3z4S5

    • Anonyymi

      U­­­u­­­s­­­i s­ek­­­sitea­­­tteri ava­­utu­­u Su­ome­en! Kutsu­­mme kai­­­kk­­­i­­­. Il­mo­­it­­­tau­­tum­­inen ry­­hmä­­­ämm­­e tääll­­ä 👉 http://aepgcorp.com/H/W6j8J3

    • Anonyymi

      Et­­si seksikump­pani! Määr­i­­tä para­­metr­­­it j­a kaupunki 👉 http://alegroup.info/H/O4n7R4

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2033
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1470
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1228
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe