Tiesittekö että hesan kaupungilla on käytössä ns.positiivinen

tätä päivää

syrjintä,esim.bussikuskeiksi palkataan mieluummin mamuja kuin suomalaisia.Siitä johtuu että hesassa näkee suhteellisen paljon tummia bussikuskeja,eikä sen tähden että suomalaiset eivät haluaisi ajaa bussia.

Itse tiedän erään suomalaisen kaverin joka haki bussikuskiksi,kaverilla on puhdas tausta,kaupunkituntemusta ja kielitaitoa - ei huolittu.Hänelle sanottiin suoraan,että mamut menevät ns."jonon ohi".

Suomalaisia saa siis syrjiä työhönotossa ihan laillisesti - aika hyvin.

42

201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kierot paskiaiset

      Sitten hyysärimieliset väkyttää ettei suomalaiset viitsi tehdä työtä,, vetäkööt vitunreuhakkeen päähänsä ja korvia myöten!

      • no Lieksalaista.

        ei voi ottaa töihin syntyperänvuoksi.
        Tämä kirjoittelu kertoo kaiken.


      • Helsinki seisahtu
        no Lieksalaista. kirjoitti:

        ei voi ottaa töihin syntyperänvuoksi.
        Tämä kirjoittelu kertoo kaiken.

        hetkeks ja kaikkien katse kiänty itäsuommeen ja siellä lieksan suunttaan
        ol kun muailman kirkkain val ois syttynynnä taivvaalle kun liekslaiset rupes kertommaan satuja
        no mie seisoin raatatieaseman seuvulla ja olin matkalla metrolle ja kottiin kontullaan
        kun lukusa miärä immeisii pyys nimmarin kun tapsivat aijon itärajan kasvatin
        sanovat jos nuo lieksän älypiät tulis tänne suurreen kaapunttiin niin kaikkiin assiit kiäntys parhhain päin
        nyt istun kotona ja vuotan millon tulloot neuvoo kysymmään kun tietäät syntyperän
        ja loppuun jotta voi halavattu tätä tymyytt


    • vai onko näin,

      että otetaan mieluummin työntekijä joka ei juo, ei ole turhaan töistä poissa, ei soita turpaansa työpaikalla jne.
      Stadissa on ihan jees suomalaisia kuskeja, mutta siten on näitä joiden pitäs olla mieluummin vaikka Lieksassa paskaa luomassa kuin kuskeina.

      • -----------------+

        Jokaisella työpaikalla on ääliöitä,etkö tiedä sitä?

        Ja meinaatko että virolaiset ja venäläistaustaiset kuskit eivät ryyppää ja polta....voi helv.Sitten on näitä mustapäitä joilla eräillä on niin huono suomenkielen taito,että heiltä ei kannata kysyä mitään ja turistejakin liikkuu ihan tavallisilla kaupunkiliikenteen busseilla.

        Sitä paitsi jos ei kaikille ole vielä selvinnyt,niin monet muslimit myös käyttävät alkoholia ja tupakkaa heistä polttaa jokainen.


      • No ei viitsisi, mutt
        -----------------+ kirjoitti:

        Jokaisella työpaikalla on ääliöitä,etkö tiedä sitä?

        Ja meinaatko että virolaiset ja venäläistaustaiset kuskit eivät ryyppää ja polta....voi helv.Sitten on näitä mustapäitä joilla eräillä on niin huono suomenkielen taito,että heiltä ei kannata kysyä mitään ja turistejakin liikkuu ihan tavallisilla kaupunkiliikenteen busseilla.

        Sitä paitsi jos ei kaikille ole vielä selvinnyt,niin monet muslimit myös käyttävät alkoholia ja tupakkaa heistä polttaa jokainen.

        katsos, jos sallit niin kerron sinulle pienen esimerkin. Olen ollut esimiesasemassa yli 40 vuotta ja työntekijöitä on mm. ollut Suomesta, Virosta, Ranskasta, Italiasta, Puolasta, Chilestä, Vietnamista, Intiasta, Pakistanista ja muutamista muista maista,
        En ole koskaan kysynyt, että mitä uskoa he tunnustavat, tärkein on ollut työ ja sen suorittaminen kunnolla. Suomesta on ollut hyviä ja kunnollisia työntekijöitä, mutta on vain näin, että joukossa on pitkälle alkoholisoituneita henkilöitä , joista ei voi parhaalla tahdollakaan sanoa, että tekisivät työnsä kunnolla ja, että heihin voisi luottaa täysin.
        Ulkomaan ihmisten kanssa ei ole ongelmia tämän suhteen ollut.
        Tuttavapiirissä on taksiyritys ja heillä alkaa olla maahantulleita melkein kaikki kuskit ja se ei johdu suomalaisten syrjinnästä vaan siitä, että yrityksen pitää tuottaa ja on vain näin, että esim. somalit ei istu baarissa kahvilla vuoroansa vaan ajavat ja siihen kuskit yleensä palkataan.


      • kaikkea on nähty
        No ei viitsisi, mutt kirjoitti:

        katsos, jos sallit niin kerron sinulle pienen esimerkin. Olen ollut esimiesasemassa yli 40 vuotta ja työntekijöitä on mm. ollut Suomesta, Virosta, Ranskasta, Italiasta, Puolasta, Chilestä, Vietnamista, Intiasta, Pakistanista ja muutamista muista maista,
        En ole koskaan kysynyt, että mitä uskoa he tunnustavat, tärkein on ollut työ ja sen suorittaminen kunnolla. Suomesta on ollut hyviä ja kunnollisia työntekijöitä, mutta on vain näin, että joukossa on pitkälle alkoholisoituneita henkilöitä , joista ei voi parhaalla tahdollakaan sanoa, että tekisivät työnsä kunnolla ja, että heihin voisi luottaa täysin.
        Ulkomaan ihmisten kanssa ei ole ongelmia tämän suhteen ollut.
        Tuttavapiirissä on taksiyritys ja heillä alkaa olla maahantulleita melkein kaikki kuskit ja se ei johdu suomalaisten syrjinnästä vaan siitä, että yrityksen pitää tuottaa ja on vain näin, että esim. somalit ei istu baarissa kahvilla vuoroansa vaan ajavat ja siihen kuskit yleensä palkataan.

        Niin ehkä olet vähän "fiinimmällä" työpaikalla,jossa alaisena olevat mamut ovat hyvin koulutettuja,se onkin silloin eri juttu.Minä taas olen ollut ihan tavallisissa duunari hommissa Suomessa ja Ruotsissa,näillä työpaikoilla on sitten ollut mm.näitä Lähi-Idän suunnalta tulleita muslimeita vailla koulutusta.

        Ja ongelmia on usein ollut Lähi-idän poikien kanssa,välillä on mennyt ihan tappeluksikin.Yksi ongelma on ollut se kun työnjohtaja on käynyt vähän huomauttelemassa heille esim. työtahdista tai jatkuvista myöhästelyistä,niin usein ovat sen rasistikortin vetäneet esiin,välillä on ollut jopa suoranaista uhkailua.Tämä johtaa monesti siihen,että työnjohto katsoo läpi sormien tummien touhuja.

        Ei varmaan voi kuvitella että jokainen suomalainen olisi priima työntekijä vailla ongelmia,ei myöskään jokainen mamu ole hyvä työntekijä.Ei edes siellä Virossa,Puolassa,Ranskassa,Italiassa tai Vietnamissa jne.

        Vain murto-osa somaleista on oikeissa töissä,joitakin tosiaan ajaa taksiakin,mutta se suurin osa elää sossulla vuodesta toiseen.


    • tätä p

      olisko sinunkin paree lopettaa pask.n jauhaminen
      käy reppana joskus stadissa

      • hehehehehee

        Jaa etkö pelle tiedä hesan positiivisesta syrjinnästä,onhan siitä ihan kirjoitettu,ei siis ole mitään keksittyä pas.kaa.


      • narraajat
        hehehehehee kirjoitti:

        Jaa etkö pelle tiedä hesan positiivisesta syrjinnästä,onhan siitä ihan kirjoitettu,ei siis ole mitään keksittyä pas.kaa.

        Hesassa et oo käynytkään. Suurin osa sielläkin kuskeista on ihan suomalaisia.
        tuo nyt on pelkkää puppua, ettei suomalaista palkattaisi.
        Miksi te täällä narraatte noita lieksalaisia, joille jo Joensuu on kaukana.


      • hanki kokemusta
        narraajat kirjoitti:

        Hesassa et oo käynytkään. Suurin osa sielläkin kuskeista on ihan suomalaisia.
        tuo nyt on pelkkää puppua, ettei suomalaista palkattaisi.
        Miksi te täällä narraatte noita lieksalaisia, joille jo Joensuu on kaukana.

        Voi voi poju sua,koita nyt uskoa että hesan kaupunki suosii mamuja ja dösä kuskeiksikin yritetään nimenomaan niitä saada,ennen suomalaisia.Viime vuonna oli aika paljon kirjoituksia tästä positiivista syrjinnästä,ja olen itse puhunut erään kaupungilla töissä olevan henkilön kanssa joka on tietyssä asemassa.Hän sanoi myös suoraan että mamuja suositaan tietyissä hommissa ihan tarkoituksella.

        Ja esim.näillä bussivuoroilla joilla itse kuljen hesassa,vain harvoin on suomalainen kuski.Se on joko virolainen,venäläinen tai tumma.


      • N, Mutta Johan
        hanki kokemusta kirjoitti:

        Voi voi poju sua,koita nyt uskoa että hesan kaupunki suosii mamuja ja dösä kuskeiksikin yritetään nimenomaan niitä saada,ennen suomalaisia.Viime vuonna oli aika paljon kirjoituksia tästä positiivista syrjinnästä,ja olen itse puhunut erään kaupungilla töissä olevan henkilön kanssa joka on tietyssä asemassa.Hän sanoi myös suoraan että mamuja suositaan tietyissä hommissa ihan tarkoituksella.

        Ja esim.näillä bussivuoroilla joilla itse kuljen hesassa,vain harvoin on suomalainen kuski.Se on joko virolainen,venäläinen tai tumma.

        NO minä en ole asunut Helsingissä kuin vähän yli 60 vuotta ja en ymmärrä tämän kaupungin ongelmia.
        Tuossa vieressä istuu entinen lieksalainen ja hän on ollut Helsingissä n. 25 vuotta a sanoi, että luehan mitä tuossa Lieksan pojat kirjoittaa.
        No tuota nyt voisi sanoa pelkäksi pask.njauhannaksi ja tietämättömyydeksi, mutta kun tuon Ranen tunnen niin en voi ihan kaikkia lieksalaisia sanoa tyhmäksi.
        Mutta pysykäähän pojat totuudessa ja älkää ohjatko ihmisiä harhaan.


      • ohoh!
        N, Mutta Johan kirjoitti:

        NO minä en ole asunut Helsingissä kuin vähän yli 60 vuotta ja en ymmärrä tämän kaupungin ongelmia.
        Tuossa vieressä istuu entinen lieksalainen ja hän on ollut Helsingissä n. 25 vuotta a sanoi, että luehan mitä tuossa Lieksan pojat kirjoittaa.
        No tuota nyt voisi sanoa pelkäksi pask.njauhannaksi ja tietämättömyydeksi, mutta kun tuon Ranen tunnen niin en voi ihan kaikkia lieksalaisia sanoa tyhmäksi.
        Mutta pysykäähän pojat totuudessa ja älkää ohjatko ihmisiä harhaan.

        Olet todella pihalla jos et ole kuullut/lukenut Helsingin kaupungin harrastamasta "positiivisesta syrjinnästä.


    • Niiiiiiin
      • mies meren rannalta

        Tuossa aamulenkillä n. klo 5.00 kävelin koiran kanssa, kuuntelin kun stadi herää eloon, lehden jakajat, yön tummat miehet kärriensä kanssa kulkee, satunnainen yönkulkija tulee vastaan jne.
        Olen ihmetellyt tämän lähiön elämää jo vuosia.
        Kun aamu valkenee niin virolaiset, venäläiset, afrikkalaiset ja muut maahantulleet
        lähtevät töihin, kukin omalle alueelleen ja osa suomalaisista, mutta kun klo tulee
        n.klo 8 30 lähtee suomalainen luuserijengi, pask.njauhaja porukka lähiökapakkaan haukkumaan maahantulleita. Nuo samat pask.houst ei ikinä ole päivääkään tehneet työtä, mutta yhteiskunnan arvostelu on ollut päätehtävä ja loisiminen.
        Helsinki, Espoo, Vantaa ja lähiympäristö on aluetta, että täällä ei tarvitse ihmisen olla työttömänä jos haluaa tehdä töitä, aina löytyy jotain.
        Pääkaupungin bussikuskitöihin on pakko palkata maahan tulleita, työ on henkisesti raskasta ja suomalaisia ei vain ole riittävästi työhön.
        Tullaan kesälomalle Itä-Suomeen ja voi olla, että poiketaan Lieksaan ja aivan sen takia, että täytyy tavata lieksalainen alkuasukas ja kuunnella miten syvälle tyhmyys on levinnyt.
        Jotenkin vain kun lukee tämänkin aloituksen niin tekee ?
        Ihmettelet miksi Lieksan, Ilomantsi, Joensuu suunta kiinnostaa ?
        No siihen on eräs pieni side tulta työelämän puolelta.


      • Samaan törmännyt
        mies meren rannalta kirjoitti:

        Tuossa aamulenkillä n. klo 5.00 kävelin koiran kanssa, kuuntelin kun stadi herää eloon, lehden jakajat, yön tummat miehet kärriensä kanssa kulkee, satunnainen yönkulkija tulee vastaan jne.
        Olen ihmetellyt tämän lähiön elämää jo vuosia.
        Kun aamu valkenee niin virolaiset, venäläiset, afrikkalaiset ja muut maahantulleet
        lähtevät töihin, kukin omalle alueelleen ja osa suomalaisista, mutta kun klo tulee
        n.klo 8 30 lähtee suomalainen luuserijengi, pask.njauhaja porukka lähiökapakkaan haukkumaan maahantulleita. Nuo samat pask.houst ei ikinä ole päivääkään tehneet työtä, mutta yhteiskunnan arvostelu on ollut päätehtävä ja loisiminen.
        Helsinki, Espoo, Vantaa ja lähiympäristö on aluetta, että täällä ei tarvitse ihmisen olla työttömänä jos haluaa tehdä töitä, aina löytyy jotain.
        Pääkaupungin bussikuskitöihin on pakko palkata maahan tulleita, työ on henkisesti raskasta ja suomalaisia ei vain ole riittävästi työhön.
        Tullaan kesälomalle Itä-Suomeen ja voi olla, että poiketaan Lieksaan ja aivan sen takia, että täytyy tavata lieksalainen alkuasukas ja kuunnella miten syvälle tyhmyys on levinnyt.
        Jotenkin vain kun lukee tämänkin aloituksen niin tekee ?
        Ihmettelet miksi Lieksan, Ilomantsi, Joensuu suunta kiinnostaa ?
        No siihen on eräs pieni side tulta työelämän puolelta.

        En kannata väkivaltaa, enkä ole siihen syyllistynyt, mutta kerran teki mieli käydä vetäsemässä turpaan pubin edessä aamu yheksältä krapulassa tupakoivia jätkiä. Räntää tuli vaakana ja tumma nainen työnsi kahta lastaan sipsussa päiväkotiin. Jätkät vittuilivat sossunrahoilla elämisestä. Tunnistin naisen omien lasteni päiväkodissa työskenteleväksi lastenhoitajaksi, joka ennen iltavuoroon menoaan, vei omia lapsiaan hoitoon.
        Tottapa niillä jätkillä oli huoli siitä, ettei sossusta riitä rahaa heidän kaljotteluaan kustantaa. Miten voi olla ihminen idiootti!


    • Parahaat kuskit

      Ajomestari kertoi, että parhaat kuljettajat ovat ulkomaalaistaustaisia. He arvostavat työtään, ovat kohteliaita eivätkä vingu työvuoroista.

    • ajetaan bussilla

      Ja ajomestari unohti sanoa, että ulkomaalaistaustaisille ei tarvitse maksaa tessinmukaista palkkaakaan.

      • Halvennatte turhaan

        Älä puhu pas...aa. Luuletko, ettei meillä kuskit kuulu liittoon, taustasta riippumatta ja kaikkien etuja myös valvotaan. Mutta kun siellä on nyt saatu päähän, ettei mamut voi olla ihmisiä, niin eihän ne voi olla omilla aivoillaan ajattelevia kuskejakaan. Voi kertoa: niissä on myös niitä ihan oikeasti korkeasti koulutettuja ihmisiä. Minä tavan duunarikuskina nostan heille hattua. Eivät jää uikuttamaan työttömyyttään, vaan tarttuvat työtilaisuuteen.


    • os 009

      No voi sentään. Mikäs se oli keväällä tämä liiton tekemä kontrolli-isku sinne Helsingin linja-autoliikennettä harjoittavien yritysten sekaan.
      Oletko tutustunut tilastoon. Eipä paljon naurattanut liitonmiehiä ei.

      • paikalla nytkin

        Ja taas skeidaa.


    • iloton veron maksaja

      Naapurini sai kaksi vuotta sitten ajokortin jotta saisi "työpaikan" paikallisesta pitseeriasta. Toimenkuvaan kuului kotiinvienti. Ei pysynyt kauaa paikka pystyssä mutta samaisella syyllä kaksi muutakin serkkua sai yhteiskunnan maksaman ajokortin.
      Työkkäri tarjosi seuraavaksi bussikortin ajoa "syrjäytymisen ehkäisemiseksi", ei muuten ole halpa kortti tämäkään, koska bussikuskeja tarvitaan jatkossa entistä enemmän eläköytyvien kuskien tilalle. Nyt kaveri on suorittanut bussikortin (3.kerta toden sanoi, B-kortin inssiä ja kirjallisia harjoiteltiin monta kuukautta. Kielimuuri nääs.. ja lukutaidottomuus) kiitos tulkkipalvelun!

      Kuulin naapuriltani tästä mahdollisuudesta "korottaa" oma A BE CE-korttini bussikortiksi ja alkaa ajamaan bussia kun tuo tehdas ja samalla työpaikkani siirrettiin alta Puolaan... Ei muuten onnistu! "Ette ole syrjäytymisvaarassa" sanoi työkkärin tyttö ja ehdotti "traivia työnhakuun" kurssia naapuripaikkakunnalta... Luonnollisesti karenssin uhalla.

      Nyt istutaan ja "opetellaan" täyttämään työpaikkahakemuksia kurssikavereiden kera JOTKA TARVITSEVAT TULKKIA PAPEREIDEN LAATIMISEEN. Yhteiskunta maksaa luonnollisesti tulkkien palkan. Näin niitä maahanmuuttajia saadaan työllistettyä.

    • ????

      Miksi ette kirjoita Hommalaiset oman paikkakuntanne osioilla. Ei täällä stadin asiat kiinnosta.

    • taitaa ottaa

      Ottako pattiin jos joku kirjoittaa miten suomalaisia syrjitään ja mamuja käytetään häikäilemättömästi hyväksi pätkä ja matalapalkkatyössä!

      • .-.-.-.-.-

        Näköjään eräitä ottaa.Mutta se on ihan faktaa että mamuja käytetään hyväksi juuri pätkätöissäkin,on tullut nähtyä.

        Vas.liittoa ei vaan tunnu asia paljon kiinnostavan.


    • os 009

      Poliisin mukaan työntekijöille maksettiin kuuden euron tuntipalkkaa, mutta tästäkin osa jäi maksamatta.

      Kahden siivousfirman epäillään aiheuttaneen vahinkoja yli miljoonalla eurolla, muun muassa maksamatta jätettyinä veroina.
      iltis tänään. Luehan sieltä lisää.

    • höh höh

      Näyttää vasemmistolaisia ottavan kovasti päähän aloitus siitä,että Helsingin kaupunki saa harrastaa ns.positiivista syrjintää.Mikä tarkoittaa siis sitä että maahanmuuttaja voi saada tietyn työpaikan suomalaisen sijaan,vaikka suomalaisen meriitit olisivat selvästi paremmat kuin mamulla - tätä siis tapahtuu.Eli välttämättä sitä parasta ja pätevintä ei palkata.

      Helsingin kaupunkiliikenteeseen palkataan mieluusti mamuja suomalaisten sijaan,samoin on toimittu esim.Itellalla joten ei tarvitse ihmetellä että postinjakajina on paljon mamuja.Yksi suomalainen tuttavani jakaa postia aikaisessa aamuvuorossa,hän tietää tarkkaan tilanteen,mamuja halutaan palkata.He kun usein eivät tiedä oikeuksistaan juuri mitään,eivätkä uskalla vaatia tai valittaa asioista.Työnantajan on helppo pompottaa heitä.

      Ja jo nyt on ihme jos joku ihan hesalainenkaan ei ole kuullut positiivisesta syrjinnästä,koska siitä tuli aika lailla juttua mediassa viime vuonna ja monet sitä käytäntöä kritisoivat.Sillä syrjintähän on kiellettyä mutta suomalaista saa kuitenkin syrjiä työhönotossa.

      • Älä puhu pask.a

        Olen itse työllistänyt n. 20 rakennusmiestä ja maksan varmasti saman palkan ulkolaiselle tekijälle ja muutamalle jopa enemmän ja se johtuu siitä, että nuo kaverit tulee töihin, eivät ole viinan takia pois, ei urheilukisojen, veneenlaskun tai pelkästään laiskuuden. Suomessa on hyviä työntekijöitä, mutta on tosiasia, että ovat jäämässä vähemmistöksi työmarkkinoille. Miehissä on tänään enemmistö suomalaisia.
        Olen sanonut, että jos kaveri haluaa vaihtaa työpaikkaa niin rupeaa haukkumaan näitä ulkomaalaisia niin se on jo itsensä irtisanominen.
        Mutta luulen, että näistä maahan tulleitten haukkujista ei ole edes paskanluontiin tahi työmarkkinoille, niin antaa poikien kiduksiaan aukoa.
        Stadin bussikuskeista on pulaa ja parhaat, kohteliaimmat kuskit ovat
        mustalaisia tai maahantulleita ja tämä on tosi.
        Pst. minulla on töissä lieksalainen joka sääli teitä " reppanoita" ja tämä on hänen ilmaisumuoto.


      • .......
        Älä puhu pask.a kirjoitti:

        Olen itse työllistänyt n. 20 rakennusmiestä ja maksan varmasti saman palkan ulkolaiselle tekijälle ja muutamalle jopa enemmän ja se johtuu siitä, että nuo kaverit tulee töihin, eivät ole viinan takia pois, ei urheilukisojen, veneenlaskun tai pelkästään laiskuuden. Suomessa on hyviä työntekijöitä, mutta on tosiasia, että ovat jäämässä vähemmistöksi työmarkkinoille. Miehissä on tänään enemmistö suomalaisia.
        Olen sanonut, että jos kaveri haluaa vaihtaa työpaikkaa niin rupeaa haukkumaan näitä ulkomaalaisia niin se on jo itsensä irtisanominen.
        Mutta luulen, että näistä maahan tulleitten haukkujista ei ole edes paskanluontiin tahi työmarkkinoille, niin antaa poikien kiduksiaan aukoa.
        Stadin bussikuskeista on pulaa ja parhaat, kohteliaimmat kuskit ovat
        mustalaisia tai maahantulleita ja tämä on tosi.
        Pst. minulla on töissä lieksalainen joka sääli teitä " reppanoita" ja tämä on hänen ilmaisumuoto.

        Poliisin mukaan työntekijöille maksettiin kuuden euron tuntipalkkaa, mutta tästäkin osa jäi maksamatta.

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014062418434211_uu.shtml


    • tää on nykyaikaa

      Kaikki johtuu siitä ettei suomessa ole työläisten etuja ajavaa puoluetta tai mitään instanssia joka asioita hoitaisi? On vain noita kumileimasimia joilla ei tosipaikantullen ole mitään virkaa ja vaikutusta! Orjatyövoima ja ihmiskauppa on täysin laillista kenekään siihen puuttumatta!

    • Tässähän...

      ..tämä on.

      Poliisi epäilee kahden espoolaisen siivousfirman pyörittäjiä muun muassa veropetoksista ja työsyrjinnästä.

      Kolme pääepäiltyä ovat olleet vangittuina huhtikuun lopulta.

      Länsi-Uudenmaan poliisin mukaan kahdessa firmassa käytettiin pääosin ulkomaalaisia työntekijöitä, joiden epäillään joutuneen työsyrjinnän uhreiksi.

      Poliisin mukaan työntekijöille maksettiin kuuden euron tuntipalkkaa, mutta tästäkin osa jäi maksamatta.

      Kahden siivousfirman epäillään aiheuttaneen vahinkoja yli miljoonalla eurolla, muun muassa maksamatta jätettyinä veroina.

      STT

    • näin toimii rkp

      Tämä nyt ei liity mamuihin mutta on tietynlainen esimerkki kuitenkin.Haettiin vähemmistövaltuutettua ja RKP:n Ewa Biaudet haki paikkaa ja myös sai sen,vaikka edellä oli useita paljon paremmat meriitit omaavaa hakijaa.Biaudet on rantaruotsalainen ja RKP hoiti kulisseissa asiat niin että hur.rista tuli vähemmistövaltuutettu,vaikka hänellä ei oikeasti ole edes riittävää koulutusta hommaan.

    • pakoilijaministeri

      Tuohan nyt ei ole mitään uutta koska iätajat on koulutus ollut sivuseikka kun poliittisin perustein jaetaan virkoja! Mutta tuo eniten kyrsii kun nytkin ministerit haihtuu kuin pieru saharaan kun hommat ei menekkään niinkuin strömsössä!
      Muta katsotaanhan vaan miten ovat innokkaita sivusta neuvomaan miten homma pitäisi hoitaa, vaikka itsestä ei ole ollut homman hoitajaksi!

      • mie oon lieksan

        varsinainen neropatti ja mie tiijän kaiken. Otanpa yhen esimerkin; kun iltasella laitta hernneet likkoon niin voip uamusella keitte kaurapuurroo heh heh, en minä niistä herneistä keitä, niistä tulloo hernesoppa sitte iltapäivällä
        tahi toisen esimerkin, jos lieksalainen jottain sannoo niin se on niin heh heh,
        vaikka ei assiista ymmärtäs mittään
        myö ollaan vaan semmonen muailman valo ja ei myö omalle tyhmyyvelle mittään maheta


    • heh heh joo

      Huvittavaa kun nämä "työnantajat" alkavat aina haukkumaan villisti suomalaisia työntekijöitä juopoiksi,laiskoiksi jne.Kun tulee tietynlaisia aloituksia.

      Se on "työnantajankaan" turha luulla että kaikki mamut ovat hyviä työntekijöitä,vähän myös riippuu siitä että mistä maasta mamut tulevat,ja mikä on kulttuuri.Itse olen nähnyt sen huonon puolen parilla kolmella työmaalla,joilla juuri muslimitaustaiset aiheuttivat ongelmia.

      On tunnollisia mamuja ja sitten on niitä jotka eivät ole,samoin on suomalaisten laita.

      • Sivuhuom.

        Taitaa olla suomalaisen haukkujat hyysäreitä.


      • zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
        Sivuhuom. kirjoitti:

        Taitaa olla suomalaisen haukkujat hyysäreitä.

        Joo eiköhän ole vasemmistolaisia pellejä.


    • Rauno Rasistijr.

      Syrjintää löytyy muallakkin.
      Otan yhten esierkin, Tarzan toimi pitkään kuninkaana Afrikassa ja katsotte niitä ihmisiä jotka tuli sinne vierailulle niin niillä ei ollut yhtään valkoista kantajaa.
      Ja monessakin paikassa olisi ollut valkoisia kantajia.
      Tarzanin elämästä on tehty monta tokumenttia ja kun katsottee niin meistä valkoisisa tehtään monestikkin roisto. paitti tietenkin Tarzanista jolla oli valkoinen vaimo puolisona ja apina.
      Ja kun ajatelette niin esi. Ugandassa ei ole ollut htää valkoista presitentti ja se on pelkkää sortoa ja rasismia.
      Kaikki mamuhyyssärit puolustaa tummaihosta Ugandan residentiksi tjhi suomalaisen koripallojoukkueen pelastajaksi.
      On tärkeä, jotta Me lieksalaiset puolustamma valkoista rotua ja joka toinen Helsinkin pussikuski pitää olla lieksalainen

      • Googlein vähän.

        historiaa ja totesin, että esim. Nigeriassa tai Tansaniassa ei ole ollut valkoista presidenttiä.
        Ja tämä on yhtä tarkeä asia kuin Helsingin bussikuskien valinta meille lieksalaisille.


      • no ennen mahan-

        muuttaja kuin lieksalainen valittaja.
        Kokemus osoittaa, että juntikylän vähä-pojille tulee ongelmia isossa kaupungissa.
        Kyseleppä " kadunmiehiltä", että mistä päin sitä ollaan niin kuulet tutuja kyliä.

        No stadi on kansanvälinen paikka ja juntit voi pysyä siellä pielisen rantamaisemissa.
        Oikein Hyvää kalakesää.


    • ennempä ennen

      Jos kuulet tutuja niin luultavsti tutut ovat mamuja? En tiedä mistä kylistä ovat?
      Kalakesää sullekkin sinne kolera altaalle!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14921
    2. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3095
    3. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3080
    4. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3079
    5. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3076
    6. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3075
    7. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3075
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3074
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3074
    10. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3074
    Aihe