RKP:n päättäjät eivät noteeraa Ruotsin ja Ahvenanmaan kielipolitiikkaa?
Suomessa kaikessa kehutaan ruotsinmallia kaikessa ja ahvenanmaa rasismia katsotaan läpisormien? Onko ruotsalaisuus noin kaksinaamaista ja vain pelkkää epärehellisyyttä?
Mallia kielipolitiikkaan omastamaasta tai naapurista
Kesäinen päivä
1
87
Vastaukset
- jakolasku
Suomessa harrastetaan erittäin paljon kielirasimia, kohteena saamen kieli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k303808- 412579
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422518Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82285- 211924
- 381729
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461623Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3001480- 1411467
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461428