Tänne kaikki lämppärinhoitajat, vuokraajat, omistajat tai miksei vaikka vaan niillä menevät tuntiratsastajat, jotka niillä menee. Kertokaa vaan vaikka mikä nimi ja ikä ja rotu ja jotain että ootko hoitaja vai mikä :-)
Vastaukset 2
- Jupsiiii♡
Mä hoidan amerikkalaislämppäriä nimeltään Jupiter. Se on 8 v ja sen säkä on jotain 162 :-) Jupiteri on aika vilkas ja oon menny sil vast 4 kertaa.
- rosa1334
Mul on oma lämppäritamma Rosa (lempinimi).. Se on 15vuotias entinen ravuri ja ollu ratsukäytös vasta 1,5v. Säkää löytyy 155cm. Välillä oikea unelma mutta toisinaan ravurimainen höyrypää.. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 882962
- 681038
- 70969
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,275839Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l140798- 59754
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta20747Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste72671- 46635
- 39632