Vuokraponin vailla

Neoaukka

Oon 11 vuotias ja täytän tänä vuonna 12. Painan 60kg ja olen 160cm. Minulla on kokemusta vuokraponista. olen ratsastanut 6 vuotta, hyppään irtona 70cm ja ratana 60cm, ponin ei tarvitsisi tietenkään hypätä niin korkeita.. Kunhan ees 50cm. Koulussa olen HeC. Voisin siivota ponin karsinat ja varusteet yms..
Tallille pitäisi päästä busseilla 29,21,315,533 tai 82
Jos olen sopiva poikkesi niin laitathan s-postia : [email protected]

0

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
        Maailman menoa
        182
        2569
      2. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
        Maailman menoa
        25
        2399
      3. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
        Maailman menoa
        58
        2129
      4. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
        Ikävä
        108
        2073
      5. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
        Maailman menoa
        70
        2034
      6. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
        Maailman menoa
        38
        2023
      7. Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)

Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la
        Sysmä
        63
        1374
      8. Onko sulla jotain

Suunnitelmia?
        Ikävä
        125
        1195
      9. Poistettuun aloitukseen

Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei
        Suhteet
        24
        1107
      10. Vaikeneminen

Tylsää kun nainen meni kuoreen 🫤
        Ikävä
        55
        968
      Aihe