Omistan kolme kääpiöpinseri narttua; 3v, 1,5v ja 6kk. Vanhin on todella kiltti ja alistuva, keskimmäinen dominoiva ja nuorin.. ihan pentu! :D
vanhin koirani nuolee keskimmäistä koiraa tosi paljon (korvia, silmiä yms), varsinkin tämän nukkuessa. usein keskimmäinen koira oikein kerjää tätä. eli väsyneenä menee tökkimään vanhempaa koiraa, jotta tämä alkaisi nuolla. jos toinen lopettaa niin tökkiminen jatkuu. onko tämä jotain hoivaamista? välillä keskimmäinen yrittää nuolla pentua, mutta pentu ei siitä pidä.
vanhin koirani on remmirähjä ja kun aloittaa rähjäämisen niin keskimmäinen suuttuu tälle ja koirille tulee tappelu. muutenkin toisten koirien haukkuessa tai muristessa keskimmäinen koira käy välillä päälle. koira on todella dominoiva mm. ruuan ja lelujen suhteen. liittyykö tämäkin siis dominointiin?
yleensä koirat tulevat tosi hyvin toimeen, vanhin on niin alistuva ja kiltti että antaa toisten tehdä melkein mitä vain. välillä aikuiset ottavat yhteen, mutta erotan ne aina ja tätä tapahtuu harvoin.
olen todella kiinnostunut koirien käyttäytymisestä ja psykologiasta. olisiko jollakin suositella kirjoja tähän liittyen?:)
Koirien käytöksestä tietävät!
kääkkäneidit
0
98
Luetuimmat keskustelut
- 52960
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍106913Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust16818Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,4771- 71663
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.2622Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it185584- 56566
- 70546
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24520