Minkälainen karvoitus miehellä miellyttää eniten?

Sexiseppo79

Ja nimenomaan siis alapään karvoitus! Kokonaan posliini peppua myöten vai täysin harventamaton luomu? Jotain siltä väliltä?

18

2250

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wuiehweuiea

      paras on trimmattu karvotus peniksen yläpuolella, kivekset sheivattu, ja muut alueet välilihasta alaspäin oman harkinnan mukaan

    • tfgfdgffdgdfg

      Täysposliini mies on ihan homo

    • Mulla ainakin on täysin sheivattu etumus ja tunnen vetoa ainoastaan naisiin.

    • posliini panija

      15 vuotta on ollut posliini ja on naiset pitäneet ja vaimopitää edelleen

    • Katinka---

      Täysin luomu. Kyllä miehellä pitää olla karvat peppua myöten. Alapäästään ajeleva mies on pinnallinen. Onneksi kumppanillani on ajelematon.

    • Kalassa oltiin
      • ei vittu nauroin

        Haluatko sina ime minu kulli....REPESIN XD


    • karvat

      Ei ainakaan posliini YÖK, kyllä miehellä pitää kohtuudella karvoja olla!

    • sssssssssssss

      Mulle tulee mieleen posliinista kaksi vaihtoehtoa. Posliiniks ajeleva on joko homo tai pienimunanen. Homothan ajelee karvat ettei paska tarttuis karvoitukseen. Pienimunaset taas yrittää karvoituksen poistamalla saada pikkusen näyttään vähän isommalta. Kolmas vaihtoehto on viel, että karvat lähteny sairauden vuoksi. Niinkin voi käydä.

      Itse suosin ihan luonnollista mallia ja onneksi ukkoni sopivasti karvainen.

    • salla-tiina

      ei ainakaa tämmönen

      http://aijaa.com/LiJj0L


      näyttää luonottomalta siistiä saa mut kyl aikusella pitää karvaa olla

    • Ilman muuta posliini !

    • kiimainen puma-n

      Kyllä se on niin, että jios meinaa siitä alapään herkusta nautiskella.. mm ottaa suullisia... lipoa pitkin vartta...upottaa kassejakin suihin sekä muuta seivästä, niin oishan se upeaa (oli se iso tai normi) kun se on posliiniksi sheivattu...aah!!

      Mikä voisi olla kauniimpaa katella ja nauttia... mmm joskus, kun on yrittänyt karvallista mallia hoidella... niin phui hittolainen niitä karvoja kurkussa...plaaah ; )...niitä nyppiessä kielestä pois, menee kyl fiilikset! Vai mitä mieltä ootte naiset...? Tietty joku inhoaa koko toimitusta ja kuittaa, et pakkoko panna suihin tollasta suttusta karvapehkoo... NO
      ENTODELLAKAAN PANE.. heh! Vastaus: ehdottomasti posliini...nams!

    • M 27

      Tämä on itseäkin viime aikoina mietityttänyt että millaisella karvoituksella sitä mentäisiin. Tähän asti olen pitänyt täysin posliinina yli viisi vuotta navan alla olevaa "viivaa" lukuunottamatta. Nyt alkaa tuo 30v. lähestyä ja on alkanut tuntua onko tuo posliini vähän liian "poikamainen". Ei nyt mitään pusikkoa ole tarkoitus missään nimessä alkaa kasvattamaan, mutta jotain tämän tyylistä: http://www.waxwaxwaxformen.com/images/bikini_m_3x_hitler.gif . Mitä mieltä olette?

    • kutita-sieltä

      Kivekset ja varsi ajeltu nivusia vähän. Päätukkaa välillä aina saksilla. Parasta kun nainen hyväilee kaljuja kasseja! Karvojen kanssa ei samanlaista tuntoa.

    • -posliini

      Minulla on kesän ollut täysposliiniksi vahattu mulkku. kokemuksia naisista on tullut paljon ja kukaan ei ole nauranut tai valittanut. Suuhoitoa tuntuu tulevan enemmän ja karvaiset naiset on enemmänkin hävenneet itseään minun kanssa. Eli suositan lämpimästi.

    • Majari

      Itse haluun miehen karvattomana, tykkään nuolla ja imeä myös palleja ja kullin juurta. Ei yleensä vaan tahdo löytyy paljasta, no nykyisen miesystävän olen ajellut ja on myös tykännyt kun olen itsekkin posliini.

    • poosliinii

      Olen 62 ja täysposliini. Naiset tykkää jajotku karva kunditki kattelee uimahallin suihkus kateellisena

    • Siisti.

      Munan yllä lyhyt 4-5mm karvoitus, muualta ajeltu paljaaksi.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4255
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1661
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1477
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1294
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      49
      1185
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1116
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      63
      1071
    Aihe