Taas on vuosittainen Euroopan turnee tehty Civic 1.8 sport:lla, vm 2012.
Matka suuntautui tällä kertaa Prahaan.
Reitti oli pääpiirteissään seuraava: Hki - Tallinna - Latvia - Liettua - Puola - Slovakia - Tsekki - Saksa - Tanska - Ruotsi - Hki.
Kilsoja n. 3700 ja aikaa noin pari viikkoa.
Auton kanssa ei ongelmia. Sama matkamukavuus kuin aiemmillakin reissuilla. Jälleen kerran tuli todettua Civicin mukavuus matka-autona.
Kulutus tällä kertaa 6.4l/100km. Pääasiassa luonnollisesti maanteillä, mutta joukkoon mahtui myös kaupunkipyöritystä, ja moottoritieajoa. Jonkin verran myös korkealla vuoristossa (Tatra).
Yöpymiset hotelleissa, eli aina edellisenä iltana Hotels.com:sta seuraava yöpaikka, niin ei tarvinnut ruveta iltapäivisin etsimään yöpaikkaa.
Ja keski-Euroopassa onneksi sattui olemaan ihan mukavat ilmatkin.
Taas on virkeä mieli, ja ensi kesänä uudelleen.
Tässä linkki edellisen kesän reissusta:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11579656#comment-0
Taas reissu takana Civicillä
Reissu takana taas
0
158
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2762132- 431914
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1141832Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊651493Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?851369- 781284
Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031273Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per2191163- 571155
Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1731004