Melperistä on tehty kantelu

Kantelu

Helluntalaisten päämiehille

12

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ole ei

Ei helluntaissa ole päämiehiä.

eikä päänaisia.

• tyhjän ilman huitoja

Eikö Niilo ole sellainen, samoin ymmäräsin että Jusi Pelikka ("kesii") olisi sellainen.

myös ylennetyillä helluntai pedofilpastoreilla kerotaan oleen rooli ??

• syy..

Näyttää, että taas joku laittaa Melperin avauksia palstalle, nostaa vanhoja siis. Tässä joku aika sitten niitä oli valtavasti.

Kuka on nostaja? Melperi itse vai joku muu?

Vastaa!

• huvinsa kullakin

haluaisin kyllä nähdä tämän palstan kourallisen vakituisia rivissä.

Sitten yrittäisin arvata kuka on melperi,devoit,kesitaksen luulisin tuntevani ulkonäöltä ja admatan (joka hävisi maan alle. Heinonkin varmaan arvaisin.Ja devoit on varmaan se lyhyempi.

Sitten vanha vaimo ja multinikki Iveta.etsivä xx. Iästä nämä kolme varmaan arvaisin.

Huikatkoon,joka jäi listasta pois

• **devoit on varmaan se lyhyempi.****

Epäilen, sillä olen 192 senttiä pitkä :-)

• Hmmm.
        Devoit kirjoitti:

**devoit on varmaan se lyhyempi.****

Epäilen, sillä olen 192 senttiä pitkä :-)

Aika pitkä pedofiili.

• hmmmmmm..
        Hmmm. kirjoitti:

Aika pitkä pedofiili.

Pitkä olet Kalevi sinäkin, mielisairaaksi helluntailaiseksi. Yleensä mielisairaat ovat lyhyitä kun kaikki jäi vajaaksi...

• 10 + 5

Valokuva Melperistä vuodelta 2004 löytyy valokuvakansiostani.

• nähtäisiin

Pisitä tänne palstalle.

• heh hehhee

Oot sä lesta pervo menny Klaus Korhosta ahdistelemaan. Sillä on nuoria lapsia. Pysy nyt helvetti kaukana edes siitä. Kuuliko nää!

• hieno homma

Vaikka helluntailaisuus onkin teatteria ja hurmosta sekaisin, niin en usko perushelluntailaisen hyväksyvän Melperin toimintaa tällä palstalla. Kokemusteni mukaan siansaksateattereista huolimatta perushelluntailainen on kunnollinen, lakia ja lähimmäisiään kunnioittava ihminen, täysin Melperin vastakohta. Perushelluntailainen saattaa jonkun lukukerran olla iloinen, että annetaan heidän uskonsa mitätöiville vl:ille netissä köniin ja parjataan vl:ia. Muutaman lukukerran jälkeen perusihminen ja perushelluntailainen ajattelee, että nyt on menty liian pitkälle, tuo ei ole totta, oikeaakaan asiaa ei saa yrittää edistää millä keinolla tahansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1732
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      44
      1066
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      750
    Aihe