Olen alaikäinen ja minulla ei ole pankkikorttia, mutta haluaisin tehdä ostoksia Google Playssa. Google Playn maksuvaihtoehdoissa on kohta "Lunasta", johon siis tulee lahjakortin koodi. Toimiiko lahjakortti jo Suomessa ja jos toimii, niin mistä niitä saisi?
Toimiiko Google Play -lahjakortti jo Suomessa?
11
626
Vastaukset
- Android-poju
OK no kiitti vastauksesta. Olisiko tuloaikataulusta tietoa?
Ei sen tarkemmin paitsi Googlella itsellään.
- toimii123
Mulla sama ongelma mutta ostin täältä nettipankilla ja sain lunastettua lahjakortin Google Plyssä http://www.playlahjakortti.com/google-play-lahjakortti.php
Epämääräinen sivusto.
- Android-poju
Vaikkei olisikaan epämääräinen niin ei auta, kun ei ole pankkitunnuksia :(
- PAUSA123
niitä tulee joulu kuussa 13 päivä r kioskille ja valinta TALOON
- Android-poju
PAUSA123 kirjoitti:
Kiitos tiedosta!
- digi-info
PAUSA123 kirjoitti:
Saanu jo jonkun aikaa Experitltä mutta Hollolassa tienneet niiden olemassaolosta mitään .... Ketjun tuki ilmotti sittemmin toimittaneensa niitä Hollolaankin ja korjas asiaa koskeneita epätietoisuuksia .. Jossain marraskuussa tuli myyntiin.
Play Lahjakortti .com on ihan tavanomanen nykykauppa - maksuvälitys. Ostin vastaavasta lisenssin videokonventterille. Ainoo joka kääntää kunnolla AVHCD tallenteet muihin.
Hyvä että nää on heränny myymään lahjakortteja, madaltaa huomattavasti kynnystä ja lisää kauppaturvallisuutta kun pankki- ja luottokorttitietoja ei tarvi lisätä palveluihin tai tallennella tunnuksiin someen.
- Android-poju 2
Expertiltä niitä saa näköjään jo: http://www.expert.fi/Expert-Palvelut/Sisaltolahjakortit
- Tatu18
Joo saa r-kioskilta ja expertistä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241556- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691227- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18962Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855