Filmaus, pureminen futiksessa on hieno taito

juntit eivät ymmärrä

Huvittavaa jälleen kuunnella kuinka tosikkomaiset typerät suomalaisten närkästyvät jalkapallon kaatuilemisesta, filmaamisesta, kieriskelystä, käsimaaleista ja puremisesta. Eikö nuo taliaivot tajua että tällainen huijaus ja tuomarin ja vastustajan psyykkaamine on taitolaji, osoitus lajin korkeasta ja hienosta kulttuurista.

Paska-aivo junttisuomalaiset saavat työntää jääkiekkomailansa perseeseen ja jatkaa marginaalilajin fanittamista. Mutta maailmalla laji on ylivoimainen ykkönen ja ainoa todella suurien tunteiden peli.

10

52

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mario Balotelli-show jatkuu nyt sitten jossakin muualla kuin Brasiliassa. Hän veti paidan päältään tehdessään maalin; pudottikohan hän nyt housut kinttuihinsa?

• Tosimies.

Jalkapallo on neitimäisten miesten laji

• hockey sucks!

Itse olet jääkiekkoileva piilohomo.

• samma på svenska

No joo osittain samaa mieltä, en ymmärrä miksi ne ei kosta kunnolla törkeyksiä, esim Suares puree italialaista olkapäähän niin että meinaa hampaat irrota (tutkii niitä sormillaan). Italialaisen olisi tietysti pitänyt mennä ja potkaista koko kalusto sisään, eikä jäädä kiemurtelemaan maalialueelle.
      Jos kostot otettaisiin käyttöön, loppuisi kaikenlainen paskapelaaminen kentällä kuin seinään. Jääkiekossa onneksi kosto yleensä tulee jossakin muodossa, muuten pelistä ei tulisi mitään.

• Nakki pois "naps"

Italiaanon olisi pitänyt puraista Suaresin nakki irti, kun tämä heittäytyi kentälle kierimään.

• kuin pikkulapset
    • tylsä Robben

Harmi että joko Suarezin Uruguay tai Kolumibia joutuu laulukuoroon jo viikonvaihteessa. Molemmat ovat kisojen todelliset väriläiskät Costa Rican ohella. Mikään ei etoa niin paljon kuin nähdä finaalissa umpitylsä Brasilia ja Robbenin lihasvoimalla toimiva Hollanti. Chilellä aivan liian vaikea löydä noin kapealla pelaajamateriaalilla brassit. Toivottavasti Meksiko pudottaan puukengät jatkosta.

• Oras T

Olisi makeeta jos joku pelaaja vääntäisi tortut maalia juhliessaan. Kannatan!

• Pasi Kuikka

Ei onnistu pelaajalta sillä täydellä mahalla ei lähdetä pelaamaan. Paskalla käydään aikaisintaan vasta seuraavana päivänä. Latinalaisessa Amerikassa on ainakin kannattajat joskus kusseet yläparvelta alapuolella olleiden niskaan. Tällainen torttujuttu jäisi siis kannattajien repertuuriin.

• Oras T
        Pasi Kuikka kirjoitti:

Ei onnistu pelaajalta sillä täydellä mahalla ei lähdetä pelaamaan. Paskalla käydään aikaisintaan vasta seuraavana päivänä. Latinalaisessa Amerikassa on ainakin kannattajat joskus kusseet yläparvelta alapuolella olleiden niskaan. Tällainen torttujuttu jäisi siis kannattajien repertuuriin.

Voi harmi!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5137
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4046
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2149
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1807
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1785
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1424
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      27
      1207
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1026
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      970
    Aihe