Seborrean pudottamien hiusten uudelleen kasvu?

ketjunaloittaja

Hei

Olen siis 19 vuotias mies ja kärsin Seborreasta Joulukuusta 2013 huhtikuulle 2014. Hiuksia lähti valkoisen talipallon kera (ei siis tavallinen hiuksen päässä oleva tuppi) vain vasemmalta ohimolta ja lähialueilta jossa jakaukseni oli, sekä tällä alueella tuntui poltetta ja kutinaa. Hiustenlähtö on nyt loppunut ja ilmeisesti pääsin eroon seborreasta, kun ei hiuksia lähde irti enään talipallon kera, mutta polte ja kutina on silti jäänyt kummittelemaan. Vasen ohimoni on jäänyt nyt hyvin harvaksi ja hieman vetäytynyt, mutta vanhassa hiusrajassani on edelleen muutama hius ja satunnaisia pieniä kitukasvuisia.
Uutta kasvua ei ole näkynyt, joten kysymykseni olisi, että kuinka kauan seborrean takia tippuneiden hiusten takaisin kasvamisessa kestää ja milloin voi luopua toivosta?

8

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletko varma että

      seborrea on hiuksesi vienyt? Enpä ole lääkäreiltä moista kuullut vaikka "alan" asiakkaana ollut 20 vuotta.

    • Just joo hei...

      Älä valehtele itsellesi ja muille.
      Sinulla on miestyyppinen homoontuminen, ja siihen ei ole mitään hoitoa.
      Se on ainut joka mieheltä voi "tiputtaa" hiukset päästä.

    • aloittaja1

      Ihotauti lääkäri diagnosoi minulla Seborrean ja siihen tosiaan kuuluu hiustenlähtöä. En myöskään usko, että olisi miestyyppinen hiustenlähtö, sillä hiustenlähtö on loppunut muiden oireiden mukana ja hiustenlähtöä esiintyi vain vasemmalla ohimolla eikä missään muualla. Lääkäri tosiaan teki vielä tukistustestin eikä hiuksia lähtenyt muualta. Suvussakaan ei hirveemmin kulje miestyyppistä kaljuuntumista.

      Ärsyttää, kun joka keskustelussa tyrkytetään tuota miestyyppistä kaljuuntumista kaikille...

      • ämpeebee

        No se nyt sattuu se miestyyppinen homoontumine olemaan miehillä ainut syy joka hiukset vie.
        Sori jos totuus sattuu, syytä paskoja geenejäsi.


    • Aloittaja1

      On se kumma kun ei ole 3kk enään lähtenyt hiuksia, kun sain ihottuman kuriin :) Sori nyt vaan, mutta en mä vielä kaljuunnu vaikka kuinka haluisitki...

      Ja tosiaan päänahka oli silloin tulehtunut kyseiseltä alueelta (punoitusta ja hilseilyä) ja hiusten nuppia peitti töhnä kerros, joka ilmeisesti oli talia ja hilsettä. Sitä pysty raaputtamaan päänahasta kynnelläkin.

      • dddgdg

        Sen verran kysyn että millä keinoilla sait seborrean kuriin?


      • naishenkil.
        dddgdg kirjoitti:

        Sen verran kysyn että millä keinoilla sait seborrean kuriin?

        Seborrea vie juuri hiuksia, talia ja tulehdusta, olen tässä minäkin sen verran lääkärillä juossut, ja olen nainen, mutta millä sait sen kuriin, please vastaa, olen vain saanut linimenttia hydrokortisonia lääkäriltä ja hilseshampoota....


      • Kaikki ihottumat
        naishenkil. kirjoitti:

        Seborrea vie juuri hiuksia, talia ja tulehdusta, olen tässä minäkin sen verran lääkärillä juossut, ja olen nainen, mutta millä sait sen kuriin, please vastaa, olen vain saanut linimenttia hydrokortisonia lääkäriltä ja hilseshampoota....

        on voitettavissa ruokavaliolla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1595
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1263
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1090
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1037
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      930
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      861
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      858
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      61
      779
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      748
    Aihe