Onko narsistin merkki, että vain kalleimmat suomalaiset mansikat kelpaa? Sanoo muiden olevan tuulipuvuille.
Narsisti ja mansikat
40
339
Vastaukset
- mustikkatyttö
On ehdottomasti.
- aa ja oo
Älkää nyt hyvät Pyhät Sylvit koko ajan sitä narsismia sotkeko joka paikkaan.
Itse ainakin haluan suomalaisia, ei se hinta ratkaisevaa ole.. ja jos joku
puhuu tuulipuvuista.. niin se voi olla vaan nuoruuden typeryyttä, tai diivailua,
mitä milloinkin.. kivaa puhua omista "paremmista" arvoista.. olen sitä itsekin
tehnyt. Syitä voi olla monia.. itsellä yksi motiivi on painottaa kotimaisuutta..
Kaikkea ei syödä ympäri vuoden. Keinovalossa kypsyneet tomaatit talvella eivät
hirveästi houkuttele. Espanjalainen tomaatti talvella on hyvä valinta. Kotimaiset omenat on parhaita ja puhtaita. Panen tähän loppuun
oman järjestyksen omenille.. kotimaiset ***** viisi tähteä, on puhtaita ja hyviä
Ranskalaiset **** neljä.. on puhtaita ja erinomaisia, Itävallan omenat **** on hyviä
ja puhtaita, seuraavana saksa ja italia *** kolme tähteä.. hyviä ja puhtaita usein,
Puolan omenat.. en tiedä.. en koske, Hollannin isot nitraattiomenat EN koske.
Ilman narsismia.. syökää ja valitkaa laadukkaita omenia, säästäkää jostain muusta! - palstaleidi
Mä tiedän et toi on selkeetä narsismia. Mun psykopaatti-narsisti-ex-mies oli juuri tuollainen.
- aa ja oo
Kuules leidi.. paa se miehen kuva takaisin sinne piirongin alalaatikkoon viilahousujen alle..
sää pelleilet, mitään narsismia ole.. onko sekin narsismia, jos haluaa pyyhkiä vessassa
sanomalehden sijaan pehmopaperilla? - palstaleidi
aa ja oo kirjoitti:
Kuules leidi.. paa se miehen kuva takaisin sinne piirongin alalaatikkoon viilahousujen alle..
sää pelleilet, mitään narsismia ole.. onko sekin narsismia, jos haluaa pyyhkiä vessassa
sanomalehden sijaan pehmopaperilla?Joo JUST! Mistä osasit ton heittää? Toi oli siis kuin suoraan mun elämästäni. Mun psykopaatti-narsisti-ex-mies halus aina pyyhkiä pehmopaperiin vaikka mä sanoin et tulis halvemmaks jos pyyhkis hesariin. Mut ku eihän ne narsistit tee kuin miten itse tykkäävät.
Sitten se halus aina myös sitä kalliimpaa hernesoppaa ku se muka oli niin paljon parempaa. Laskin että vuoden aikana hävittiin jotain 10euroa siinäkin. - aa ja oo
palstaleidi kirjoitti:
Joo JUST! Mistä osasit ton heittää? Toi oli siis kuin suoraan mun elämästäni. Mun psykopaatti-narsisti-ex-mies halus aina pyyhkiä pehmopaperiin vaikka mä sanoin et tulis halvemmaks jos pyyhkis hesariin. Mut ku eihän ne narsistit tee kuin miten itse tykkäävät.
Sitten se halus aina myös sitä kalliimpaa hernesoppaa ku se muka oli niin paljon parempaa. Laskin että vuoden aikana hävittiin jotain 10euroa siinäkin.Joo just :D :D
Tulin tänne ekaa kertaa tähän ketjuun, ja äsken kun tulin tuolta valikon kautta.. niin
osui silmiin sanat "palsta pilattu" :) siis täällä on miehet kettuuntuneet oikein
enemmänkin tuosta narsismin jauhamisesta? Se tuntuu olevan muotia nyt.. joskus aiemmin
muistan elävästä elämästä, kun naiset valitti, ettei miehet nosta vessanrengasta pissalla
käydessä... no sitten kun ne oppi.. kun naistenlehdissäkin ja ties missä sitä jauhettiin,
niin muutaman vuoden kuluttua naiset napisi... miksei miehet osaa laskea sitä rengasta
alas pissaamisen jälkeen :) kehitys kehittyy.. nyt ollaan narsismissa.
Ennustakaa naiset tulevaisuus.. mitä seuraavaksi miehet tekee väärin, että voi mainita?
- Tyynelipasti
Mun narsisti-ex heitti JUURI tuollaista huumoria, hauska mies .... aluksi. Mutta kun opin tuntemaan... ei hauska edes nukkuessaan.
- Selvä merkki
Mansikat nyt vielä menettelisi, mutta entä kun eivät tavalliset kaupan shampoot kelpaa? Pitää olla välttämättä kampaamosta ostettua sikakallista. Muut kun eivät sovi hänen hiuksilleen.
- Merkit kertovat
Selvä merkki kirjoitti:
Mansikat nyt vielä menettelisi, mutta entä kun eivät tavalliset kaupan shampoot kelpaa? Pitää olla välttämättä kampaamosta ostettua sikakallista. Muut kun eivät sovi hänen hiuksilleen.
Niinpä toisten hiukset näyttäis olevan pelkkää hiusta ja toisten jopa jotain poronpersekarvaa..Ei voi ymmärtää:(
- Mansikkatyttö2
No ostin miehelle mansikoita rakkaudesta vain ja sitten se ei edes syönyt niitä. Haukkui tuulipukukansan rehuksi ulkomaisen mansikan. Narsisti.
- narskumansikka
Eihän narsistille mikään mansikka kelpaa. Kaikissa mansikoissa kun on jotain vikaa ja niiden haaliminen tavallisesta kaupasta tavallisin menetelmin voi loukata narsistista superegoa, kun joutuu vajoamaan tavallisen kansan tasolle. Eihän nyt narskuperheessä noin, sitä pitää olla mansikatkin yksi aihe, jolla voi sitten ylpeillä että ainoastaan minun kauttani saadaan tämmösiä mahtimansikoita.
Sitä pitäisi vissiin perustaa narskumansikkapulju vain valituille, korkeamman tason ihmisille, joita sitten ylistetään siellä yli kaiken, korostaen että vain valistuneet ihmiset osaavat hakea mansikkansa nimenomaan täältä.
Nääh, hyvä sitä on suomalaista mansikkaa suosia. Mutta jos on heikosti tarjolla, niin miksikös sitten ei ulkomaista. Kunhan vaan laatu on kunnossa. Joskus tuppaavat olemaan homeessa, yök.- teininarisija
Tai sitten narskuparsku vaan oli niin sokee et se maisto sitä suomalaista puolukkaa ku piti maistaa mansikkaa. Ja se oli niin kirpee että se oksensi eikä uskaltanu sen jälkee enää.
Ja sitten tapahtu narskumaailman suurin ihme ja se löysi harvinaisen valkosenmansikan josta se tykkä ja kaikki muut piti sitä vielä enemmän luuserina ku luuli et no nyt se syö vielä HOMEISTA.... omg :D No ei vitsi vaan, ymmärrän kyllä pointin.
- kulttuuriörveltäjä
Ei se, että joku syö luomua, mutta juuri se, että muu ovat halveksittaville, narsistinulkoisille kansanosille... potkuhousuhan se siellä taas potkii.
- narskumansikka
Yksi narsistisen käyttäytymisen merkki voisi olla, että uhri tuntee selittämätöntä häpeäntunnetta, hankki sitten ne mansikat tavalla millä hyvänsä, tai päätyi siihen tulokseen ettei tällä kertaa ota mansikoita.
Ja toinen voisi olla se, että joutuu pähkäilemään tavattomasti näinkin yksinkertaisia asioita kuin mansikoiden hankkimista, että suuttuukohan hän jos nyt tosta ostan puoli litraa mansikoita vaiko ei... Ei tuollaisia asioita sentään normaalisti joudu pähkäilemään. - Voisin omasta Nars.
Voisin omasta Narsisti-Psykopaatistani sanoa, että kun vaikutus on tehty, tuollaisella ei enää ole merkitystä. Tavalliseen parisuhteeseen menee yksi yhteen tuollaisissa asioissa. Alussa kaikella on merkitystä.
Kun narsisti on remunnut suhteensa rikki, ei millään, mitä tekee tai mitä on, ole enää mitään merkitystä. Tai ehkä sentään, mutta kysymys täytyy olla jostain perustavan laatuisesta muutoksesta tai asioiden näkyviksi tulemisista. Omaisuuden karttuminen ratkaisevalla tavalla tai muuta huomattavaa. Mutta mansikoilla ei enää ole alkuhuuman jälkeen merkitystä.
Toisaalta, jos narsisti on löytänyt sopivan ja alistuvan hyväksikäytettävän, mihin tuo mansikoista kyseleminen viittaa (ei osta itse laatumansikoitaan), voihan nipottaminen ja vaatimukset jatkua hamaan tulevaisuuteen. Vaatimusten takana saattaa sensijaan olla aivan muut asiat kuin alussa. Esimerkiksi toisen kyykyttäminen ja nöyryyttäminen kuten myös muille asiakkaille ja kassoille esittäminen.- Paavo S
Mun mikään ostaminen ei ei kelpaa. Jos ostan ulkomaista, pitäisi koimaista. Jos luomua niin muuta. Mikään ei kelpaa ja seuraavalla kerralla taas toisinpäin. oon aina huono ja epäonnistunut.
- leipurileidi
Mitäs mieltä olette kun mun narsistimieheni haluu aina vaaleeta leipää? Olen sanonut että tumma on terveellisempää mutta ei se usko. Musta tommonen on selkeetä narsismia.
Rupeen tekee omat leivät täällä. Katotaan miten suu pannnaan.- IHMISTUNTIJA.
MINÄ MENEN LOMALLE ESPANJAAN. TE ETTE OSAAKAAN TILATA LENTOLIPPUA ESPANJAAN NETISTÄ.
- s33
IHMISTUNTIJA. kirjoitti:
MINÄ MENEN LOMALLE ESPANJAAN. TE ETTE OSAAKAAN TILATA LENTOLIPPUA ESPANJAAN NETISTÄ.
Minä osaa minä osaan minä osaan tepä ette osaa = narskuttelija
- huolellavainuolella
s33 kirjoitti:
Minä osaa minä osaan minä osaan tepä ette osaa = narskuttelija
KOska minä en osaa niin et sinäkään saa osata ? Vai mitä...
- sitä mitä syö
Narsistit ovat yleensä ERIKOISRUOKAVALIOLLA, syystä, että sillä saa erityiskohtelua ja ylimääräistä huomiota. Narsistille on aina oltava parempaa ja erityistä syötävää vieraisilla ja kutsuilla.
Muulloin se syö salaa itsekseen samaa kuin toiset. Olen päässyt todistamaan usein toistuen narsistin erikoisvaatimusten mitätöintiä kun kukaan ei ole näkemässä. Itse asiassa olen virittänyt todisteeksi muille ansoja narsistille.
Vege-pirulainen pistelee possua naamaan kuin miehet silmän välttäessä.- L........
Miten löytyy aikaa jopa kytätä toisten syömiset??? Eikö tuo kerro jo että kyttääjä on itse narsku. Ei normaali ihminen asettele ansoja ja etsi kokoajan todisteita. Itse syön mitä haluan ja olen dieetillä silloin kun haluan olla, siinäpähän jollekkin narskulle ajanvietettä.
- mitä? kuka? missä?
L........ kirjoitti:
Miten löytyy aikaa jopa kytätä toisten syömiset??? Eikö tuo kerro jo että kyttääjä on itse narsku. Ei normaali ihminen asettele ansoja ja etsi kokoajan todisteita. Itse syön mitä haluan ja olen dieetillä silloin kun haluan olla, siinäpähän jollekkin narskulle ajanvietettä.
Aika hyvä huomio. Narsistit tykkäävät kyttäillä ihmisiä, se on heille luontaista toimintaa, kuten vihikoira metsällä. Kyttääminen ei varmasti rajoitu syömiseen, vaan kaikki tieto kelpaa.
- L.........
mitä? kuka? missä? kirjoitti:
Aika hyvä huomio. Narsistit tykkäävät kyttäillä ihmisiä, se on heille luontaista toimintaa, kuten vihikoira metsällä. Kyttääminen ei varmasti rajoitu syömiseen, vaan kaikki tieto kelpaa.
Tosi hyvin sanottu tuo vihikoira metsällä. Pitäisköhän itsekkin alkaa penkomaan ihmisten tietoja ja menneisyyttä koska eihän sitä tiedä mitä sieltä löytyy. Minun historiani ei ole kaunista mutta suon toki niille ihmisille jotka haluavat peitellä omia virheitään sen ilon että kertovat totuuksia.Narsisti etsii aina virheitä muista ettei vaan kukaan kiinnitä huomiota hänen tekemisiinsä.
- Varmasti noin.
L......... kirjoitti:
Tosi hyvin sanottu tuo vihikoira metsällä. Pitäisköhän itsekkin alkaa penkomaan ihmisten tietoja ja menneisyyttä koska eihän sitä tiedä mitä sieltä löytyy. Minun historiani ei ole kaunista mutta suon toki niille ihmisille jotka haluavat peitellä omia virheitään sen ilon että kertovat totuuksia.Narsisti etsii aina virheitä muista ettei vaan kukaan kiinnitä huomiota hänen tekemisiinsä.
"Narsisti etsii aina virheitä muista ettei vaan kukaan kiinnitä huomiota hänen tekemisiinsä. "
Varmasti noin. Toisten haukkumisella on paljon funktioita... ehkä siksi niin kantavaa narsistillekin. Todistelee muille omaa paremmuuttaan ja todistelee itselleen olevansa normaali... Masentunut ihminen tekee myös noin, ainakin jotkut. - on the track
L......... kirjoitti:
Eihän "normaalit" ihmiset jaksa kytätä toisten elämää, vai? Kun tähän ikään on jo elänyt, niin on saattanut huomata miten paljon näitä vihikoiria löytyy ihan meidän ihmisten parista. Ei kenenkään elämä ole moitteeton, mutta elämiseen ja oppimiseen kuuluu virheiden tekeminen. Ja jokainen tekee virheitä läpi elämän, koska täydellistä ihmistä ei ole eikä tule - vaikka narsisti tälläisen kuvan haluaakin antaa itsestään.
Itse olen törmännyt tälläiseen vihikoiraan, jonka käytös on saattanut minut pitkäkestoisen vihan partaalle, olen todella monta kertaa toivonut ja sen ääneen ihmisille sanonutkin, että toivon, etten olisi koskaan hänen kaltaiseen ihmiseen törmännytkään. Vaan kun ei ole kristallipalloa, niin tulevaisuutta (eikä menneisyyttä näin ollen) ei voi muuttaa, vaikkakin siihen voi vaikuttaa.
Ei se riittänyt, että nuuski ympärilläni ja seuraili elämääni, kosti minulle narsistisesti kokemansa loukkaukset, joita en erittele tässä. Toisten yksityiselämän nuuskiminen ja näiden asioiden levittely/valehtelu/väärentely on juuri sitä kiusaamista ja kostamista.
Uskon, että narsistin tarina on hyvinkin värikäs, aina lapsuudesta aikuisuuteen. Samoin kuin narsistin hovilaisten. Vihikoira (narsisti) ja metsästäjät (hovi) metsällä kuvaa ilmiötä todella hyvin. - L.........
on the track kirjoitti:
Eihän "normaalit" ihmiset jaksa kytätä toisten elämää, vai? Kun tähän ikään on jo elänyt, niin on saattanut huomata miten paljon näitä vihikoiria löytyy ihan meidän ihmisten parista. Ei kenenkään elämä ole moitteeton, mutta elämiseen ja oppimiseen kuuluu virheiden tekeminen. Ja jokainen tekee virheitä läpi elämän, koska täydellistä ihmistä ei ole eikä tule - vaikka narsisti tälläisen kuvan haluaakin antaa itsestään.
Itse olen törmännyt tälläiseen vihikoiraan, jonka käytös on saattanut minut pitkäkestoisen vihan partaalle, olen todella monta kertaa toivonut ja sen ääneen ihmisille sanonutkin, että toivon, etten olisi koskaan hänen kaltaiseen ihmiseen törmännytkään. Vaan kun ei ole kristallipalloa, niin tulevaisuutta (eikä menneisyyttä näin ollen) ei voi muuttaa, vaikkakin siihen voi vaikuttaa.
Ei se riittänyt, että nuuski ympärilläni ja seuraili elämääni, kosti minulle narsistisesti kokemansa loukkaukset, joita en erittele tässä. Toisten yksityiselämän nuuskiminen ja näiden asioiden levittely/valehtelu/väärentely on juuri sitä kiusaamista ja kostamista.
Uskon, että narsistin tarina on hyvinkin värikäs, aina lapsuudesta aikuisuuteen. Samoin kuin narsistin hovilaisten. Vihikoira (narsisti) ja metsästäjät (hovi) metsällä kuvaa ilmiötä todella hyvin.Olen kyllä huomannut että näitä täydellisyyksiä on paljonkin tai ovat ainakin omasta mielestään. Itselläni on hyvin värikäs elämä aina lapsuudesta aikuisuuteen ja varmaan tulee olemaan jatkossakin. Teen paljon virheitä joita nyt sitten oikein revitellään yleisesti esim. työpaikalla ja opiskelupaikallani. Joten oma vihikoirani eli narsistini osaa kiusaamisen ja kostamisen erittäin hyvin. Mutta koska en jaksa välittää enkä lannistu kovin vähästä niin annan hänen jatkaa toimiaan. Olen iloinen jos hän hoveineen saa tyydytystä ja nautintoa ihmisten kiusaamisesta. En viitsi alkaa puolustautumaan sillä narsistini on todella taitava puhuja ja pyhittänyt elämänsä kostamiselle. Ja tämä rakas narsistini on niin raukkamainen että ottaa hoveineen kohteekseen yksinäisen ja avuttoman ihmisen eikä uskalla itse tulla henkilökohtaisesti sanomaan mitään. Niin ja rakas narsistini on muuttanut perässäni peräti toiselta puolelta suomea eli ns. hiihtää hoveineen perässä kuin häntäkärpänen.
- L.........
L......... kirjoitti:
Olen kyllä huomannut että näitä täydellisyyksiä on paljonkin tai ovat ainakin omasta mielestään. Itselläni on hyvin värikäs elämä aina lapsuudesta aikuisuuteen ja varmaan tulee olemaan jatkossakin. Teen paljon virheitä joita nyt sitten oikein revitellään yleisesti esim. työpaikalla ja opiskelupaikallani. Joten oma vihikoirani eli narsistini osaa kiusaamisen ja kostamisen erittäin hyvin. Mutta koska en jaksa välittää enkä lannistu kovin vähästä niin annan hänen jatkaa toimiaan. Olen iloinen jos hän hoveineen saa tyydytystä ja nautintoa ihmisten kiusaamisesta. En viitsi alkaa puolustautumaan sillä narsistini on todella taitava puhuja ja pyhittänyt elämänsä kostamiselle. Ja tämä rakas narsistini on niin raukkamainen että ottaa hoveineen kohteekseen yksinäisen ja avuttoman ihmisen eikä uskalla itse tulla henkilökohtaisesti sanomaan mitään. Niin ja rakas narsistini on muuttanut perässäni peräti toiselta puolelta suomea eli ns. hiihtää hoveineen perässä kuin häntäkärpänen.
Narsistini ilmestyy aina seitsemän vuoden välein jonnekkin lähistölle eli onkohan kyseessä joku uskontoon liittyvä asia. Suon toki hänelle sen ilon ettei hän voi tulla toimeen ilman minua.
- pyörittäjä
L......... kirjoitti:
Olen kyllä huomannut että näitä täydellisyyksiä on paljonkin tai ovat ainakin omasta mielestään. Itselläni on hyvin värikäs elämä aina lapsuudesta aikuisuuteen ja varmaan tulee olemaan jatkossakin. Teen paljon virheitä joita nyt sitten oikein revitellään yleisesti esim. työpaikalla ja opiskelupaikallani. Joten oma vihikoirani eli narsistini osaa kiusaamisen ja kostamisen erittäin hyvin. Mutta koska en jaksa välittää enkä lannistu kovin vähästä niin annan hänen jatkaa toimiaan. Olen iloinen jos hän hoveineen saa tyydytystä ja nautintoa ihmisten kiusaamisesta. En viitsi alkaa puolustautumaan sillä narsistini on todella taitava puhuja ja pyhittänyt elämänsä kostamiselle. Ja tämä rakas narsistini on niin raukkamainen että ottaa hoveineen kohteekseen yksinäisen ja avuttoman ihmisen eikä uskalla itse tulla henkilökohtaisesti sanomaan mitään. Niin ja rakas narsistini on muuttanut perässäni peräti toiselta puolelta suomea eli ns. hiihtää hoveineen perässä kuin häntäkärpänen.
Kiusaaminen onkin Narsistilla raukkamaista, koska se tapahtuu porukalla ja selän takana pääsääntöisesti. Narsisti pyrkii aina eristämään kohteensa, jotta kiusaaminen onnistuu parhaiten. Työpaikalla nämä yrittävät savustaa ihmisiä ulos, niitä, joista eivät pidä.
Narsistisesti häiriintynyt työpaikka tunnetaan omituisesta ja sairaasta ilmapiiristä, "kuin lastentarha" ovat monet kuvanneet tilannetta, tai "kuin hullujen huone".
Selän takana onnistunut kiusaaminen on kaiken a ja o, paskapuheiden pyöritys ja levittely, on totta tai valhetta, pääasia että mustamaalaamaan pääsee.
Olen miettinyt, että litä jos narsistin antaisi maistaa omaa myrkkyään? Yksi aloittaisi puheiden levittelyn hänen yksityiselämästään, toinen jatkaisi ja kolmas lisäisi. Paljonhan hänenkin toiminnastaan on ihmisillä varmasti tietoa. Vaan ymmärtäisikö narsistisesti häiriintynyt ihminen oman myrkkyjuomansa takaisin tarjoilusta?
Ikävää, että tuollaisia ihmisiä on olemassa. Ne esittävät täydellistä, harjoittavat henkistä aivopesua, kostavat kyttäämällä ja yksityisten asioiden levittelyllä, herjaavat jopa lähimmäisiäsi ja etsivät sinusta ulkoisesti virheitä varpaista päälakeen - ja kaikesta siitä mitä olet sisältä.
Narsisti puhuu ja kirjoittaa paljon, esiintyy vakuuttavasti, mutta on vilpillinen ja valheellinen ihmisten manipuloija, joka projisoi kaiken paskan itsestään ulos.
Kaiken mitä itse tuntee ja tekee. Kaiken mistä häntä syytät hän kääntää sinua itseäsi vastaan sinua syyttäen samoista asioista.
Kun ottaa etäisyyttä nähdäkseen, ymmärtää kyllä mitä korvat kertovat, silmät näkevät, sydän tuntee ja vaistot sanovat hänen suhteensa. - L........
pyörittäjä kirjoitti:
Kiusaaminen onkin Narsistilla raukkamaista, koska se tapahtuu porukalla ja selän takana pääsääntöisesti. Narsisti pyrkii aina eristämään kohteensa, jotta kiusaaminen onnistuu parhaiten. Työpaikalla nämä yrittävät savustaa ihmisiä ulos, niitä, joista eivät pidä.
Narsistisesti häiriintynyt työpaikka tunnetaan omituisesta ja sairaasta ilmapiiristä, "kuin lastentarha" ovat monet kuvanneet tilannetta, tai "kuin hullujen huone".
Selän takana onnistunut kiusaaminen on kaiken a ja o, paskapuheiden pyöritys ja levittely, on totta tai valhetta, pääasia että mustamaalaamaan pääsee.
Olen miettinyt, että litä jos narsistin antaisi maistaa omaa myrkkyään? Yksi aloittaisi puheiden levittelyn hänen yksityiselämästään, toinen jatkaisi ja kolmas lisäisi. Paljonhan hänenkin toiminnastaan on ihmisillä varmasti tietoa. Vaan ymmärtäisikö narsistisesti häiriintynyt ihminen oman myrkkyjuomansa takaisin tarjoilusta?
Ikävää, että tuollaisia ihmisiä on olemassa. Ne esittävät täydellistä, harjoittavat henkistä aivopesua, kostavat kyttäämällä ja yksityisten asioiden levittelyllä, herjaavat jopa lähimmäisiäsi ja etsivät sinusta ulkoisesti virheitä varpaista päälakeen - ja kaikesta siitä mitä olet sisältä.
Narsisti puhuu ja kirjoittaa paljon, esiintyy vakuuttavasti, mutta on vilpillinen ja valheellinen ihmisten manipuloija, joka projisoi kaiken paskan itsestään ulos.
Kaiken mitä itse tuntee ja tekee. Kaiken mistä häntä syytät hän kääntää sinua itseäsi vastaan sinua syyttäen samoista asioista.
Kun ottaa etäisyyttä nähdäkseen, ymmärtää kyllä mitä korvat kertovat, silmät näkevät, sydän tuntee ja vaistot sanovat hänen suhteensa.Miksiköhän narsistini seuraa minua ja aina muuttaa lähistölle mustamaalatakseen minua. Niin ja ennenkaikkea syyttää yksinäistä ja avutonta narsismista. Miten pitäisi toimia koska en halua muuttaa vakituisesta asuinpaikastani.
- L........
pyörittäjä kirjoitti:
Kun ottaa etäisyyttä nähdäkseen, ymmärtää kyllä mitä korvat kertovat, silmät näkevät, sydän tuntee ja vaistot sanovat hänen suhteensa.Tunnistimpa tekstistäsi työpaaikaltani pari narskua. Savustivat ulos muutaman ihmisen ja kuinka ollakkaan minä olen siihen sopiva syylllinen.
- Yksi narsismin
on the track kirjoitti:
Uskon, että narsistin tarina on hyvinkin värikäs, aina lapsuudesta aikuisuuteen. Samoin kuin narsistin hovilaisten. Vihikoira (narsisti) ja metsästäjät (hovi) metsällä kuvaa ilmiötä todella hyvin."Uskon, että narsistin tarina on hyvinkin värikäs, aina lapsuudesta aikuisuuteen. "
Yksi narsismin pääoireista on satuilu. Kertoilee valtavia juttuja itsestään... Vahinko vain ; ), hänet tunnetaan liian hyvin.
Ainakin minun Narsisti-Psykopaattini on niin yksitotinen luonne pohjimmiltaan, että vaikka aina on menossa, niin oikeisiin seikkailuihin ei kykene. Hänen rahkeensa loppuvat kohta lähtösuoran jälkeen, mutta sitä suurempaa esitystä pitää niillä kalkkiviivoillaan...
Hän syyttää kaikesta siitä, mitä muut voisivat pitää yksitoikkoisuutena vaikkapa köyhyyttään, mutta juurikin holtiton sekä oman että muiden rahankäyttö pitää miehen köyhänä. Ei tartu tilaisuuksiin päästä eteenpäin elämässään. Ei ole koskaan tarttunut. Aina pitää jäädä kuks*maan erinäköisiä naisia, että näkee miten nämä käyttäytyvät sek**ssä. Se on kaiken a ja o. Alkoholi toki kilpailee tuon ilmiön kanssa, mutta kaikki muu saa mennä.
Että älkää uskoko, älkää uskoko mihinkään mitä narsisti puhuu. Narsisti on patologinen valehtelija ja seikkailullisen kuvan antaminen itsestään on yksi hänen oireistaan. - L...................
pyörittäjä kirjoitti:
Kun ottaa etäisyyttä nähdäkseen, ymmärtää kyllä mitä korvat kertovat, silmät näkevät, sydän tuntee ja vaistot sanovat hänen suhteensa.Kostonajatukset kuuluvat narsistin luonteenpiirteisiin..............................
- L.............
Yksi narsismin kirjoitti:
"Uskon, että narsistin tarina on hyvinkin värikäs, aina lapsuudesta aikuisuuteen. "
Yksi narsismin pääoireista on satuilu. Kertoilee valtavia juttuja itsestään... Vahinko vain ; ), hänet tunnetaan liian hyvin.
Ainakin minun Narsisti-Psykopaattini on niin yksitotinen luonne pohjimmiltaan, että vaikka aina on menossa, niin oikeisiin seikkailuihin ei kykene. Hänen rahkeensa loppuvat kohta lähtösuoran jälkeen, mutta sitä suurempaa esitystä pitää niillä kalkkiviivoillaan...
Hän syyttää kaikesta siitä, mitä muut voisivat pitää yksitoikkoisuutena vaikkapa köyhyyttään, mutta juurikin holtiton sekä oman että muiden rahankäyttö pitää miehen köyhänä. Ei tartu tilaisuuksiin päästä eteenpäin elämässään. Ei ole koskaan tarttunut. Aina pitää jäädä kuks*maan erinäköisiä naisia, että näkee miten nämä käyttäytyvät sek**ssä. Se on kaiken a ja o. Alkoholi toki kilpailee tuon ilmiön kanssa, mutta kaikki muu saa mennä.
Että älkää uskoko, älkää uskoko mihinkään mitä narsisti puhuu. Narsisti on patologinen valehtelija ja seikkailullisen kuvan antaminen itsestään on yksi hänen oireistaan.Itse satuilen aina niille jotka tiedän narsistini piiriin kuuluvaksi ja rahankäytöstäni voin toki antaa ihan kirjanpidollisen laskelman jos tarve vaatii. Jos kerran tunnetaan hyvin niin miksi narsku sitten kulkee perässä ja haukkuu. Todellinen narsku kuvittelee määräävänsä kuinka muitten tulisi elää eikä salli mitään erilaista.
Siis kuka uskoo ja mitä uskoo on jokaisen oma asia, ei narskut voi sitä päättää..... - L.........
"Uskon, että narsistin tarina on hyvinkin värikäs, aina lapsuudesta aikuisuuteen. "
Että älkää uskoko, älkää uskoko mihinkään mitä narsisti puhuu. Narsisti on patologinen valehtelija ja seikkailullisen kuvan antaminen itsestään on yksi hänen oireistaan.Taidat olla itse narsisti kun noin tarkkaan seuraat toisen elämää, eihän toisten kuksimiset pitäisi kuulua kenellekkään. Köyhyys ja rahojenkin käyttö on jokaisen oma asia, ellet sitten ole hänen holhoojansa. Ja saatko holhoojana levitellä toisen rahankäytön julkisuuteen????
- väännän ja käännän
L............. kirjoitti:
Itse satuilen aina niille jotka tiedän narsistini piiriin kuuluvaksi ja rahankäytöstäni voin toki antaa ihan kirjanpidollisen laskelman jos tarve vaatii. Jos kerran tunnetaan hyvin niin miksi narsku sitten kulkee perässä ja haukkuu. Todellinen narsku kuvittelee määräävänsä kuinka muitten tulisi elää eikä salli mitään erilaista.
Siis kuka uskoo ja mitä uskoo on jokaisen oma asia, ei narskut voi sitä päättää.....Narskun tapauksessa hauskaksi tekee sen, että jos et hänelle tai hovilleen kerro yksityiselämästäsi asioita, niin hän syyttää sinua salailusta.
Ihan aiheestahan hänelle ei niitä stä kerrota, kun epäluotettavuutensa on tiedossa.
Jos taas kerrot, niin hän vääntelee ja levittelee varmasti kaiken selkäsi takana.
Jos taas reilusti valehtelet, kun tiedät mikä hän on laatuaan, niin mitähän siitäkin syntyy...? :) uusia värikkäitä tarinoita.
Narsku todellakin on vilkkaalla mielikuvituksella varustettu tarinan kertoja.
Ryhtyisi tekemään vaikka lasten satukirjoja, siihenhän hänellä taidot riittävät. - L...............
väännän ja käännän kirjoitti:
Narskun tapauksessa hauskaksi tekee sen, että jos et hänelle tai hovilleen kerro yksityiselämästäsi asioita, niin hän syyttää sinua salailusta.
Ihan aiheestahan hänelle ei niitä stä kerrota, kun epäluotettavuutensa on tiedossa.
Jos taas kerrot, niin hän vääntelee ja levittelee varmasti kaiken selkäsi takana.
Jos taas reilusti valehtelet, kun tiedät mikä hän on laatuaan, niin mitähän siitäkin syntyy...? :) uusia värikkäitä tarinoita.
Ryhtyisi tekemään vaikka lasten satukirjoja, siihenhän hänellä taidot riittävät.Oletko tavannut joskus luotettavan ihmisen; en minä ainakaan. Ja voin toki kertoa narskustani vaikka satukirjallisen verran. Oletko itse levitellyt hänen epäluotettavuuttaan julki ja tehnyt hänet tunnetuksi?? Olet kohteestasi todella riippuvainen. Miksi et jätä tätä kyseistä ihmistä ihan kokonaan rauhaan vai saatko tyydytystä mustamaalatessasi ja roikkuessasi hänessä???
- L..........
väännän ja käännän kirjoitti:
Narskun tapauksessa hauskaksi tekee sen, että jos et hänelle tai hovilleen kerro yksityiselämästäsi asioita, niin hän syyttää sinua salailusta.
Ryhtyisi tekemään vaikka lasten satukirjoja, siihenhän hänellä taidot riittävät.Hymyilyttäviä syytöksiä mutta taitoni ei riitä satukirjojen tekemiseen :--DDDDDDDDDDDDDDDDDD
- L..................
L......... kirjoitti:
Taidat olla itse narsisti kun noin tarkkaan seuraat toisen elämää, eihän toisten kuksimiset pitäisi kuulua kenellekkään. Köyhyys ja rahojenkin käyttö on jokaisen oma asia, ellet sitten ole hänen holhoojansa. Ja saatko holhoojana levitellä toisen rahankäytön julkisuuteen????
Narskulta tais loppua paristot............................
Että älkää uskoko, älkää uskoko mihinkään mitä narsisti puhuu. Narsisti on patologinen valehtelija ja seikkailullisen kuvan antaminen itsestään on yksi hänen oireistaan."Että älkää uskoko, älkää uskoko mihinkään mitä narsisti puhuu. Narsisti on patologinen valehtelija ja seikkailullisen kuvan antaminen itsestään on yksi hänen oireistaan."
Niin asia joka tulee esiin jo oireluettelon alussa
1 suuret käsitykset itsestään eli liioittelee saavutuksiaan;
2 keskittyy mielikuviin rajattomasta menestyksestä, voimasta, kauneudesta tai suuresta rakkaudesta;
ja jonka Vakninkin mainitsee monesti mm. tähän tapaan otsikolla "kuinka tunnistaa narsisti"
"Kerskaileva ja valheellinen elämäntarina - Narsisti kerskailee lakkaamatta. Hänen puheensa mausteina ovat jatkuvasti "minä", "minun", "minä itse" ja "minulle". Hän kuvaa itsensä älykkäänä, rikkaana, vaatimattomana, intuitiivisena tai luovana - mutta aina kohtuuttomasti, liioitellusti ja vaikeasti uskottavana.
Narsistin elämäntarina kuulostaa tavattoman rikkaalta ja monimutkaiselta. Ja hänen saavutuksensa - yhteismitattomia hänen ikänsä, kasvatuksensa ja maineensa kanssa. Silti hänen todellinen olemuksensa on ilmeisesti ja todistettavasti ristiriidassa hänen väitteidensä kanssa. Narsisti valehtelee hyvin usein ja hänen fantasiansa ovat helposti havaittavia. Hän tipauttelee aina sopivia nimiä ja tarkoitukseen sopivia muiden ihmisten kokemuksia ja saavutuksia."
http://www.healingeagle.net/Fin/Vaknin/faq58.html
Mutta joo, tuokin on loppujen lopuksi hyvin kummallinen asia ymmärettäväksi täysin, kun itse ajattelen, että ns. suht tavallinenkin ihminen/elämä on jo itsessään niin monimuotoista, että oudoksuttaa, että jonkun pitää ikäänkuin keksiä elämäänsä...
Jollain tavalla ehkä asia tulee ymmärettäväksi sillä tavalla, että ilmeisesti narsisti ei voi hyväksyä kuulumista tavallisten ihmisten kastiin sen paremmin kuin sitäkään ettei hän tai hänen elämänsä ole ihmisen elämää kummempaa...
Mutta kerta kaikkiaan kummallista tuo kuitenkin on, mutta kun sen tiedostaa niin toki varmaan osaa suodattaa ne jutut ja nettiin liittyen kannattaa aina muistaa, että täällä ny kuka tahansa voi esittää olevansa mitä tahansa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site395767Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,2155317Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers354443SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun514068Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto374020Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813756SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt853680Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään443110Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1062440SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het462382