Auton mukana toimitetut eivät käyneet hyvin. Auto tykkäsi vasemmasta kaistasta.
Millä renkailla tojota käy parhaiten?
7
376
Vastaukset
- ei ole
Säädätä pyöränkulmat.
- akilityä terolle
"Millä renkailla tojota käy parhaiten?"
Väittäisi, että parhaiten käy mallikohtaisesti oikein valituilla männänrenkailla. - ristikudos
Renkaiden pitää olla autoa vastaavat. Siis ristikudosrenkaat ovat valintasi.
- Että edes jotain
Ja varuiksi suosittelisin pelastusautoa katolle, mutta jousitushan ei kestä. Mutta osta halpismarketista vaikka kumivene, niin tulee ainakin parempi mieli.
- auto ave 2012
Nokialaiset toimii avessa hyvin, hiljaiset, loppui vetely ja omituinen käytös.
Romaniassa/tsekeissä/unkarissa tehdyillä GOOD YEAR ensiasennuskiekoilla ei tee mitään. Tinkikää uuden auton ostajat kunnon renkaat noiden tilalle, ajokäytös ja melu muuttuvat aivan toisenlaisiksi. - Teron veli
Bridgestonen rätti (ristikudos) renkaat saavat Toyotan herkulliset ajo-ominaisuudet esiin. Tinki radiopeltorit kaupanpäällisiksi vaikka kai kaikilla Toyotalla ajavilla / matkustavilla sellaiset on ennestään.
- Toyonr1
Ei muuta kun rekisteriotteeseen kirjatun mukaiset kooltaan ja ei mitään halpiskumeja, tulee vaan turhan kalliiks pitemmän päälle. Continentalit alle ja menoks.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 402421
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086