Siis olisin kiinnostunut, siitä, että minkälaisia shiret ovat kouluratsuina? Tiedän, että ne ovat työhevosia ja ne ei veny samanlaisiin suorituksiin kuin puoliveriset, mutta silti, minkälaisia ovat ratsastaa, ja kuika korkealle tasolle näillä jäteillä voi päästä?
Ja toinn kysymys: Kuinka kovaa shiret laukkaa? (juu tiedän, erittäin tyhmä kysymys, mutta on jo kauan kaivellut, kun en keksi, saati löydä vastausta mistään) Siis ne on raskaampia kuin muut hevoset jotka laukkaavat suurinpiirtein 60km/h, niin onko shire samaa tasoa, vai hitaampi? Kiinnostaa vaan tietää miten toi hevosen massa siihen vaikuttaa :D
Jos jollakin olisi tietoa, tai kokemusta näistä ihanista jäteistä, niin olisi mukava kuulla :D Ihan muuten vain olisi myös kiva lukea näistä ihanuuksista :D Ja ei muuten tarvitse pelätä että olen ostamassa kyseistä hevosta, haaveilen vain.
Shire
Banaanita
2
454
Vastaukset 2
- shiren vuokraaja
Itse vuokraan viisivuotisasta shireä, ja uskon että shirellä pääsee lähes samoihin suorituksiin kuin puoliverisellä. Riippuu toki hevosesta. Laukatakkin se osaa reippaasti, ei kuitenkaan samaa vauhtia kuin tallimme lämppäri mutta lähellä on. Pysyy kyllä perässä
- shirenomistaja
shiret ovat kouluratsuina erinomaisia, ainakin minun shiret:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri351028- 71838
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40680Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40666Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus178512- 43489
jumala ei auta hittojakaan..
kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir204463- 45460
" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied56429Onneksi en ole riippuvainen Kuhmo Oy:stä
Lähinnä naurattaa, kun ylipainoiset, punakat kuljetus ja muutkin yrittäjät yrittävät lohdutella itseään uuden omistajan6427