Siis olisin kiinnostunut, siitä, että minkälaisia shiret ovat kouluratsuina? Tiedän, että ne ovat työhevosia ja ne ei veny samanlaisiin suorituksiin kuin puoliveriset, mutta silti, minkälaisia ovat ratsastaa, ja kuika korkealle tasolle näillä jäteillä voi päästä?
Ja toinn kysymys: Kuinka kovaa shiret laukkaa? (juu tiedän, erittäin tyhmä kysymys, mutta on jo kauan kaivellut, kun en keksi, saati löydä vastausta mistään) Siis ne on raskaampia kuin muut hevoset jotka laukkaavat suurinpiirtein 60km/h, niin onko shire samaa tasoa, vai hitaampi? Kiinnostaa vaan tietää miten toi hevosen massa siihen vaikuttaa :D
Jos jollakin olisi tietoa, tai kokemusta näistä ihanista jäteistä, niin olisi mukava kuulla :D Ihan muuten vain olisi myös kiva lukea näistä ihanuuksista :D Ja ei muuten tarvitse pelätä että olen ostamassa kyseistä hevosta, haaveilen vain.
Shire
Banaanita
2
449
Vastaukset
- shiren vuokraaja
Itse vuokraan viisivuotisasta shireä, ja uskon että shirellä pääsee lähes samoihin suorituksiin kuin puoliverisellä. Riippuu toki hevosesta. Laukatakkin se osaa reippaasti, ei kuitenkaan samaa vauhtia kuin tallimme lämppäri mutta lähellä on. Pysyy kyllä perässä
- shirenomistaja
shiret ovat kouluratsuina erinomaisia, ainakin minun shiret:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192176Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392065Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä271953Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma461367- 741316
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46873Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56792Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8721- 52713
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32698