Siis olisin kiinnostunut, siitä, että minkälaisia shiret ovat kouluratsuina? Tiedän, että ne ovat työhevosia ja ne ei veny samanlaisiin suorituksiin kuin puoliveriset, mutta silti, minkälaisia ovat ratsastaa, ja kuika korkealle tasolle näillä jäteillä voi päästä?
Ja toinn kysymys: Kuinka kovaa shiret laukkaa? (juu tiedän, erittäin tyhmä kysymys, mutta on jo kauan kaivellut, kun en keksi, saati löydä vastausta mistään) Siis ne on raskaampia kuin muut hevoset jotka laukkaavat suurinpiirtein 60km/h, niin onko shire samaa tasoa, vai hitaampi? Kiinnostaa vaan tietää miten toi hevosen massa siihen vaikuttaa :D
Jos jollakin olisi tietoa, tai kokemusta näistä ihanista jäteistä, niin olisi mukava kuulla :D Ihan muuten vain olisi myös kiva lukea näistä ihanuuksista :D Ja ei muuten tarvitse pelätä että olen ostamassa kyseistä hevosta, haaveilen vain.
Shire
Banaanita
2
227
Vastaukset
- shiren vuokraaja
Itse vuokraan viisivuotisasta shireä, ja uskon että shirellä pääsee lähes samoihin suorituksiin kuin puoliverisellä. Riippuu toki hevosesta. Laukatakkin se osaa reippaasti, ei kuitenkaan samaa vauhtia kuin tallimme lämppäri mutta lähellä on. Pysyy kyllä perässä
- shirenomistaja
shiret ovat kouluratsuina erinomaisia, ainakin minun shiret:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1991957
- 711706
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91421- 751098
- 811040
- 951019
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.261004Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954