Siis olisin kiinnostunut, siitä, että minkälaisia shiret ovat kouluratsuina? Tiedän, että ne ovat työhevosia ja ne ei veny samanlaisiin suorituksiin kuin puoliveriset, mutta silti, minkälaisia ovat ratsastaa, ja kuika korkealle tasolle näillä jäteillä voi päästä?
Ja toinn kysymys: Kuinka kovaa shiret laukkaa? (juu tiedän, erittäin tyhmä kysymys, mutta on jo kauan kaivellut, kun en keksi, saati löydä vastausta mistään) Siis ne on raskaampia kuin muut hevoset jotka laukkaavat suurinpiirtein 60km/h, niin onko shire samaa tasoa, vai hitaampi? Kiinnostaa vaan tietää miten toi hevosen massa siihen vaikuttaa :D
Jos jollakin olisi tietoa, tai kokemusta näistä ihanista jäteistä, niin olisi mukava kuulla :D Ihan muuten vain olisi myös kiva lukea näistä ihanuuksista :D Ja ei muuten tarvitse pelätä että olen ostamassa kyseistä hevosta, haaveilen vain.
Shire
Banaanita
2
218
Vastaukset
- shiren vuokraaja
Itse vuokraan viisivuotisasta shireä, ja uskon että shirellä pääsee lähes samoihin suorituksiin kuin puoliverisellä. Riippuu toki hevosesta. Laukatakkin se osaa reippaasti, ei kuitenkaan samaa vauhtia kuin tallimme lämppäri mutta lähellä on. Pysyy kyllä perässä
- shirenomistaja
shiret ovat kouluratsuina erinomaisia, ainakin minun shiret:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1616462
- 521872
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441600- 541132
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3271059Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se49999Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13960Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79908Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14897