Siis olisin kiinnostunut, siitä, että minkälaisia shiret ovat kouluratsuina? Tiedän, että ne ovat työhevosia ja ne ei veny samanlaisiin suorituksiin kuin puoliveriset, mutta silti, minkälaisia ovat ratsastaa, ja kuika korkealle tasolle näillä jäteillä voi päästä?
Ja toinn kysymys: Kuinka kovaa shiret laukkaa? (juu tiedän, erittäin tyhmä kysymys, mutta on jo kauan kaivellut, kun en keksi, saati löydä vastausta mistään) Siis ne on raskaampia kuin muut hevoset jotka laukkaavat suurinpiirtein 60km/h, niin onko shire samaa tasoa, vai hitaampi? Kiinnostaa vaan tietää miten toi hevosen massa siihen vaikuttaa :D
Jos jollakin olisi tietoa, tai kokemusta näistä ihanista jäteistä, niin olisi mukava kuulla :D Ihan muuten vain olisi myös kiva lukea näistä ihanuuksista :D Ja ei muuten tarvitse pelätä että olen ostamassa kyseistä hevosta, haaveilen vain.
Shire
Banaanita
2
453
Vastaukset
- shiren vuokraaja
Itse vuokraan viisivuotisasta shireä, ja uskon että shirellä pääsee lähes samoihin suorituksiin kuin puoliverisellä. Riippuu toki hevosesta. Laukatakkin se osaa reippaasti, ei kuitenkaan samaa vauhtia kuin tallimme lämppäri mutta lähellä on. Pysyy kyllä perässä
- shirenomistaja
shiret ovat kouluratsuina erinomaisia, ainakin minun shiret:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 351886
- 50828
- 82819
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7681Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35671Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15619Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27590- 59502
- 43454
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28449