Ratsastan ihanassa harrastetallissa, mutta mua ärsyttää tallin pienet tarhat. 2 hevosta saattaa tarhailla 5x10m tarhassa ja 2 shettistä 2x4 tarhassa. Sanonko tallini omistajille asiasta?
Tallimme tarhat
3
120
Vastaukset
- Minä
Hevosen karsinakaa oo noi pieni
- susumix
Sinulle aloittaja -> Ehdottomasti puutu asiaan, sano omistajalle, tallityöntekijälle, kelle vaan ja katsotte yhdessä, että muutosta tapahtuu. Tuo on hevosellekin kurjaa seistä postimerkkitarhassa ilman, että pääsee sen suuremmin liikkumaan.
- johanna ja ella
Sanoin joo ja kaikki tarhat yhdistettiin ja tehtiin pelloille vielä lisää! :) Omistaja sano, että sen takii oli niin pienet, kun oli tarkotuskin tehä isommat ja noi oli vaan varatarhat. Tosin hepat ehti olla niissä puol vuotta. :(
Nyt isoilla hepoilla on siis iso laidun ja poneillakin iso. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614438KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523291Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?552570Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492554- 1102305
- 241903
- 241691
- 301626
- 1691550
- 361275