Täällä ois nuori kolli joka haluis kokeilla miltä tuntuu laittaa "tavaraa" pyllyyn
Vastaukset 11
- 40v bi mies
Se tekee tosi hyvää,kun laukeat pepaan.Haluatko miehen vai naisen sisään tyhjentää pussit???
- nuori kundi
näin kun hetero oon, niin mielummin naisen
- neiti18.
nuori kundi kirjoitti:
näin kun hetero oon, niin mielummin naisen
Kuulostaa mukavalta. Missä päin asustelet ? ;)
- nuori kundi
neiti18. kirjoitti:
Vantaalla, sinä?
- gul2
neiti18. kirjoitti:
Moi
- nuori kundi
gul2 kirjoitti:
Moi
moi
- gul2
nuori kundi kirjoitti:
moi
Hur mår du
- ????
gul2 kirjoitti:
Hur mår du
Kuinka vanha oot oon ite helsingistä oon 13v kuulostaa hullulta mut ei mun mielestä kauheesti
- M90_
neiti18. kirjoitti:
missä ite? ;)
- pussyonblades
Hei, oisitko halukas estottomaan seksiin 44 v naisen kans? Let me know...
Voimme kokeilla :) Laita mulle viesti.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931486
- 711221
- 65981
Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?
Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste168881- 118857
Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.78784Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?105710- 45693
Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova63674Oothan sä erilainen mies
Kaikintavoin. Ikävä kyllä en tunnistanut sitä seikkaa aikoja sitten, ja nyt olen armottoman rakastunut. Olen vaan ❤️37666