Onko muilla Thyroxin lisännyt seksuaalista halukkuutta? Olen 30 v nainen ja syönyt Thyroxinia nyt 2,5 kk vajaatoimintaan. En ole vielä huomannut juuri muita vaikutuksia kuin että himot hyrräävät ihan hulluna ja mieli tekisi sekstailla koko ajan ja kaikkien vastaantulijoiden kanssa. :D Kuuluuko asiaan? Muita oireita on ollut lähinnä hiusten lähtö, lihominen ja ihon halkeilu. Niihin vielä odottelen apua.
Thyroxin ja seksuaalinen halukkuus
uhlukki
92102
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 9
Vanhimmat
Ainakin minulla seksihalut ovat kasvaneet räjähdysmäisesti (N 46v). Ei edes se auta, että pienennän kesäksi lääkeannosta. Tosin ennen vajaatoiminnan toteamista ei ollut kunnollista "antajaa", vain "pyytäjä", joten nyt saan niiden kadotettujen vuosien seksitarpeet.
Täällä yksi joka odottelee edellisen kuvailemia räjähdyksiä. :) Thyroxin aloitettu kaksi viikkoa sitten..
Minä aloitin thyroxinin kolme viikkoa sitten ja huomaan todellakin eron! En tiedä johtuuko se väistyneestä väsymyksestä vai mistä mutta en valita. :) Niin pitkä kuiva kausi on takana..
Minä en ole huomannut mitään eroa. Lääkitys ollut nyt kaksi vuotta ja pitäisi olla hyvällä tasolla.
En ole huomannut eroa mitenkään. Säännöllistä seksielämää kun olen pitkässä parisuhteessa.
Jaahas miulla sitte kain 30 vuotta väärällä tasolla lääkitys kun en moista ilmiötä ole huomannut missään vaiheessa.
Painokaan ei välttämättä lähde automaattisesti laskuun jos on karannut pois ihanteesta. Hiukset eivät minulla ainakaan ole vahventuneet koko aikana miksikään sitten hoidon aloittamisen. Ihokin on yhtä kuivuvaa sorttia kun ennen.
Suurin vaikutus lääkityksellä on ollut siihen ettei ole niin kamalan väsynyt, vaan tasasen väsynyt koko ajan.
Minulle tuli aivan sama ilmiö :) Tasaantuu vähitellen mutta pysyy koko ajan korkeampana kuin ennen lääkitystä. Kun nostaa annosta niin taas ryöpsähtää uudestaan. Tämä on kiva sivuvaikutus :). Kaikki vajisoireet eivät kyllä ole ollenkaan hävinneet, mutta haluttomuus on hävinnyt.
Minä olen huomannut saman "harmittavan sivuvaikutuksen" :) En valita eikä valita mieskään!
Tuo olisikin mukava sivuvaikutus ;)