Heikohko pidätyskyky

seksinystävä

Tuppaa penis ruikkimaan ennen aikojaan. Nainen ei oikein pidä siitä, vaikka aika pikainen hänkin on. Herrasmiehenä olisi kuitenkin kiva saada vasta naisen jälkeen. Naiset ensin, vaikka heikoille jäille ;)

Olen koittanut pidätyskykyä reenata eri konstein, mutta ainut mikä on toiminut on alkoholi. 1 - 3 shottia (4 cl) 40% vodkaa kun ottaa niin stondis kestää ja orgasmikaan ei tule ihan heti. Edes vanhan mummon ajatteleminen seksin aikana ei toimi ;)

Mietin vaan, että liekö moinen alkoholinkäyttö on terveellistä? Meillä kun sekstaillaan 4 - 6 kertaa viikossa. Onko mitään lääkettä jolla saisi pidätyskykyä parannettua?

7

288

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sexguru

Ahkera runkkaaminen turruttaa, samoin toistot seksissä. Pitäis kestää pidempään. Voi ottaa myös uuden setin heti perään, joskus tulee vaan jatkettua samalla seisokilla. Jos ei nouse uusiksi, naisen suu ja imuttelu herättää pian uusiksi. Anna ensin suulla tai sormilla orkku naisellesi ja sit vasta siirrytte yhdyntään.

• AlkoPois

Älä ainakaan "lääkitse" itseäsi alkoholilla! Jos tuolla tahdilla vaikka vetäisit 2x5 shottia viikossa, niin muutaman vuoden päästä kroppa on jo niin huonossa kunnossa, että pikkuveli ei nouse lainkaan.

Edellisten vinkkien lisäksi pidätyskykyään voi kehittää treenaamalla lantiopohjan lihaksia, joskin se on hyvin työlästä. Voit myös harjoitella tunnistamaan sen hetken kun olet ihan viittä vailla tulossa, ja pitää siinä kohtaa pienen tauon. Näin kalu menee jonkinlaiseen lukkotilaan, jossa seisokki säilyy mutta siemensyöksyä ei enää herkästi tule. Vaatii harjoittelua, mutta on tosi kätevä silloin kun se onnistuu!

• seksinystävä

Kiitokset vastauksista. Täytyy jättää tuo alko pois, vaikkakin se on toimiva pidätyskyvyn parantaja, ainakin itellä toimii. Mutta haitat on sitten liian suuret. Lantionpohjanlihaksia olen treenannut, mutta täytyy treenata lisää. Ehkä treenaan nykyään liian vähän tuota lantionpohjaa.

• paukuttaja1

amfetamiinia tai ekstaasia,taikka molempia yhtäaikaa ku vetää ni jaksaa paukuttaa tuntitolkulla

• ölk,hjmgnhfbgdvfcd

Riippuu vähän, käytätkö alkoholia muuten... Jos tuossa on kaikki alkon käyttö, eli jos vaikka otettaisiin mainitsemistasi arvoista suurimmat : 3 shottia x 6, niin ei vielä ylletä lähellekään viikottaisen suurkulutuksen rajaa.

Mut sitten jos otat noiden lisäksi vielä perjantaipullon ja parina päivänä saunabisset, niin menee kyl helposti suurkulutuksen puolelle.

• miess....

Itelä tulee 20s jos en ole runkannu 3 päivään,et kyllä se runkkaus paras lääke on tuohon,sanotaan et jos eilen runkkasin niin tänään saan höylätä "rauhassa" ainakin minuutin et lentää ja nainen tykkää,parhaas tapauses pystyn pidentään 2 minuuttiin jos edel päivänä runkkailtu

• Runkkaa

Runkkaa niin että kun olet juuri tulemassa niin lopeta runkaus, pitäis tulla sellane mini orgasmi (Mälliä ei tule) mutta muna nykii skidisti. Se tauko pitää ajottaa oikein että mälli on juuri tulossa. Nii että kun vetäis keranki nii lentäs. Sitten pieni tauko ja jatka taas etä tulee mini orgasmi. Yritä olla mälläämättä mahollisimman pitkään vaikka ois vaikeeta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1757
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      46
      1094
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      964
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      846
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      802
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe