26.6. Johanna Tukiaisen henk.koht. hygienia on päin per-settä!

Horrortunkero

Loppusyksyn 2013 ja alkukevään 2014 aikana porilainen Nita Seessalo toimi Dolls Dancersin keikkamyyjänä ja sai glamourin ytimestä pilkahduksia. Dolls-Tuksu myös vieraili Porissa Kankaanpään keikkansa yhteydessä helmikuun puolivälissä 2014. Nyt Seessalo avautui kokemuksistaan (hymy-näätien keskustelupalstalla 25.6.14):

”Mä en vaan sillon tajunnu, että joku tuksun kaltainen on olemassa.
Menkat viikon, eikä pese edes toosaa, ulosteet housussa vaan hengailee.
Oli mulla hommaa, kun saunotin peiton 100 asteessa tunnin jota madame käytti, desinfioin joka päivä oven kahvat ja hanat ym. mihin se oli koskenu.
Tyynyt heitin roskiin. Ja se lainas jotain vaatteita (joita en todellakaan halunnu takaisin). ”

87

4738

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Horrortunkero

Seessalon jatkokommentti (26.6.):

”Joo, mut mä olin niin idiootti, etten uskonut kaikkea mitä kirjoiteltiin, ja ajattelin, ettei se NOIN paha voi olla..... Kuinka väärässä olinkaan. En ollut edes lukenu sitä kirjaa madamesta, seki olis jeesannu siinä kohtaa, ku aloin "mänätzeerin" hommat ja tein itsestäni pellen... No, ei oo vanhana ainakaan tylsää kiikkustuolissa kun muistelee menneitä, voi sanoa siinä kohtaa, ettei jäänyt elämä elämättä :) hyvässä ja pahassa...”

• pelkuri pelle

Kyllä tää Nita teki itsestään pellen jo paljon aikaisemmin, sehän on syntyjään täysi pelle.

• ....................

No mutta perusteleppa...

• Että tuollaistakin pitää julkaista. Mitä työtä tuo Nita tekee, kun on ehtinyt kyttäämään oven kahvat ja hanat, mihin Johanna oli koskenut?

Oikeestaan aika kumma juttu, että Nita on antanut Johannan olla viikonkin pesemättä itseään ja yöpyä heillä noinkin pitkään ulosteissaan. Eikös Nita voinut ohjata Johannaa peseytymään? Jos ihminen on sairas, eikä tajua omaa hygieniaansa, niin kyllä tervejärkisen pitää silloin ottaa ohjat käsiin. En mä ainakaan meillä majoittais sellaista, kelle on tullut plöröt housuun ja alapää on muutenkin pesemättä viikon ajan.

• Rale rulettaa

Okei, otappas omaa lääkettä sitten.

Jos ihminen on sairas, eikä tajua omaa tilaansa, niin kannattaako sitä suoli24:een kirjoitella. Voisit vaikka ohjautua kutomaan sukkia vanhuksille, vaikka.

• pvjpovjp

ai nyt Tuksu on jo NIIIIIIIIN sairas, että hygieniansa laiminlyönti on muiden vika, vai?????

• voi luaja sentääääää

Älä jumalauta jaksa jeesustella, teet itestäsi naurettavan.

• pvjpovjp kirjoitti:

ai nyt Tuksu on jo NIIIIIIIIN sairas, että hygieniansa laiminlyönti on muiden vika, vai?????

Luepas uudelleen. Kyllä Nita saa valtavasta työkuormasta Johannan heillä ollessa syyttää itseään. Helpomalla se olisi päässyt, jos olisi vaikka ite puunannut Johannan suihkussa. Varmaankin tervejärkinen noin olisi tehnyt.

Ja "Rale ruleetta". Kyllä osaan neuloa sukat tuplakantapäällä.

• älä jaksa
        RailiSuominen kirjoitti:

Luepas uudelleen. Kyllä Nita saa valtavasta työkuormasta Johannan heillä ollessa syyttää itseään. Helpomalla se olisi päässyt, jos olisi vaikka ite puunannut Johannan suihkussa. Varmaankin tervejärkinen noin olisi tehnyt.

Ja "Rale ruleetta". Kyllä osaan neuloa sukat tuplakantapäällä.

uskomatonta! Sunko mielestä sen muijan ei tarvitse ottaa vastuuta edes suihkussa käymisistään, niinkö?? Sekin on muiden (=alamaisten ja hoviväen) tehtävä???? puunata Madamea suihkussa..

• älä jaksa kirjoitti:

uskomatonta! Sunko mielestä sen muijan ei tarvitse ottaa vastuuta edes suihkussa käymisistään, niinkö?? Sekin on muiden (=alamaisten ja hoviväen) tehtävä???? puunata Madamea suihkussa..

No kysytään sitten näin, että majoittaisitko sinä sellaisen henkilön (unohdetaan hetkeksi Johanna), joka ei ole peseytynyt ja kellä on ulosteet ja menkkaveret housuissa viikon ajan? Miten sinä toimisit? Minä ainakin laittaisin pesulle ja jos ei suostu, niin näyttäisin ovea.

• no en tod.
        RailiSuominen kirjoitti:

No kysytään sitten näin, että majoittaisitko sinä sellaisen henkilön (unohdetaan hetkeksi Johanna), joka ei ole peseytynyt ja kellä on ulosteet ja menkkaveret housuissa viikon ajan? Miten sinä toimisit? Minä ainakin laittaisin pesulle ja jos ei suostu, niin näyttäisin ovea.

en tietenkään majoittaisi enkä kyllä katsoisi, että minun pitäisi alkaa henkilöä pesemäänkään. Laittaisin tyypin pihalle ja sanoisin, että tänne et tule ennen kuin alat huolehtia itsestäsi niinkuin aikuisuuteen kuuluu. Kyllä tuollainen paapominen on pahinta regressoimista näille tyypeille. Oppivat käyttämään muita hyväkseen..

• no en tod. kirjoitti:

en tietenkään majoittaisi enkä kyllä katsoisi, että minun pitäisi alkaa henkilöä pesemäänkään. Laittaisin tyypin pihalle ja sanoisin, että tänne et tule ennen kuin alat huolehtia itsestäsi niinkuin aikuisuuteen kuuluu. Kyllä tuollainen paapominen on pahinta regressoimista näille tyypeille. Oppivat käyttämään muita hyväkseen..

Nyt, kun me päästiin edes vähän lähestymään toistemme ajattelutapaa, niin kysymys kuuluu, että miksi Nita sieti viikonkin? Kulki perässä ja desinfioi paikkoja. Kun ei ole pakko sietää, niin sitten heittää ulos ei toivotun henkilön.

Mitä tulee päihdeongelmiin joihin on liittyy vielä masennus ja siten lääkkeiden ja viinan sekakäyttö, niin sellaisilta ihmisiltä häviää ajantaju. Ei ne tajua, että eilen on ollut keskiviikko ja tänään on torstai. Ne saattaa elää viimeviikossa. Ei ne välttämäti haista ite, että haisevat pahalta tai että vaatteet ovat olleet päällä jo viikon pari. Silloin siihen pitäisi puuttua ainakin silloin, jos majoittaa sellaisen henkilön.

Jos mulla olisi pakkotilanne majoittaa sellainen ihminen, niin varmasti vetäisin kätilön hanskat handyyn ja pestävä mars pituuttaan saunan lauteilla ja varmasti alkaisi tapahtua. Paskaset vaatteet koneeseen ja kone pyörimään. Turha olisi mulle haisulin vinkua, että nukuttaa tai selitellä mitään muutakaan tekosyyt. Hankaisin henkilön vaikka juuriharjalla ennenkuin tulisi ruokaa tai pääsisi puhtaitten lakanoitten väliin.

• joooooo
        RailiSuominen kirjoitti:

Nyt, kun me päästiin edes vähän lähestymään toistemme ajattelutapaa, niin kysymys kuuluu, että miksi Nita sieti viikonkin? Kulki perässä ja desinfioi paikkoja. Kun ei ole pakko sietää, niin sitten heittää ulos ei toivotun henkilön.

Mitä tulee päihdeongelmiin joihin on liittyy vielä masennus ja siten lääkkeiden ja viinan sekakäyttö, niin sellaisilta ihmisiltä häviää ajantaju. Ei ne tajua, että eilen on ollut keskiviikko ja tänään on torstai. Ne saattaa elää viimeviikossa. Ei ne välttämäti haista ite, että haisevat pahalta tai että vaatteet ovat olleet päällä jo viikon pari. Silloin siihen pitäisi puuttua ainakin silloin, jos majoittaa sellaisen henkilön.

Jos mulla olisi pakkotilanne majoittaa sellainen ihminen, niin varmasti vetäisin kätilön hanskat handyyn ja pestävä mars pituuttaan saunan lauteilla ja varmasti alkaisi tapahtua. Paskaset vaatteet koneeseen ja kone pyörimään. Turha olisi mulle haisulin vinkua, että nukuttaa tai selitellä mitään muutakaan tekosyyt. Hankaisin henkilön vaikka juuriharjalla ennenkuin tulisi ruokaa tai pääsisi puhtaitten lakanoitten väliin.

No, en tiedä miksi Nita sieti sitä, kun en ole Nita enkä toimisi kuin hän. Olen kyllä vahvasti sitä mieltä, että Tuksun kohdalla ei ole kyse ajantajun katoamisesta tms. vaan silkasta välinpitämättömyydestä (vrt. koirien "hoito", tarpeet tehdään sisälle). Tuksu on täydellisen välinpitämätön ja ylimielinen muiden tarpeita kohtaan. Voin kuvitella, että paskanhajunsakin muuttuu alkoholinhuuruisessa mielessään ihanaksi parfyymiksi, jota lähipiirillä on suuri kunnia haistella. Juoppohan Tuksu on, se on ihan selvä.

• AIVOKUOLLU
        RailiSuominen kirjoitti:

Siis kuka tää nita on?

• huh sentää
        joooooo kirjoitti:

No, en tiedä miksi Nita sieti sitä, kun en ole Nita enkä toimisi kuin hän. Olen kyllä vahvasti sitä mieltä, että Tuksun kohdalla ei ole kyse ajantajun katoamisesta tms. vaan silkasta välinpitämättömyydestä (vrt. koirien "hoito", tarpeet tehdään sisälle). Tuksu on täydellisen välinpitämätön ja ylimielinen muiden tarpeita kohtaan. Voin kuvitella, että paskanhajunsakin muuttuu alkoholinhuuruisessa mielessään ihanaksi parfyymiksi, jota lähipiirillä on suuri kunnia haistella. Juoppohan Tuksu on, se on ihan selvä.

Kyl sää Raili Suominen olet sitten reipasotteinen ihminen jolla aina onnistuu kaikki paremmin kun muilla ja tiedätkin muun muassa kaikesta kaiken.

• Voi elämä
        joooooo kirjoitti:

Kuinka järkyttävän tyhmiä ihmisiä täällä jänkyttää? Mistä teitä sikiää? Ettekö edes sen verran tajua, että Johanna on sairas ja sekakäyttäjä, täysin pohjalla oleva ihmisraunio. Sellaistako täällä on kiva lyödä noilla sairailla jutuillanne?

Mukava elämänsisältö teillä, melkoisen säälittäviä olette.

• Raili puhuu asiaa
        Voi elämä kirjoitti:

Kuinka järkyttävän tyhmiä ihmisiä täällä jänkyttää? Mistä teitä sikiää? Ettekö edes sen verran tajua, että Johanna on sairas ja sekakäyttäjä, täysin pohjalla oleva ihmisraunio. Sellaistako täällä on kiva lyödä noilla sairailla jutuillanne?

Mukava elämänsisältö teillä, melkoisen säälittäviä olette.

Kyllä!!! Ihmetellä vaan voi. Ei tajuta, että sairas ihminen käyttäytyy juuri noin!

• Raili taas pätee....

Oletsä ihan ääliö? Luulisi todellakin kaiken nuuskimas jälkeen, että Nita yritti saada jOssua peseytymään.....

Et maottaisi oo....kyllä se on huomattu. Henkeen ja vereen oot puolustamassa, mutta tyhjänä arpana jääkin sitten olennainen tekemättä.....

• JYRE5

EIKÖ AIKUINEN LEHMÄ OSAA ITSE PESEYTYÄ ILMAN ERILLISTÄ KEHOITUSTA. SUOLINEN VARMAAN EI. TUNKKI VAAN KATSOI TÖLSYÄ KUN JULLE ALKOI TEKEMÄÄN PITKÄÄ KUOLEMAA. HAUSKAA TOI SUN SAIRAAKSI NIMITTELY. HEHHEH. IHAN VITUN KAKSINAAMAINEN LEHMÄ OLET.

MIKSET SUOLINEN VAIN KATOA.

TUNKKI ON PSYKOPAATTI.

• os. Ruuska
        AIVOKUOLLU kirjoitti:

Siis kuka tää nita on?

Nita seessalo os. Ruuska, kotiäiti, kaksi lasta, toisen lapsen nimi on Jenna. Vaatimaton koulutustausta.

• Voi jessus
        RailiSuominen kirjoitti:

Poliisihan sen poisti Nitan äidin hoteista loppujen lopuksi, kun ei äippäkään saanut sitä suihkuun.

Nitalla oli 2 päivää......

Kait se kuvitteli, että haisukasa, tottelisi selvää puhetta.......sähän oot onneksi niin täydellinen, ettei sun tarvitse tuollasia murehtia.
        Oikeasti.

• 9987
        RailiSuominen kirjoitti:

Railisuolinen ammattipaheksuja ja kylän juorutoimitus taas paheksumassa.......

• Huomattu jes
        huh sentää kirjoitti:

Kyl sää Raili Suominen olet sitten reipasotteinen ihminen jolla aina onnistuu kaikki paremmin kun muilla ja tiedätkin muun muassa kaikesta kaiken.

Se onkin meitä muita parempi ihminen, ihan kaikessa.....samanlaista juttuu tulee kuin tuksultakn...kaikki tiedetään just, kuinka hommat "oikeasti" menee......

• I'm smiling
        Huomattu jes kirjoitti:

Se onkin meitä muita parempi ihminen, ihan kaikessa.....samanlaista juttuu tulee kuin tuksultakn...kaikki tiedetään just, kuinka hommat "oikeasti" menee......

Hyvä mielipide -Huomattu jes- ! Oikeesti fiksu ihminen ei viitsisi kirjoittaa esim: "Miksi Nita sieti viikon?" koska fiksu älyää, ettei asia välttämättä ole noin! Varsinkaan kun ei ole ollut itse paikalla näkemässä ja kokemassa. Fiksu ihminen ei tule mielipidepalstalle pätemään omine vanhanaikaisine ja osittain todella väärine tietoineen. Fiksu ja ajattelukykyinen ihminen ei ala arvailemaan asioita ja sillä perusteella dissaamaan muiden palstalla kirjoittavien mielipiteitä.

Ymmärrän miksi tuo yksi vanhanaikainen besserwisser täällä ärsyttää niin monia. Jos edes kirjoittaisi asiaa eikä olisi niin hirveen kova tarve päteä. Oman kokemukseni ja tietoni perusteella tuollaisella ihmisellä on paha olla?

• duunissa samanlainen
        I'm smiling kirjoitti:

Hyvä mielipide -Huomattu jes- ! Oikeesti fiksu ihminen ei viitsisi kirjoittaa esim: "Miksi Nita sieti viikon?" koska fiksu älyää, ettei asia välttämättä ole noin! Varsinkaan kun ei ole ollut itse paikalla näkemässä ja kokemassa. Fiksu ihminen ei tule mielipidepalstalle pätemään omine vanhanaikaisine ja osittain todella väärine tietoineen. Fiksu ja ajattelukykyinen ihminen ei ala arvailemaan asioita ja sillä perusteella dissaamaan muiden palstalla kirjoittavien mielipiteitä.

Ymmärrän miksi tuo yksi vanhanaikainen besserwisser täällä ärsyttää niin monia. Jos edes kirjoittaisi asiaa eikä olisi niin hirveen kova tarve päteä. Oman kokemukseni ja tietoni perusteella tuollaisella ihmisellä on paha olla?

Epäilen ihan samaa, koska on JATKUVASTI koneella (vaikka siis muuta väittää)....sitten kun se saa aiheesta bannin, on rauha maassa, kunnes banni loppuu......
        Asiantuntija on ihan kaikessa......jopa naimisessa, kun se sitäkin jaksaa hoilottaa jatkuvasti.
        No, eipähän ole ukkonsa kimpussa, niin siksi se varmaan saakin olla päivät pitkät koneella, että "sponsori" pysyy tyytyväisenä :)

Meillä on duunissa samanlainen mummo. Suurin osa porukasta inhoo sitä, eikä halua olla sen kanssa missään tekemisissä.
        Samalla tavalla on sisälukutaidoton, haastaa riitaa jatkuvasti pätemisellään, jankkaa, haukkuu muita..kun jää häviölle (juopoksi ei sentäs hauku niinku tää mummo), besserwisseri pahimmasta päästä, IKINÄ ei myönnä olevansa väärässä .....

Onneks ei tarvii sietää tuollaista kuin päivän ajan......

Mahtaa äijällä olla kestämistä, kun se varmaan kotonakin tietää ihan kaikesta kaiken :)
        Sääliks käy miestä, oikeasti.

• duunissa samanlainen kirjoitti:

Epäilen ihan samaa, koska on JATKUVASTI koneella (vaikka siis muuta väittää)....sitten kun se saa aiheesta bannin, on rauha maassa, kunnes banni loppuu......
        Asiantuntija on ihan kaikessa......jopa naimisessa, kun se sitäkin jaksaa hoilottaa jatkuvasti.
        No, eipähän ole ukkonsa kimpussa, niin siksi se varmaan saakin olla päivät pitkät koneella, että "sponsori" pysyy tyytyväisenä :)

Meillä on duunissa samanlainen mummo. Suurin osa porukasta inhoo sitä, eikä halua olla sen kanssa missään tekemisissä.
        Samalla tavalla on sisälukutaidoton, haastaa riitaa jatkuvasti pätemisellään, jankkaa, haukkuu muita..kun jää häviölle (juopoksi ei sentäs hauku niinku tää mummo), besserwisseri pahimmasta päästä, IKINÄ ei myönnä olevansa väärässä .....

Onneks ei tarvii sietää tuollaista kuin päivän ajan......

Mahtaa äijällä olla kestämistä, kun se varmaan kotonakin tietää ihan kaikesta kaiken :)
        Sääliks käy miestä, oikeasti.

Bannit olen saanut viimeksi joskus vuonna 2008 ja se johtui siitä, että julkaisin KRP:n vasikan ja KRP:n välistä kirjeenvaihtoa.

Missä hoilotan naimisesta jatkuvasti?

Meillä on sponsorin kanssa niin vähän yhteistä aikaa, että ei oikein tappelua saa aikaiseksi. Eikä edes huvita kinastella harvoina yhdessäoloaikoina.

Voin myöntää, että en tiedä sorvaamisesta mitään. Jos tarttis tietää, niin kysyisin sponsoriltani.

Tohon yhteen viestiin liittyen esittäisin kysymyksen, jotta onko täällä oikeesti kaikki niin hienoa ja raitista porukkaa, että teidän lapsenne ei ole koskaan nähneet teitä päihtyneenä? Siis olette kaikki viettäneet jopa 30 vuotta täysin raittiina. Enpä oikein usko.

Miksi valehtelet niin paljon?

• On muisti taas menny
        RailiSuominen kirjoitti:

Bannit olen saanut viimeksi joskus vuonna 2008 ja se johtui siitä, että julkaisin KRP:n vasikan ja KRP:n välistä kirjeenvaihtoa.

Meillä on sponsorin kanssa niin vähän yhteistä aikaa, että ei oikein tappelua saa aikaiseksi. Eikä edes huvita kinastella harvoina yhdessäoloaikoina.

Voin myöntää, että en tiedä sorvaamisesta mitään. Jos tarttis tietää, niin kysyisin sponsoriltani.

Tohon yhteen viestiin liittyen esittäisin kysymyksen, jotta onko täällä oikeesti kaikki niin hienoa ja raitista porukkaa, että teidän lapsenne ei ole koskaan nähneet teitä päihtyneenä? Siis olette kaikki viettäneet jopa 30 vuotta täysin raittiina. Enpä oikein usko.

Miksi valehtelet?
        Bannit olet saanut TÄLLÄKIN ALUEELLA!
        Kahdet, jos oikein muistan!

Sun suosikki lausees alkaa" älä opeta...naimaan.....", että kyllä sä viljelet sitä jatkuvasti.

Mä en todellakaan vetele päiväkännejä, hauku sukulaisiani narkkarihuoriksi ja levittelisi niiden raha-asioita ympäri nettii, niin kuin itse teet.
        Ja ei, mun lapset ei ole ala-ikäisnä nähnyt mua kännissä.

Ilmeisesti ole ainakin sivistyneempi ihminen kun sinä, vaikka nyt alennunkn korjaamaan OMIA valheitasi.

MIKSI VALEHTELET JATKUVASTI???

Dementikko sinusta tulee heti, kun pitää selitellä tekemisiään...samanlainen olet kun tukiainenkin. Muistat vain sulle edulliset asiat......

• On muisti taas menny kirjoitti:

Miksi valehtelet?
        Bannit olet saanut TÄLLÄKIN ALUEELLA!
        Kahdet, jos oikein muistan!

Sun suosikki lausees alkaa" älä opeta...naimaan.....", että kyllä sä viljelet sitä jatkuvasti.

Mä en todellakaan vetele päiväkännejä, hauku sukulaisiani narkkarihuoriksi ja levittelisi niiden raha-asioita ympäri nettii, niin kuin itse teet.
        Ja ei, mun lapset ei ole ala-ikäisnä nähnyt mua kännissä.

Ilmeisesti ole ainakin sivistyneempi ihminen kun sinä, vaikka nyt alennunkn korjaamaan OMIA valheitasi.

MIKSI VALEHTELET JATKUVASTI???

Dementikko sinusta tulee heti, kun pitää selitellä tekemisiään...samanlainen olet kun tukiainenkin. Muistat vain sulle edulliset asiat......

En ole saanut banneja täällä. Kysy vaikka ylläpidolta tai luotseilta.

Ei munkaan lapset ole nähneet mua alaikäisinä kännissä.

Miksi sun pitää kokoajan valehdella?

• BUSTED, valehtelija
        RailiSuominen kirjoitti:

En ole saanut banneja täällä. Kysy vaikka ylläpidolta tai luotseilta.

Ei munkaan lapset ole nähneet mua alaikäisinä kännissä.

Miksi sun pitää kokoajan valehdella?

Sinähän se täällä valehtelet.
        Ja muutat asiat itselleks edulliseksi. Kun kiinni jäät, tarinat ne muuttuu justiinsa....
        ITSE OLET MYÖNTÄNYT saanees täälläkin bannit, että LOPETA JO!
        Ja nyt ei ole ikinä omat lapses sua kännissä nähneet.....jutut ne senkun muuttuu, ensin ei puhuttu omista lapsista ollenkaan.......
        Ihan omin sanoin olet vetänyt päiväkännit ja sukulaiset tull lapsineen kylään......

Sä olet jutuissas todellakin samanlainen kuin tuksu!
        Jessus mikä akka.....

• Prinzessa tuksu
        RailiSuominen kirjoitti:

No, nyt selvisi sitten sekin miksi notkut netissä...ei taida pahemmin olla ystäviä.
        No, en ihmettele ollenkaan tuolla luonteella.....besserwisserinä päteässä joka paikassa....
        Mahtaa olla hyvät välit naapureihin.....

• BUSTED, valehtelija kirjoitti:

Sinähän se täällä valehtelet.
        Ja muutat asiat itselleks edulliseksi. Kun kiinni jäät, tarinat ne muuttuu justiinsa....
        ITSE OLET MYÖNTÄNYT saanees täälläkin bannit, että LOPETA JO!
        Ja nyt ei ole ikinä omat lapses sua kännissä nähneet.....jutut ne senkun muuttuu, ensin ei puhuttu omista lapsista ollenkaan.......
        Ihan omin sanoin olet vetänyt päiväkännit ja sukulaiset tull lapsineen kylään......

Sä olet jutuissas todellakin samanlainen kuin tuksu!
        Jessus mikä akka.....

Miksi valehtelet? En ole saanut tällä forumilla banneja (talousrikosforumilla sain yllämainitusta syystä joskus vuonna 2008). Näytä nyt hyvä ihminen sellainen viesti missä kerron saaneeni täällä bannit.

Kyllä puhuttiin omista lapsista. Tässä tämä kokonaisuudessaan:

""""Hävettää ihan sikana toi ryyppääminen. Lapset tuli yllättäen käymään ja olin kännissä, kuin käki. Joo, joo sain noottia ja pyrin vastaisuudessa varmistamaan, että he eivät näe äitiään kännissä. Rakas äitivainaani sanoi joskus, että onhan se synti ja häpeä, jos yön vanhaa viinaa on viellä aamusella tarjolla. Ehkä äitin neuvoa noudattaen sitten päädyin tuhoomaan sponsorini viinat. Ei toistu ja jos toistuukin, niin ei ihan heti.

Mihin kysymykseen jätin vastaamatta?

Ja mitaan ette voi...""""

Mikä tarve sulla on valehdella jatkuvasti?

• Sooo busted.......
        RailiSuominen kirjoitti:

Miksi valehtelet? En ole saanut tällä forumilla banneja (talousrikosforumilla sain yllämainitusta syystä joskus vuonna 2008). Näytä nyt hyvä ihminen sellainen viesti missä kerron saaneeni täällä bannit.

""""Hävettää ihan sikana toi ryyppääminen. Lapset tuli yllättäen käymään ja olin kännissä, kuin käki. Joo, joo sain noottia ja pyrin vastaisuudessa varmistamaan, että he eivät näe äitiään kännissä. Rakas äitivainaani sanoi joskus, että onhan se synti ja häpeä, jos yön vanhaa viinaa on viellä aamusella tarjolla. Ehkä äitin neuvoa noudattaen sitten päädyin tuhoomaan sponsorini viinat. Ei toistu ja jos toistuukin, niin ei ihan heti.

LOPETA JO LEHMÄ KUN OLET KIINNI JÄÄNYT!!!

Mikä tarve sulla on jatkuvasti muutella juttujas ja valehdella????

• Ploploploplopl
        RailiSuominen kirjoitti:

Muista nyt vielä plussatakin omat juttusi :)

• Selitystoimisto
        RailiSuominen kirjoitti:

Superselittäjä taas vauhdissa.....
        Hubaa lukea juttuja, kun selittelyt vaan muuttuu....
        Heh.

Sun pitäisi perustaa selitystoimisto, kun jutut muuttuu joka postauksella.

• Dementia vaivaa?????
        Selitystoimisto kirjoitti:

Superselittäjä taas vauhdissa.....
        Hubaa lukea juttuja, kun selittelyt vaan muuttuu....
        Heh.

Sun pitäisi perustaa selitystoimisto, kun jutut muuttuu joka postauksella.

Joo, niin on, muistaa vaan haluamansa, toi ketju hävisi suurimmaksi osaksi ja bänni pamahti, että kolina kävi:

Älä viitti taas leikkii tietämätöntä.
        Se selitettiin sinulle samassa ketjussa, jossa
        HAKUIT TOISIA KIRJOITTAJIA
        Mm.
        Juopoiksi
        Juopoksi 6 aamulla
        Vähä-älyisiksi
        Narkkareiksi
        "Mitähän olet taas korkannut?"
        Jne.

Käy sieltä lukemasta.
        Taisi mukana olla parit sinun latelemat UHKAILUTKIN samassa ketjussa.
        Sai banninkin siitä rupeamasta!!!

Tiedät kyllä tasantarkkaan mikä ketju ja mikä on bnäätä!

• Sooo busted....... kirjoitti:

LOPETA JO LEHMÄ KUN OLET KIINNI JÄÄNYT!!!

Mikä tarve sulla on jatkuvasti muutella juttujas ja valehdella????

Vähän pahahan sitä on muutella jälkikäteen. Toi teksti on kirjoitettu RailiSuominen2.11.2013 23:35.

Oletko kenties ulkomaalaistaustainen ja siksi kielemme lukeminen ja etenkin sen ymmärtäminen tuottaa tuollaisia vaikeuksia? Ei hätää. Uskoisin, että pääset ongelmastasi eroon, kun menet kouluun.

• Dementia vaivaa????? kirjoitti:

Joo, niin on, muistaa vaan haluamansa, toi ketju hävisi suurimmaksi osaksi ja bänni pamahti, että kolina kävi:

Älä viitti taas leikkii tietämätöntä.
        Se selitettiin sinulle samassa ketjussa, jossa
        HAKUIT TOISIA KIRJOITTAJIA
        Mm.
        Juopoiksi
        Juopoksi 6 aamulla
        Vähä-älyisiksi
        Narkkareiksi
        "Mitähän olet taas korkannut?"
        Jne.

Käy sieltä lukemasta.
        Taisi mukana olla parit sinun latelemat UHKAILUTKIN samassa ketjussa.
        Sai banninkin siitä rupeamasta!!!

Tiedät kyllä tasantarkkaan mikä ketju ja mikä on bnäätä!

No kun en ole saanut banneja tuolloin.

• Huomattu on
        RailiSuominen kirjoitti:

Vähän pahahan sitä on muutella jälkikäteen. Toi teksti on kirjoitettu RailiSuominen2.11.2013 23:35.

Oletko kenties ulkomaalaistaustainen ja siksi kielemme lukeminen ja etenkin sen ymmärtäminen tuottaa tuollaisia vaikeuksia? Ei hätää. Uskoisin, että pääset ongelmastasi eroon, kun menet kouluun.

Sulla se koulunkäynti on auttamattomasti myöhässä, kun tuo lukemisenymmärtäminen eli sisälukutaito, on niin pahasti hukassa..

Mutta ei se mitään, suolinen on aina oikeassa, ainakin omasta mielestään :)

• Voi jessus
        RailiSuominen kirjoitti:

No kun en ole saanut banneja tuolloin.

Suks kuule kuuseen väittelijä!
        Turhaa piiloutua.
        Sut on jo nähty.

• mielenkiinnolla jatk
        joooooo kirjoitti:

Nyt on sitten Ruotsinpyhtäällä uusi uhri kylvettämässä ja passaamassa tunkkia......Mielenkiinnolla odottelen jatkoa, ensimmäinen yö mennyt valvoessa, kun on postauksiakin tullut.......

mutta Hamsteri Manuel on tasantarkkaan kiva siihenasti, kunnes puree joko huulen tai sormen riekaleiksi :)

Tetanusta ei sitten tarvii ottaa uudelleen, muista se.......vasta kun edellisestä piikistä on kulunut 5 vuotta.

Ja noin pienen hampsterin puremaan ei tule tikkejä, vaikka kuinka mainostaisit...

• mitä vileä nähdään
        Rale rulettaa kirjoitti:

Okei, otappas omaa lääkettä sitten.

Jos ihminen on sairas, eikä tajua omaa tilaansa, niin kannattaako sitä suoli24:een kirjoitella. Voisit vaikka ohjautua kutomaan sukkia vanhuksille, vaikka.

Surullista, olen vain jonkun kerran nähnyt kyseisen henkilön tv.ssä ja ihmetellyt mikä tämä "tuksu " oikein on ?
        Olen ajatellut että, eikö hänellä ole ketään joka huolehtisi hänet hoitoon tai auttaisi muuten hänet kuiville. Miksi hänet kutsutaan tilaisuuksiin ??? tai vaikka vaan se tähden että, ihmiset saavat pällistellä rappiolle mennyttä ihmistä. Säälittää että, hän itse luulee olevansa vielä jotain ?

• Kompoti kom

On Raililla näkemystä. Ei ole Nitalla kaikki pyykit koneessa, jos sietää nurkissaan haisevaa p*skaista vierasta. Olisi potkinut pellolle.

• Plop plop plopl

Ihanko itselles vastaat???

Laita ne plussat kans!!!

• pusirotta

Se nyt vain on niin, että hörhöt vetävät puoleensa toisia hörhöjä. Ja he käyttäytyvät juuri näin. Ei tässä ole yhtään mitään ihmeellistä. Turha siunailla ja taivastella.

• Homssuinen habitus

Tuksun homssuinen olemus vihjaa erikoisesta puhtaus. ja hygieniakäsityksestä...

• on,,tiedetty,,kauan

Tämän kaiken kertoi jo aikoinaan Länsman ja samalla ihmetteli miten
      nainen voi noin elää.

Turha tunkin on Artoa ruutanaksi haukkua sillä Arto on ihminen verrattuna
      jumbo-ballerinaan.

• Los Angelis

Arto oli yllättävän sitkeä sissi tuossa parisuhteessaan.

• Sipulipussipää

• arto on pyhimys
        Los Angelis kirjoitti:

Arto oli yllättävän sitkeä sissi tuossa parisuhteessaan.

Minä aina kuvittelin että koko ns suhde oli vain kusetusta jolla yritettiin rahastaa Seiskaa.

• 12+19

En ymmärrä, miten Raili jaksat selitellä selviä asioita täydellisille typeryksille.

• Jatka Raili

Railille pisteet.
        Yksi harvoista järjen äänistä tällä sairaalla palstalla.

• kakkakärpänen
        Jatka Raili kirjoitti:

Railille pisteet.
        Yksi harvoista järjen äänistä tällä sairaalla palstalla.

Yrittää päteä edes täällä.

• Kirkkaana mielessä

Yritetään pysyä ketjun teemassa eli Glamourtähtemme henkilkohtaisessa hygieniassa ja puhtauskäsityksessä.

• kimppa1

Ex managerit ovat törttöjä.
      Jarna myy lääkkeitä,uhkailee ja kieroilee onhan sillä persoonallisuushärökin.
      Joutuu vastuuseen ajamastaan ratista,uhkailustaan,pahoinpitelystä ja muista.Todistajia on jo kuultuna.
      Nita myy läkkeitä sai lemput lähihoitajakoulutuksesta ja työstä.Harrasti seksiä Tuhnun kanssa.
      Kovin on samanlaisia kaikki kolme
      Tukevaisesta puhumattakaan.

• Olet täysin väärässä

Väitteesi siitä, että Nita Seessalo myisi lääkkeitä ja olisi saanut potkut lähihoitajakoulutksesta ja työstä eivät pidä paikkaansa. Hän ei ole myöskään harrastanut seksiä Tunkin kanssa vaan kieltäytyi jyrkästi Tuksun lähentelyistä.

• Nita S. 1.7.

Nita S. 1.7. illalla:

”Voi hel-vetti!!!! Nyt se tunkio ylitti rajan. Nyt se lehmä meni liian pitkälle. Minkä mä sille voin, että änkee suihkuun, kun olen siellä. Tuli kyllä kiire pois! Ja kehtaa väittää, että olisi jotain harrastettu :O yök!!! Potkuja en ole koskaan mistään työpaikasta saanut.. Huh huh...

Nyt menee entistä kovemmin tietoa verottajalle tunkin hommista ja näistä pas-kapuheista mitä puhuu... Nyt menee toiminimi Dollsdancers nurin niin kuin kuuluukin. Kuinkahan monta kymmentätuhatta on mennyt ohi verottajan kaikkina näinä vuosina.”

• eksmanakeri

Ex-managerit:

* Tuija Järvinen
      * Mia Oksanen (vuonna 2011)
      * Jarna Lahdenvuo (kesä ja syksy 2013)
      * Nita Seessalo (vuodenvaihteen ympärillä 2013/ 2014)

• Jarnas
    • Priorisointi

Henk.koht. hygienia ei ole Tuksun kärkiprioriteetteja.

• Änkeröinen

Ex-keikkamyyjä Nitan jatkoselostus 28.6.14:

"Pointtini on, että miksi Johanna kätkee junttiutensa (kantaa ravintolasta ruoat mukanaan, jos ei jaksa syödä siellä), kulkee yöhousuissa saappaat jalassa keskellä päivää, pidätyskyky mennyt ja eläimiään rääkännyt ja heitellyt seinille.

Markkuhan sen sanoi, että glamour on sen päässä… Näköjään....
        Kaikki on teatteria ja itsensä nostatusta."

• Mäyrä

Luulen, en tod.tiedä, mutta luulen, että päihteet ja klamuuri-eläminen on se ykkösprioriteetti! Ainaski tän palstan mukaan. Ja näätien...

• Scolarin L-F
        Mäyrä kirjoitti:

Luulen, en tod.tiedä, mutta luulen, että päihteet ja klamuuri-eläminen on se ykkösprioriteetti! Ainaski tän palstan mukaan. Ja näätien...

Sitten kun ei enää jaksa huolehtia hygieniastaan, on Toivo mennyt, Kyösti käynyt ja Onni ohittanut...
        Ninnannunnan.

• xanadu4

Mitä mahtaa alkoholiongelmaan ja vaikeaan mielenterveysongelmaan liittyä kaikki tämä hygienia asiat ym. broblematiikka.
        Myös paikka pitäisi olla jossa peseytyä ja hoitaa hygieniansa.

• Lissu ja Kaisu

Hei Nita
      Miltä maistui Tuksun fjöösa?Oliko pessyt?
      Kiitti etukäteen vastauksestasi.

• Pallottelua

Ex-keikkamyyjä Nitan tarkennus 29.6.14:

”Lähetin Tuksun äitini nurkkiin joka koitti saada sitä pesulle mutta ei äitikään sitä sinne voinut kantaa. Kaksi yötä oli meillä ja loput äipällä kun se ei suostunut peseytymään pyynnöistä huolimatta…”

• Kohta on meuhkaamass

Raili voi tunkea mielipeteensä sinne takareikään.
        Jatkuvasti täällä lukee juttuja, ja on sitten arvostelemassa.
        Ämmä joka vetää päiväkännit, haukkuu sukulaisensa netissä, ei ole mikään sanomaan tuksusta....tuosta tuntemattomasta yhtään mitään saati muista kirjoittajista.
        Paitsi, ymärtäähän se, kun suklaisetkin saa tuollaisen käsittelyn, niin kaikki muutkin on sitten ns.vapaata riistaa arvostelulle.

On se hyvä että suolinen on itse niin täydellinen.........

• Normaali?40

Tuksu täysi alkkis ja rapajuopot ei huolehdi omasta hygieniastaan. Mutta kukaan tavallinen perheen äiti ei alkaisi Tuksun "manageriksi". Olisi nyt Nita itsekin hiljaa, kun on ollut niin tyhmä, että hommaan on mennyt mukaan ja ilmeisesti luullut rahaa tienaavansa sekä julkisuutta saavansa. Nyt sitten kertoilee juttuja,varmaankin tosia, mutta yrittääkö raukka saada julkisuutta. Lopettaisi ja hoitaisi perhettään ja tekisi töitä.

• -------

Ei se mee noin! Ootko koskaan kuullu alasta nimeltä hoitoala? Sinne hakeutuu ihmiset jotka vilpittömästi haluaa auttaa toisia ressukoita elämän syrjään kiinni ja parempaan kuosiin! Se on ihan omanlaisensa ihmisluonto joka haluais tehdä ressukoille HYVÄÄ mutta ei siinä kummiskaan aina onnistu. Oisko voinu vaikka jollain managerilla olla pohjimmiltaan hyväntahtoinen luonne ja ihan muut visiot mielessä kuin "yrittikö saada julkisuutta ja tienata rahaa." Meitä on kuule niin moneks eikä ole yhtä vastausta siihen miks joku tekee jotain! Suomessa on suunnilleen 5,4miljoonaa eri tapaa elää tätä elämää...

• ------- kirjoitti:

Ei se mee noin! Ootko koskaan kuullu alasta nimeltä hoitoala? Sinne hakeutuu ihmiset jotka vilpittömästi haluaa auttaa toisia ressukoita elämän syrjään kiinni ja parempaan kuosiin! Se on ihan omanlaisensa ihmisluonto joka haluais tehdä ressukoille HYVÄÄ mutta ei siinä kummiskaan aina onnistu. Oisko voinu vaikka jollain managerilla olla pohjimmiltaan hyväntahtoinen luonne ja ihan muut visiot mielessä kuin "yrittikö saada julkisuutta ja tienata rahaa." Meitä on kuule niin moneks eikä ole yhtä vastausta siihen miks joku tekee jotain! Suomessa on suunnilleen 5,4miljoonaa eri tapaa elää tätä elämää...

Siis onko Nita hoitoalalla?

• Ai, nyt ei tiedetä??
        RailiSuominen kirjoitti:

Siis onko Nita hoitoalalla?

Kyllä sä olet noi jutut nuusinut läpi.....
        Miksi kysyt asiaa, joka on täälläkin kerrottu moneen otteeseen ja olet jo relun vuoden täälläkin pyörinyt aktiivisesti.
        On kaksi vaihtoehtoa....

-joko leikit tyhmää, että saisit myötätuntoa toisilta.
        -sulla on oikeastikin muisti mennyt.

• Ai, nyt ei tiedetä?? kirjoitti:

Kyllä sä olet noi jutut nuusinut läpi.....
        Miksi kysyt asiaa, joka on täälläkin kerrottu moneen otteeseen ja olet jo relun vuoden täälläkin pyörinyt aktiivisesti.
        On kaksi vaihtoehtoa....

-joko leikit tyhmää, että saisit myötätuntoa toisilta.
        -sulla on oikeastikin muisti mennyt.

Eipä ole tietoa Nitan työstä tai opiskelusta.

• Pakko jotain opiskel
        ------- kirjoitti:

Se pitää tähän tarkentaa että nykyisin hoitoalalle "hakeutuu" aika sekalaista sakkia. Koulutusta mukautetaan niin että ainoastaan kaikkein vastahakoisimmat jäävät ilman tutkintotodistusta. Lopputulos on mitä on.

• Metsä vastaa ...
        RailiSuominen kirjoitti:

Työt ja opiskelut voi olla tosi tai epätosi. Etkä voi varmasti tietääkään, ellet näe päästötodistuksia ja työtodistuksia. Mutta onko niitä laillista laittaa tänne? Ja pitäisikö siitä täällä huudella, jos Nita vaikka on hoitoalalla?

• Nita ei ryyppää
        RailiSuominen kirjoitti:

Nita 28.6.14:

”Minäpä olen juonut alkoholia viimeksi 16 vuotiaana. Nyt olen 27, eli selvinpäin 11 vuotta joista olen ollut aikuinen 9 vuotta. Tee perässä. Selvinpäin on paljon hauskempaa ja muistaa kaiken sekä voi laillisesti ajaa autoa. Sekoseessalo :D et muuta keksinyt?? Tenoxituksu.”

• Metsä vastaa ... kirjoitti:

Työt ja opiskelut voi olla tosi tai epätosi. Etkä voi varmasti tietääkään, ellet näe päästötodistuksia ja työtodistuksia. Mutta onko niitä laillista laittaa tänne? Ja pitäisikö siitä täällä huudella, jos Nita vaikka on hoitoalalla?

Niinhän se voi olla tai sitten ei ole.

Pistää vaan epäilyttämään, että jos Nita on hoitoalalla, niin eikö silloin hänen pitäisi osata ohjata "hoidokki" pesulle ja tietää keinot, jotta miten vastaanhangoitteleva "hoidokki" saadaan pesulle.

Nitan kertoman mukaan hän tilasi Johannan omaan tilaisuuteensa (oliko synttärit?). Miksi Nita jatkoi "suhdetta" vielä keikan jälkeenkin? Jos kerta Nita on ollut maksava asiakas, niin se vastuu loppuu sihhen, kun keikka on sovitusti hoidettu ja raha on vaihtanut omistajaa. Miksi hänen piti ottaa kotiinsa sellainen ihminen, jota hän inhosi? Miksi ei sanonut, että tämä on nyt tässä ja kiitos?

En mä ainakaan raahaisi kotiini sellaista henkilöä, ketä mä inhoon. On siis lupa arvella, että Nitalla oli tuolloin muita syytä hilata Johanna kotiinsa. Mitähän ne mahtavat olla? Uteliaisuus, julkisuuden kipeys, toive päästä siivellä lööppeihin, henkilökohtaisten asioiden urkkiminen yms..

Joka kuuseen (Picea Abies) kurkoittaa, se katajaan (Juniperus Communis) kapsahtaa.

• Tucs-Sotanorsu
        RailiSuominen kirjoitti:

Niinhän se voi olla tai sitten ei ole.

Pistää vaan epäilyttämään, että jos Nita on hoitoalalla, niin eikö silloin hänen pitäisi osata ohjata "hoidokki" pesulle ja tietää keinot, jotta miten vastaanhangoitteleva "hoidokki" saadaan pesulle.

Nitan kertoman mukaan hän tilasi Johannan omaan tilaisuuteensa (oliko synttärit?). Miksi Nita jatkoi "suhdetta" vielä keikan jälkeenkin? Jos kerta Nita on ollut maksava asiakas, niin se vastuu loppuu sihhen, kun keikka on sovitusti hoidettu ja raha on vaihtanut omistajaa. Miksi hänen piti ottaa kotiinsa sellainen ihminen, jota hän inhosi? Miksi ei sanonut, että tämä on nyt tässä ja kiitos?

En mä ainakaan raahaisi kotiini sellaista henkilöä, ketä mä inhoon. On siis lupa arvella, että Nitalla oli tuolloin muita syytä hilata Johanna kotiinsa. Mitähän ne mahtavat olla? Uteliaisuus, julkisuuden kipeys, toive päästä siivellä lööppeihin, henkilökohtaisten asioiden urkkiminen yms..

Joka kuuseen (Picea Abies) kurkoittaa, se katajaan (Juniperus Communis) kapsahtaa.

Tucs-Sotanorsua ei niin vaan suihkuun ohjata!

• Lääkekaapista
        Pakko jotain opiskel kirjoitti:

Se pitää tähän tarkentaa että nykyisin hoitoalalle "hakeutuu" aika sekalaista sakkia. Koulutusta mukautetaan niin että ainoastaan kaikkein vastahakoisimmat jäävät ilman tutkintotodistusta. Lopputulos on mitä on.

Totta tuokin; ei voi tuudittautua siihen, että koko porukka olisi asiallisesti työskentelevää. Joukkoon hakautuu myös sellaisia, joille päihteet ja päihteiden vohkiminen sairaaloista ja terveyskeskuksista (potilailtakin) on pääpointtina.

• Monipuolinen nainen
        Lääkekaapista kirjoitti:

Totta tuokin; ei voi tuudittautua siihen, että koko porukka olisi asiallisesti työskentelevää. Joukkoon hakautuu myös sellaisia, joille päihteet ja päihteiden vohkiminen sairaaloista ja terveyskeskuksista (potilailtakin) on pääpointtina.

Nitakin jätti terveydenhoidon.
        "Vaihdoin alaa mua ei kiinnosta terveydenhoitoala. Kosmetologiksi seuraavaksi. "

• Oliko Facebookissa?
        Monipuolinen nainen kirjoitti:

"Vaihdoin alaa mua ei kiinnosta terveydenhoitoala. Kosmetologiksi seuraavaksi. "

Mistä tämä tietosi?

• Disinformaatiota
        Monipuolinen nainen kirjoitti:

Tuo on väärää tietoa; ei pidä paikkaansa siis.

• 18+19

Tunkero ei edes omista hammasharjaa eikä ole vuosiin harjannut hampaitaan. Mahtaa olla kivat ien tulehdukset suussa. Kas kun ei oo jo hampaat alkanut tippua suusta.

• Urbanitsi

Urban Doverholt oli aikoinaan (kesällä 2012) fiksu mies, sillä hän liotteli Tuksua ensin pari, kolme tuntia paljussa ennen kuin tohti edes koskea. Siksi yhteisille matkoille piti saada aina hotellihuone, jossa oli jacuzzi parvekkeella.

• Prostituutta

Sauna-Arabi, Tuksun keväällä 2012 ostanut veikkonen, totesi saman ja teki myös pitkät huuhtelut etukäteen. Tuksu oli escort-keikalla Sauna-Arabin kanssa Marokossa.

• Juvan Puutarhur
        Prostituutta kirjoitti:

Sauna-Arabi, Tuksun keväällä 2012 ostanut veikkonen, totesi saman ja teki myös pitkät huuhtelut etukäteen. Tuksu oli escort-keikalla Sauna-Arabin kanssa Marokossa.

Hoitamattomana, pesemättömänä ja käyttämättömänä puutarha voi kasvaa umpeen.

• Juvan Puutarhur
        Juvan Puutarhur kirjoitti:

Hoitamattomana, pesemättömänä ja käyttämättömänä puutarha voi kasvaa umpeen.

Kansanviisaus Savosta.

• been there...

Tämä on niin totta. Kerran Tuksu oli käyttänyt mun työhuonetta pukuhuoneenaan, koska heillä oli firman hallissa jotkut kuvaukset..

En edes tiennyt, että olivat olleet siellä.. Menin seuraavana aamuna töihin ja ihmettelin, että miten hitossa mun työhuone haisee kirjaimellisesti pe*seelle!! Kysyin sit, että kuka hitto siellä on ollut ja luulin, että pojat vitsailivat, kun vastasivat että Tuksu.. Mut totta se oli. Jätti siis pelkällä vaatteenvaihdolla vuorokauden kestävän hajun huoneeseen.

• Joose1

Hei!

Tätä lukiessa menee ruokahalut.
      Jos tämä juttu on totta, niin Tuksuhan sairastuu vakavasti tuota rataa kun jatkaa.
      Gynekologireissu tulee ainakin. Voi lääkäriparkaa, joka joutuu ottamaan vastaan!!!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5273
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5064
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4134
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3620
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3218
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2801
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      54
      1939
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1800
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1663
    Aihe