Voiko vahvat särkylääkkeet aiheuttaa

Keväällä piti jokunen kuukausi syödä vahvoja särkylääkkeitä(1500-4000mg)päivittäin.
On tullu mieleen, että voiko ne aiheuttaa näin jälkeenpäin rytmihäiriöitä?
Vai onko mitään yhteistä lääkkeiden jatkuvalla syönnillä ja rytmihäiriöillä?
Miten yleensäkään sydän moista rasitusta kestää?
31314
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

lääkkeitä käytit tuolloin keväällä,tuo milligrammamäärä ei kerro mitään.

Äänestä
  • mm. Panacod ja Somadril

    Äänestä

  • sama kirjoitti:

    mm. Panacod ja Somadril

    luulisin että on. ite sain rytmihäiriöt varmaan vahvoista lääkkeistä joita vedin kevään ajan. panacod, sirdalud, diclomex, että kai siinä jotain perää on. vaikuttaahan ne viela vuoden verran jotenkin kun on solujen mukana verenkierrossa. Sydänhän siinä päätyötä tekee, joten aivan mahdollista.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


Rytmihäiriöitä? kirjoitti:

Keväällä piti jokunen kuukausi syödä vahvoja särkylääkkeitä(1500-4000mg)päivittäin.
On tullu mieleen, että voiko ne aiheuttaa näin jälkeenpäin rytmihäiriöitä?
Vai onko mitään yhteistä lääkkeiden jatkuvalla syönnillä ja rytmihäiriöillä?
Miten yleensäkään sydän moista rasitusta kestää?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu