http://www.iltalehti.fi/jalkapallon-mm-2014/2014062718443798_jf.shtml
Eli sellaista kulttuuria Algerian katsomoissa.
Kaikkialla afrikan mantereen väki aiheuttaa harmeja mihin sitten menevätkin, niin kunnolla eivät osaa olla ja elää.
Hiekkanegruidien tapa futiskatsomoissa
4
<50
Vastaukset
- Ple!
Jos tuollaista tapahtuu, niin pitää tuomita hävinneeksi!
Tässä tapauksessa Algeria!
Ainakin loppuisi temppuilu saman tien!- Kuvat todistivat
No tuollaista tapahtui, mutta Fifa ei reagoi ilmeisesti, kuten ei reagoi Qatarin rakennuspuuhiin, jossa alkaa olla 1000 uhria jo !
Liekö tuo Suares-kohukin lähtee jonkin mafian pakottamana ? Yritetään kiinnittää huomio toisaalle todella vakavista ongelmista, joiden rinnalla FIFA osoittautuu hiirulaiseksi, vaikka kyse on oman lajinsa kisoista.
Niin, luit oikein 1000 uhria Qatarin rakennustöissä ja FIFA ei tee mitään.
Qatarin rakennusorjille ei makseta palkkoja ja heitä uhkaillaan.
Ja mikä tärkeintä teidän russofiilien kannalta: isänmaanne Venäjä pääsisi jatkoon!
- Älä sekoita asioita
No minä itseasiassa karsastan Venäjän nykyistä politiikkaa, mutta nyt on kyse säännöistä. Minkään maan pelaajien ei tule kärsiä yleisön sabotoinnista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905137
- 534046
- 252149
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271807Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151424
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271207Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201026T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21970