En kelpaa, ikävöin lopun ikääni

Life sucks

Olen keski-ikäinen nainen, juuri tuon kynnyksen ylittänyt. Muihin asioihin sitten elämässäni kompastunkin. Olen ollut monet kerrat ihastunut, mutta ilman vastakaikua. Miesmäinen tanakka ulkonäköni ei avita asiaa. Suurin osa ystävistäni on miehiä, heidän kanssa härski huumori kukkii. Olen luullut että se heihin vaikutuksen tekeekin, että heitetään läppää samalla tasolla. En osaa olla toisinkaan. Ärsyttää kaikenlainen hienostelu puheilla, vaatteilla ja meikeillä. Haluan olla oma, luonnollinen itseni, mutta en ole löytänyt omaa vastakappalettani. Vaikeaa se on näillä ominaisuuksilla miesmarkkinoilla. Rumaksikin on suoraan sanoen kehuttu. Silti nytkin ikävöin erästä komistusta jonka kanssa synkkaa kaveritasolla, mutta ei näytä olevan hänen puoleltaan mitään enempää... huoh, pitää taas korkata ja hukuttaa epätoivonsa vettä väkevämpään. Pää täyteen vaan, taas.

19

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kato miehet etsii

rakastajaa, eikä kaveria. Vain tietyn ulkonäön omaavat kelpaavat siihen hommaan ja lapsia tekemään.

• Erkki-Kyllikki

Voi vihtu. Että tehtailet nyt aloituksia oikein mun puolesta ja laitat reploja suuhuni, tuntoja päähäni :DD

Joo, ei. Metsään menet. Pahasti.

Mutta jatka toki hauskanpitoasi, se ei mua heilauta suuntaan eikä toiseen. Kato kun sun kaltasia keskenkasvusia pilipalleja ehtiny jo jokunen tähän ikään mennessä vastaan tulla. Ja: mulle sä olet vain ja ainoastaan yks mitätön kanava muiden joukossa :) Ymmärrä aivan kuinka haluat, oikein et kuitenkaan :)

• Erkki-Kyllikki

Ja: mä en korkkaa. En pilleripurkkiakaan, toisin kuin sä :)

• Sivusta vain_
        Erkki-Kyllikki kirjoitti:

Ja: mä en korkkaa. En pilleripurkkiakaan, toisin kuin sä :)

Kaikestä päätellen pilleripurkin avaaminen toisi sulle helpotuksen vainoharhaisuuteen Erkki-Kyllikki.Uskoit ilmeisesti, että aloitus oli sinulle.

• sivusta myös
        Sivusta vain_ kirjoitti:

Kaikestä päätellen pilleripurkin avaaminen toisi sulle helpotuksen vainoharhaisuuteen Erkki-Kyllikki.Uskoit ilmeisesti, että aloitus oli sinulle.

Tai hän uskoi, että se olisi hänestä. Niitähän on olemassa, sitä en tiedä, onko tämä sellaista jatkosarjaa.

• Erkki-Kyllikki
        sivusta myös kirjoitti:

Tai hän uskoi, että se olisi hänestä. Niitähän on olemassa, sitä en tiedä, onko tämä sellaista jatkosarjaa.

Hah hah :D Kylläpä on kauheen loukkaavaa, nokkelaa ja mitä ilkeimmin henkilöön käypää XD

• sivusta myös
        Erkki-Kyllikki kirjoitti:

Hah hah :D Kylläpä on kauheen loukkaavaa, nokkelaa ja mitä ilkeimmin henkilöön käypää XD

Ei ollut ainakaan mun tarkoitus loukata, vai tarkoititko kenties aloitusta.

Joidenkin maailmankuvahan on juuri tuo, että kaikki mahdollinen tehdään vain miesten/naisten iskemisen takia ja siinä koko elämän sisältö.

Ja säälittäväähän se on, jos holisti haukkuu raittiita ihmisiä holisteiksi. Ei se viinan loppusijoituspaikkaa silti toiseksi muuta.

• aloittaja olen

Niinkuin omassa elämässä ei olisi tarpeeksi vastatuulta niin nyt jo netissäkin teilataan. Vaikka vitsailenkin kaiken aikaa niin on minussakin se herkkä, haavoittuva puoli, jota en koskaan näytä. Tässä sen huomasi ettei kannatakaan. Alkon kautta viikonlopun viettoon :(

• provovovovo

aloitus on selkeä provo

• nainen nainen

Jos aloitus ei olisi provo, niin harmittaisi kyllä aloittajan puolesta ja sanoisin että toivottavasti se vastakappale vielä löytyisi.

• sivusta myös

Samoin minä. Mutta eipä ole aloittajaa näkynyt vastailemassa sen enempää omiin huoliinsa, ehkä hän jo virtuaalisammui virtuaalikylppäriinsä tai jotain :-)

• ailuiset ihmiset

Hävetkää!

• Ex valittajamarttyyri

No ei o sen helpompaa tanakalla plösöllä miehelläkää jolla ikää yli 45.. Eikä mikää hirveen pitkä. Kalju tietty:) Otin itteeni niskasta kii, katoin peiliin ja sanoin et okei.. Ei voi vaatia näil ulkonäkökeskeisillä markkinoilla jos ei oo mitään annettavaa. Se on bullshittiä et löytäis silmää miellyttävän "samanhenkisen". No tein pari vuotta töitä.. Muutin ruokavalion, kunnon bodyohjelma salille ja kuntoliikuntaa päälle.. 24 kiloo lähti ja se on paljon 173cm mieheltä. Lisäks viel tytär konsultoi vaateasioissa.. Juma mulla käy flaksi taas.. Työkaverit kateellisena firman bileissä aukoo nassua ku oon nii kuulemma nii " neiti" :) Silti meitsi on se joka niiden parikytä vuotta nuorempien kans kerää ne mimmit ympärilleen. Ja luulen et oon nyt myös löytäny ihmisen jonka kans voisin viihtyä loppuelämäni. Tarinan opetus: ITSESÄÄLI MARTTYYRIUS roskiin. Ja SIKANA DUUNII nii alkaa homma pelittää. Ja jos haluut miehen niin älä esitä rekkakuskia ja hyvää jätkää. Sillain pysyt jutuissa miesten kans mutta et sä niitä sänkyyn saa. Mies haluu naisen eikä miehen. Siis treenakkaa älkääkä itkekö mässypussi kourassa är-kiskan jonossa..

• Exvalittajamarttyyri

Nii ja toi edellinen oli ap lle jolle toivon paljon kaikkea hyvää ja tsemppiä. Ikää tulee mut sitä voi paljon kompensoida. Jopa mun järkyttävän korkeet kolesteroliarvot ovat nyt sallituissa rajoissa. Tavoite kauas ja päättäväisesti kohti muutosta.. TsemppiäJees!

• valittajat jää yksin
        Exvalittajamarttyyri kirjoitti:

Nii ja toi edellinen oli ap lle jolle toivon paljon kaikkea hyvää ja tsemppiä. Ikää tulee mut sitä voi paljon kompensoida. Jopa mun järkyttävän korkeet kolesteroliarvot ovat nyt sallituissa rajoissa. Tavoite kauas ja päättäväisesti kohti muutosta.. TsemppiäJees!

Olen samaa mieltä vaikka itse paljon nuorempi. Valittajia ei kestä kukaan! :)

• aloittaja olen

Kiitos! Lätsännosto sinulle, olet hyvänä esimerkkinä kaikille marttyyreille. Kyllä minunkin pitäisi tehdä muutoksia itsessäni, paljonkin. Aloitan remontin heti...huomenna..ehkä.

• Exvalittajamarttyyri
        aloittaja olen kirjoitti:

Kiitos! Lätsännosto sinulle, olet hyvänä esimerkkinä kaikille marttyyreille. Kyllä minunkin pitäisi tehdä muutoksia itsessäni, paljonkin. Aloitan remontin heti...huomenna..ehkä.

Mulle vaikeinta oli varsinki alkuaikoina se hillitön herkkujen nälkä. Toinen vaikee hetki ylittää oli se ku parin kuukauden jälkee ei ollu viel tapahtunu tarpeeks muutosta. Mietin et turhaan kärsin.. Mut päätin jatkaa koska se tavote oli maks kilo pois per kk.. Yhtäkkiä sit puolen vuoden jälkeen alko kaverit jo sanoo et oon jotenki freesimmän olonen. No siitähän sit sai tsemppiä. Mun virhe aiemmin oli se et uskoin hulluna et jollain ihmepillerillä tai kaalisoppadieetillä homma hoituu. Ts tiesin totuuden mut en ollu valmis tekemään muutosta. No jatkoin ja nyt voi välil mässätäkin nii paljon ku haluu.. Mut ei koskaa kahtena pvnä peräkkäin. Älä siis säkää usko ihmeisiin. 1.Älä aloita huomenna vaan tänään. Kävele vaik talo ympäri sen merkiks et nyt se päätös on tehty. Varaa aikaa tarpeeks paljon.tavote vuoden päähän esim. 2. Päätä että et luovuta vaikka mikä olis.( pidä parin viikon välein herkkuhetki). Duunissa sanot itelles kovaan ääneen et kaikki kaveripullat ja kakkuviipaleet on kielletty. Muut aukoo ehkä päätä siitä mutta sä ite oot päätöksesi tehnyt ja pysyt siinä. Huh kuinka sitä mässyä, viineriä pullaa kannettii joka päivä taukohuoneet täyteen.
        3. Tee omat eväät ja vältä viimeseen asti laihduttajan helvettejä eli työpaikkalounasmestoja. Syö useita kertoja päivässä. Sulsittelen ruoka-asiassa konsultoimaan jotakin ammattilaista.
        4. Muuta ajattelutapaa. Vihaa hissejä, tuoleja, rullaportaita.. Kaikkia niitä asioita jotka on tehty ns "helpottamaan elämääsi" Ala nauttimaan raajojesi käytöstä..ja siitä kun kaverit pitää sua friikkinä. Heh. Lopussa kiitos seisoo ja voit hyvi.
        6. Älä luovuta!
        7. Älä luovuta ja jos luovutat jatkat saman tien.
        8 Uhoa ja näytä niille. Ennenkaikkea itsellesi. tsemppiä!

• toivottavasti

Mulle vaikeinta oli varsinki alkuaikoina se hillitön herkkujen nälkä. Toinen vaikee hetki ylittää oli se ku parin kuukauden jälkee ei ollu viel tapahtunu tarpeeks muutosta. Mietin et turhaan kärsin.. Mut päätin jatkaa koska se tavote oli maks kilo pois per kk.. Yhtäkkiä sit puolen vuoden jälkeen alko kaverit jo sanoo et oon jotenki freesimmän olonen. No siitähän sit sai tsemppiä. Mun virhe aiemmin oli se et uskoin hulluna et jollain ihmepillerillä tai kaalisoppadieetillä homma hoituu. Ts tiesin totuuden mut en ollu valmis tekemään muutosta. No jatkoin ja nyt voi välil mässätäkin nii paljon ku haluu.. Mut ei koskaa kahtena pvnä peräkkäin. Älä siis säkää usko ihmeisiin. 1.Älä aloita huomenna vaan tänään. Kävele vaik talo ympäri sen merkiks et nyt se päätös on tehty. Varaa aikaa tarpeeks paljon.tavote vuoden päähän esim. 2. Päätä että et luovuta vaikka mikä olis.( pidä parin viikon välein herkkuhetki). Duunissa sanot itelles kovaan ääneen et kaikki kaveripullat ja kakkuviipaleet on kielletty. Muut aukoo ehkä päätä siitä mutta sä ite oot päätöksesi tehnyt ja pysyt siinä. Huh kuinka sitä mässyä, viineriä pullaa kannettii joka päivä taukohuoneet täyteen.
        3. Tee omat eväät ja vältä viimeseen asti laihduttajan helvettejä eli työpaikkalounasmestoja. Syö useita kertoja päivässä. Sulsittelen ruoka-asiassa konsultoimaan jotakin ammattilaista.
        4. Muuta ajattelutapaa. Vihaa hissejä, tuoleja, rullaportaita.. Kaikkia niitä asioita jotka on tehty ns "helpottamaan elämääsi" Ala nauttimaan raajojesi käytöstä..ja siitä kun kaverit pitää sua friikkinä. Heh. Lopussa kiitos seisoo ja voit hyvi.
        6. Älä luovuta!
        7. Älä luovuta ja jos luovutat jatkat saman tien.
        8 Uhoa ja näytä niille. Ennenkaikkea itsellesi. tsemppiä!

siinä tuli tarpeeksi vinkkejä. Ei pitäisi olla vaikeaa.
        Kyllä noilla ohjeilla pitäisi onnistua :)

• Exvalittajamarttyyri
        toivottavasti kirjoitti:

siinä tuli tarpeeksi vinkkejä. Ei pitäisi olla vaikeaa.
        Kyllä noilla ohjeilla pitäisi onnistua :)

Kiitti mut ohjeet on ohjeita ja kirjottamiseen menee miutama minuutti. Tommonen elämänmuutos on vaikee koska oot henkisesti ja fyysisesti nii koukussa niihin endorfiineihin joita saa helposti vanhalla elämäntyylilä. Siinä pn iso työ ja monta kirosanaa tulee suusta ennen kuin on valmista mutta kyllä siitä sitten nauttiikin. Tähän loppuu tää ja tsemiä kaikille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      83
      6019
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      47
      4055
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      131
      4011
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      69
      3793
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2968
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2567
    7. Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata

Manneja, vaiko matuja?
      Mikkeli
      33
      2379
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      28
      2252
    9. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2141
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      450
      1849
    Aihe