Voiko juomalasi hajota itsestään?

kysmys

Voiko juomalasi hajota itsestään?

Kuulin kilinää keittiöstä, ja menin katsomaan putosiko lasi astiakaapissa, onko keittiössä lintu vai kuka siellä kilistelee. En nähnyt mitään normaalista poikkeavaa.

Iltasella mies näytti pöydällä juomalasia, johon oli tullut kummallinen kieppimäinen halkeama. En ole koskaan nähnyt juomalasissa sellaista halkeamaa.

17

1650

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lahten

Voi.

• lauhkea

Tietysti voi.

Jännitykset materiaaleissa ei laukea "kello kaulassa".

• http://www.youtube.c
    • Olen muutaman kerrran nähnyt kun lasi on suorastaan räjähtänyt itsestään.

• 7+6

Voi.

• taidanpa

voi jos on kolahtanu käyny pesukoneessa ja sitten saa vähänkin osumaa ni menee aika monee sirpaleesee kyllä juu.

• aikayleistä

Kyllä lasitavara voi haljeta ja jopa räjähtää tuhannen nuusaksi itsestään. Jokin jännite jää puhallusvaiheessa.

• ifyysikko

Miksi tällaista pitää kysyä parapsykologian palstalla? Siirrettäköön kysymys
      fysiikan osastolle.

• Kekekekek

Ei missään tapauksessa. Yksisarvinen ollut asialla.

• rajantakaa

Itselläni on kokemusta siitä, että tavaroita tipahtelee ympärilläni vaikken edes koske niihin. Ilmiötä kutsutaan nimellä telekinesia. Oon vältellyt tätä parapsyykkistä tilaa meditoimalla aktiivisesti.

• Kellolompakko

Juomalasit hajoavat yleensä itsestään, harvemmin ihmisten hajoittamia.

• Ihmejuttusii

Kyllä minulla meinaa useampikin lasi ja pullo hajota ihan itteksein varsinkin viikonloppuusin.. Missä lie vikaa?? Sormetkii ussei verillä...

• Hajosikomono

Kysy ennemminkin että: Voiko jumalasi hajota itsestään?
      Vastaus:
      Kyllä se vaan voi!

• Porslampi

Lasi voi hajota itsestään. Mutta mahdollisempaa on esim. se, että pesukone on jättänyt pihtajännityksen lasiin, jonka rakenne on sellainen, että se ei kestä.

• tiskari

mä tiskasin joskus lasisen kaljatuopin ja jätin tiskipöydälle.Siitä irtos pohja eli lämmön vaikutus lasiin voi tulla jännite yms.mahdollista.

• BLOODisLIFE

Jos siihen on aikasemmin tullu joku naarmu niin kyllä se jossain vaiheessa menee rikki koko lasi, mulla kerran meni kynttilää polttaessa se ei lasi mutta kumminkin se missä kynttilää pidetään niin se meni lämmön takia rikki

• Orbi-asialla

Epäilen että suurikokoinen Orbi on yrittänyt tunkea itseään lasiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      295
      6757
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2059
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1797
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1277
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1180
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1146
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      53
      1057
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1031
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      972
    Aihe