Voiko juomalasi hajota itsestään?

kysmys

Voiko juomalasi hajota itsestään?

Kuulin kilinää keittiöstä, ja menin katsomaan putosiko lasi astiakaapissa, onko keittiössä lintu vai kuka siellä kilistelee. En nähnyt mitään normaalista poikkeavaa.

Iltasella mies näytti pöydällä juomalasia, johon oli tullut kummallinen kieppimäinen halkeama. En ole koskaan nähnyt juomalasissa sellaista halkeamaa.

17

1913

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lahten

Voi.

• lauhkea

Tietysti voi.

Jännitykset materiaaleissa ei laukea "kello kaulassa".

• http://www.youtube.c
    • Olen muutaman kerrran nähnyt kun lasi on suorastaan räjähtänyt itsestään.

• 7+6

Voi.

• taidanpa

voi jos on kolahtanu käyny pesukoneessa ja sitten saa vähänkin osumaa ni menee aika monee sirpaleesee kyllä juu.

• aikayleistä

Kyllä lasitavara voi haljeta ja jopa räjähtää tuhannen nuusaksi itsestään. Jokin jännite jää puhallusvaiheessa.

• ifyysikko

Miksi tällaista pitää kysyä parapsykologian palstalla? Siirrettäköön kysymys
      fysiikan osastolle.

• Kekekekek

Ei missään tapauksessa. Yksisarvinen ollut asialla.

• rajantakaa

Itselläni on kokemusta siitä, että tavaroita tipahtelee ympärilläni vaikken edes koske niihin. Ilmiötä kutsutaan nimellä telekinesia. Oon vältellyt tätä parapsyykkistä tilaa meditoimalla aktiivisesti.

• Kellolompakko

Juomalasit hajoavat yleensä itsestään, harvemmin ihmisten hajoittamia.

• Ihmejuttusii

Kyllä minulla meinaa useampikin lasi ja pullo hajota ihan itteksein varsinkin viikonloppuusin.. Missä lie vikaa?? Sormetkii ussei verillä...

• Hajosikomono

Kysy ennemminkin että: Voiko jumalasi hajota itsestään?
      Vastaus:
      Kyllä se vaan voi!

• Porslampi

Lasi voi hajota itsestään. Mutta mahdollisempaa on esim. se, että pesukone on jättänyt pihtajännityksen lasiin, jonka rakenne on sellainen, että se ei kestä.

• tiskari

mä tiskasin joskus lasisen kaljatuopin ja jätin tiskipöydälle.Siitä irtos pohja eli lämmön vaikutus lasiin voi tulla jännite yms.mahdollista.

• BLOODisLIFE

Jos siihen on aikasemmin tullu joku naarmu niin kyllä se jossain vaiheessa menee rikki koko lasi, mulla kerran meni kynttilää polttaessa se ei lasi mutta kumminkin se missä kynttilää pidetään niin se meni lämmön takia rikki

• Orbi-asialla

Epäilen että suurikokoinen Orbi on yrittänyt tunkea itseään lasiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      196
      1523
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1278
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      52
      1042
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      955
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      873
    6. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      58
      873
    7. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      840
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      824
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      820
    10. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      42