Voiko juomalasi hajota itsestään?

kysmys

Voiko juomalasi hajota itsestään?

Kuulin kilinää keittiöstä, ja menin katsomaan putosiko lasi astiakaapissa, onko keittiössä lintu vai kuka siellä kilistelee. En nähnyt mitään normaalista poikkeavaa.

Iltasella mies näytti pöydällä juomalasia, johon oli tullut kummallinen kieppimäinen halkeama. En ole koskaan nähnyt juomalasissa sellaista halkeamaa.

17

2134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lahten

Voi.

• lauhkea

Tietysti voi.

Jännitykset materiaaleissa ei laukea "kello kaulassa".

• http://www.youtube.c
    • Olen muutaman kerrran nähnyt kun lasi on suorastaan räjähtänyt itsestään.

• 7+6

Voi.

• taidanpa

voi jos on kolahtanu käyny pesukoneessa ja sitten saa vähänkin osumaa ni menee aika monee sirpaleesee kyllä juu.

• aikayleistä

Kyllä lasitavara voi haljeta ja jopa räjähtää tuhannen nuusaksi itsestään. Jokin jännite jää puhallusvaiheessa.

• ifyysikko

Miksi tällaista pitää kysyä parapsykologian palstalla? Siirrettäköön kysymys
      fysiikan osastolle.

• Kekekekek

Ei missään tapauksessa. Yksisarvinen ollut asialla.

• rajantakaa

Itselläni on kokemusta siitä, että tavaroita tipahtelee ympärilläni vaikken edes koske niihin. Ilmiötä kutsutaan nimellä telekinesia. Oon vältellyt tätä parapsyykkistä tilaa meditoimalla aktiivisesti.

• Kellolompakko

Juomalasit hajoavat yleensä itsestään, harvemmin ihmisten hajoittamia.

• Ihmejuttusii

Kyllä minulla meinaa useampikin lasi ja pullo hajota ihan itteksein varsinkin viikonloppuusin.. Missä lie vikaa?? Sormetkii ussei verillä...

• Hajosikomono

Kysy ennemminkin että: Voiko jumalasi hajota itsestään?
      Vastaus:
      Kyllä se vaan voi!

• Porslampi

Lasi voi hajota itsestään. Mutta mahdollisempaa on esim. se, että pesukone on jättänyt pihtajännityksen lasiin, jonka rakenne on sellainen, että se ei kestä.

• tiskari

mä tiskasin joskus lasisen kaljatuopin ja jätin tiskipöydälle.Siitä irtos pohja eli lämmön vaikutus lasiin voi tulla jännite yms.mahdollista.

• BLOODisLIFE

Jos siihen on aikasemmin tullu joku naarmu niin kyllä se jossain vaiheessa menee rikki koko lasi, mulla kerran meni kynttilää polttaessa se ei lasi mutta kumminkin se missä kynttilää pidetään niin se meni lämmön takia rikki

• Orbi-asialla

Epäilen että suurikokoinen Orbi on yrittänyt tunkea itseään lasiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      4
      1644
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      116
      1623
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      243
      1149
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1078
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      919
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      856
    7. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      835
    8. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      827
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      48
      823
    10. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      163
      819
    Aihe