piri ja olotilat, mitä sen kans voi ottaa jne....kokemuksia?

pirisee

kuinka pian vaikuttaa? mulla melkein heti,oon ennen nokittanut mutten enää koska mulla tuli jatkuvia nenäveren vuotoja siitä hommasta :O noh, mä olen pitänyt yli vuoden taukoa piristä ja nyt otin semmoisen neljäsosan teelusikallista ja olo oli pari tuntia mainio mutta nyt oksettaa(oksennusta ei tule on vaan ölkö olo) ja vapisuttaa ja palelee.....onko se aina tätä? enne käytin tiheemmin mutta nyt päätin 1-3 kertaa kuukaudessa vain! jos sitäkään.mut mikä näihin laskuihin auttaa.lisää piriä? bentsot jotka mul on respalla? :O

millainen olo muille tulee piristä ja millaisesta määrästä? alkoholia en ole kyseisen aineen kanssa koskaan nauttinut, kannattaako niin edes tehdä? olen kuullut että on vaarallista.en käytä bentsojenkaan kanssa viinaksia.

mutta nyt sit kun aamulla klo 8.30 otin kaffeen sekaan sen neljäsosan teelusikkaa olo oli kaksi tuntia ihanan pirtee ja happy mutta sit alkoi laskee ja tuli aluks oksetus olo sitten tuli itku yhtäkkiä ja meni ohi, nyt paleleee mut tekis mieli touhuta kokoajan jotain.onko nää normaalei asiaankuuluvii juttui?

nokittelulla mulla tehot tuli äkkiä ja annokset suuria et olot oli koko päivän.illalla vasta olin nuutunut ja menin nukkumaan sen "Lasku pirihumalan" pois...aamulla ihan jees olo kun nappas bentson naamariin.

Onko nyt sit syy et näin äkkii laskut 2-3 tunnis se et join sitä enkä nokitellut ja se et otin todella vähän? en uskaltanut enempiä kun viimekerrasta aikaa! etten mee ihan kujalle.....

ja entä bentsot ja piri yhdessä? jos otan vaikka muuutama rivartilia tai diapamia ja päälle pienen kupposen vaikka kaffetta tai teetä ja sekaan sellai neljäsosa/kolmas osa tl pirii niin onko olot pahemmat vai paremmat?

asiallisia vastauksia kiitos! :) ja en tosiaaan vakikäytä, se on max 3 kertaa kk siis silleen et samana päivänä pari kolme kertaa otan ton annoksen ja sit pidän taukoa ehkä viikon tai pari......tai sitten se on joku 3 pv peräkkäin ja sit taukoilua....en tiiä mikä ois paras ku ennen oli vähintäs 4 kertaa viikossa.... ei usein ehtinyt huonot olot tuleen.....

no masennusta mun ei tartte pelkää sitä on jo XD hehe heh.olipa hauska juttu :( ei alkuunkaan.kai mä masennukseen taas otan kun on tosi paska elämäntilanne.....mut oon päättänyt etten ala käyttää usein.bentsoi menee melkei joka pv....

nyt sit kysymyksiini asiallisia vastauksia eikä mitään pentujen trollausta jotka ei tiiä mikä on piri XD

19

15309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Piripää

Vaikka tämä onkin ollut jo tiedossa niin sen totuutta ei voi koskaan liioitella: eri aineet vaikuttavat kaikkiin ihmisiin erillä tavalla.
      Esimerkkinä sienet, otettiin kaverin kanssa täysin samoja sieniä ja hänelle tuli järkyttävä ylienergisyys (kuin olisi nameja ja piriä ottanut) ja minulle taas tuli sellainen olo etten halunnut muuta tehdä kuin maata silmät kiinni ja olla yksin hiljaisuudessa. Olimme täysin ääripäät tässä asiassa. Tälle samalle ystävälle taas pilvi aiheuttaa sen, että menee paniikkiin eikä halua puhua tai tehdä mitään, ja ärtyy milteinpä kaikesta.
      Jotkut aineet eivät vain sovi kaikille. Melkein suosittelisin kokeilemaan jotain muuta, jollei kerran tuo tunnu hyvältä.

Tyhmäähän se siis on tähän laittaa omia kokemuksia, mutta laitetaanpa nyt kuitenkin. Paljon saa ottaa pommina ja shottina ennen kuin vaikuttaa, mutta harvemmin sitä tulee otettua pelkkää piriä. Aina tulee vielä kyytipojaksi yksi nami.
      Ja melkeinpä kaikkia "oireita" voisi sanoa "normaaliksi".
      Koska edelleenkin kaikki on niin yksilöllistä, kun jotkut oksentavat, jotkut hyppivät pisin seiniä, toiset alkavat vainoharhaisiksi, ja toisilla ei tule pienintäkään merkkiä vaikka olisi jotain ottanut. Mielenterveys ongelmat vaikuttavat paljon (nimim. kokemusta on), eikä se ihan tyhmä sääntö ole ettei mielenterveys ja huumeet sovi yhteen. En kuitenkaan ala saarnaamaan koska itsekin käytän.

Älä ota alkoholia, sekoittaa vaan pirin toimivuutta. Mutta suosittelisin kokeilemaan jotain muita aineita ja etsimään sen oman jutun. Kertomasi perusteella voisin melkein väittää ettei tuo piri ole se sun ainees. En kyllä myöskään suosittelisi kauheesti noita bentsoja, en yksin enkä muiden aineiden kanssa.

Eikä laskuihin taida mikään auttaa varsinaisesti. Itse polttelen pahimpien laskujen aikana niin se helpottaa siihen asti että saa unta.

Voi myös olla (kun et tarkemmin maininnut asiaa, ja näissä asioissa miljoonia eri muuttujia) että nyt ostamasi piri oli vain kuraa. Tai olit syönyt liian vähän/liian paljon, tai henkinen tasapainosi oli eri jamassa, tai nukkunut vähemmän yms yms yms yms. Pienetkin tekijät voivat joillakin vaikuttaa.
      Kokeilemalla selviää!

Tai sitten voit suosiolla lopettaa kaikkien aineiden käytöt alkoholia myöten niin ei tule ongelmia, heh. :D

• 98865432

Kiinnostaisi tietää, että viekö piri krapulan mennessään ja tuleeko sen jälkeen vaan kahta kauheempi fiilis? Kumpaa mielummin krapulaan opiaatteja vai piriä?

• hfdhfd

tunge makkara perceesees.

• yoyoyoyoyoyo

"Kiinnostaisi tietää, että viekö piri krapulan mennessään ja tuleeko sen jälkeen vaan kahta kauheempi fiilis? Kumpaa mielummin krapulaan opiaatteja vai piriä? "

Se vähän riippuu ihmisestä ja krapulasta. Krapulan aiheuttaman väsymyksen ja nuutuneisuuden piri poistaa ja tietysti nostaa myös mielialaa. Jos krapula on kova ja sydän hakkaa ja hiki valuu niin silloin ehkä pieni määrä opiaattia helpottaa noita oireita ja piri voi jopa pahentaa oloa.

• Vkhoijki

Pahaan krapulaan oikea lääkitys on bentsodiatsepiini, esim. Diapam. Sitä käytetään myös siraalassa ja katkaisuhoidossa jottei ihminen joudu alkoholideliriumiin. Jos on mennyt rikkomaan lakia ja ottamaan amfetamiinia niin myös sen aiheuttamiin jälkioireisiin oikea lääke on Diapami.

• Anonyymi
        Vkhoijki kirjoitti:

Pahaan krapulaan oikea lääkitys on bentsodiatsepiini, esim. Diapam. Sitä käytetään myös siraalassa ja katkaisuhoidossa jottei ihminen joudu alkoholideliriumiin. Jos on mennyt rikkomaan lakia ja ottamaan amfetamiinia niin myös sen aiheuttamiin jälkioireisiin oikea lääke on Diapami.

Tasan samaa mieltä,kerran pirtukrapulassa oli tasan 2vaihtoehtoa alota pirtun juonti,tai syö sininen pami.otin jälkimmäisen veden kera ja kesäaamu nurmelle maate..kyl katos krapaula.

• Isoo neula kehii

Itsetehdyllä 12mm neulalla ku lataa kokonaisia Lyricoita hihaan niin kyllä lähtee kaikki vaivat.

• sophia.

Voi voi teitä jotka ette muuten hyvää oloo saa kun pirillä. :) mulla se tulee aidosti elämästä.

• 9765788

Ja mulla naimisesta.

• 8875679

Mulla runkkaamisesta.

• Toimii ja lujaa

Vaihda käyttötavaksi pluggaus. Nousut on melko samanlaiset kuin IV:nä paitsi että IV töötit nousee jyrkemmin.

• nopsaa vaan

jos plugaan 0,15g paljonko käytetään vettä?

• serdzx
        nopsaa vaan kirjoitti:

jos plugaan 0,15g paljonko käytetään vettä?

Sen verran vettä että liukenee, mahd. vähän on hyvä.

• piripiri

no perkele piri on kivaa muuten mutta tahdon nukkua yöt :D :D

• pirisee

BTW EI LIITY PIRIIN MUT OLEN ALOITTAJA TÄHÄN KESKUSTELUUN JA TAHTOISIN KYSYY: saako panacodisa eroteltua sen kodeiinin? :) en oo ikin kokeillut.......ku niit saapi muutaman ottaa et on jees. ja toi piri juttu, oikeesti, tahdon kokemuksia.erilaisia.

• ees4848484

Vittu uokaa es ni pompitte 48h seinilleja riipumatta ihmisestä... Tesmikää ihmees..

• Uokokoik

Bentsoja tulee ottaa jos amfetamiinia on yliannostellut. Tällöin on hyvä heittää myös loput pirit vaikka vessasta alas ettei erehdy vaan ottamaan enää lisää. Eli siis bentsoja naamaan ja lepäämään, sekä vettä pitää juoda reilusti. C-vitamiini nopeuttaa amfetamiinin poistumista virtsassa. Kuseminen siis poistaa ainetta kehosta. En ole lääkäri joten nämä on hatusta heitettyjä neuvoja, mutta näitä voi noudattaa jos tulee hätä. Vakavissa tapauksissa pitää soittaa ambulanssi.

• e45y54r

Bentsoja tulisikin määrätä ihmisille helpommin, tai myydä vaikka apteekissa, sillä koskaan ei voi tietää vaikka potilas olisikin vaikka amfetamiinin käyttäjä, jonka mielenterveys saattaisi säästyä sillä että bentsoja olisi saatavilla. Näin säästyttäisiin isommilta kustannuksilta.

• Kokemusta20v

Kokemusta on20v.ja iha normi juttuja noi mut älkäää vitus nokkaa vet.äkö. vaan filtterin läpi suoneen.niin ei tule epäpuhtauksia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      71
      2791
    2. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      147
      2160
    3. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      75
      2040
    4. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      253
      1690
    5. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      69
      1443
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      299
      1374
    7. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      77
      1315
    8. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1196
    9. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      125
      1115
    10. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      75
      1028
    Aihe