Onko olemassa naisia jotka kiihottuvat kumisaappaista ?Tai saavat parempaa seksiä miehiltään kumisaappaat jalassa.
Kysyn,koska miehille kumisaappaat ovat yleinen fetissi.
Mutta löytyykö naisia,joita kumpparit kiihottavat?
Onko olemassa naisia,jotka kiihottuvat kumisaappaista?
20
2131
Vastaukset
- Korkokumpparinainen
Kyllä löytyy. Mieheni on myös kumpparifetissi. Käytämme molemmat korollisia siroja naisten pitkävartisia kumppareita.
Mieheni tykkää naida kumpparinvarsien väliin, kun kumpparit on jaloissani. Itsekkin tykkään katsella, kun mies nauttii suunnattomasti. - Kontioissa rulaa
Kontiot on jees.
- mies vm.66
Upeaa,meillä käytössä myös punaiset nokialaiset tai korkokumisaappaat aina silloin tällöin.Kuitenkin vain vaimolla.
Äärettömän kiihottavaa naida kumppareiden varsien väliin,joko vaimon ollessa selällään jalat koukussa tai mahallaan niin ikään jalat koukussa.Toki rakastelu ja kiihko on valtava,kun vaimo tulee sänkyyn vain kumisaappaat jalassaan.
- kysyn vain
Hei,kysyisin sinulta korkokumpparinainen,käytättekö jotain liukastetta vai kestääkö miehesi paikat naida kuiviltaan kumpparien varsien väliin.
Tai onko teille kumisaappaiden värillä mitään merkitystä?
Hienoa!Toivottavasti kaltaisiasi naisia olisi enemmän.- Korkokumpparinainen
Miehelläni on tapama työntää peniksensä ensin kosteaan vaginaani ja sen jälkeen kumisaappaiden varsien väliin. Mies kiihottuu valtavasti kumpparinainnista, eikä juurikaan pysty keskeyttämään sitä ennen siemensyöksyä.
Minun jaloissani on usein mustat Lenat ja miehelläni valkoiset Cityt.
Mieheni tykkää naida myös valkoisiin City saappaisiin sillon, kun ne on minun jaloissani.
- kirsi3
Olen nainen , ja laitan usein mökkireissulle jalkaan punaiset Hai-saappaat. Ajan autoa , ja se polkimien painelu saappailla kiihottaa . Auto saa saapasta , toki nopeusrajoitusten puitteissa. Mökillä tuli tuli vielä sellainen tilanne , että rantasaunalla oli hiiriä. Ne jäi minun saappaitteni alle.
- Pedal pumping
Oletko koskaan ajellut mökkitietä saappailla ja juuttunut mutaan tai lumeen ja kaasutellut saappaat jalassa?
- ROLLE111
Tulkaa keskustelu palstalleni:SAAPASFETISTI.OMAFOORUMI.NET
- Kyllä on
Kyllä löytyy, itsekin ollut sellaisen kyydissä kymmenisen vuotta takaisin,
ja nannaa oli - toinen utelias
Miehet naivat kumisaappaisiin tai varsien väliin,mutta onko ketään naista naitu tai masturboitu kumisaappaalla?
- Korkokumpparinainen
Mieheni on masturboinut minua käärimällä kumisaappaan varret rullalle ja työntänyt sen vaginaani. Parhaat orkut olen saanut, kun hän on käärinyt kumisaappaan varret peniksensä ympärille ja tyydyttänyt sillä sekä minut, että itsensä.
Hän on tyyduttänyt mimut myös hankaamalla kumpparia klitoristani vasten.
Erittäin ihania orgasmeja on tullut. Suosittelen.
- 2+10
Meillä vaimo ei varsinaisesti kiihotu kumppareista, mutta kun vaimo näkee miten ne vaikuttvat, on hän asiassa mukana. Meillä homma menee niin, että vaimolla on jalassaan kiiltävän mustat säärenmyötäiset latex korkosaappaat ja käsissään pitkävartiset punaiset latexkäsineet. Vaimolla on posliini ja isot mature luomutissit.
Minulla on itselläni punaiset kontiot. Kun vaimo astelee eteeni em. outfitissä, niin hän tietää saavansa punakontioiselta mieheltä sellaista kyytiä että. - Anonyymi
Minulla naisena on ollut kiva tunne , kun minä ajan autoa Hai-saappaillani. Polkimien painelussa on jotakin kiihottavaa. Kai se on , että auto on saappaillani hallittavissa. Joskus laitan saappaat jalkaan , ja lähden vain ajelemaan .
- Anonyymi
Tykkään naisista jotka käyttävät saappaita ovat Sexikkäitä, itse kuljen keltaisissa Hai saappaissa tai kontioissa
- Anonyymi
Mistä päin olet? Voitais yhdessä ajella saappaissa
- Anonyymi
Käytkö vielä fiilistelemässä ja ajelemassa kumpparit jalassa olisi kivaa varmasti yhdessä ajella
Lähden mielelläni mukaan
- Anonyymi
Löytyykö Naisia ketä kiinnostaa/kiihottuu saappaista tai liikkua metsässä kahlaamassa käyden
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://44338qhb.com/H/bM1g 👈
- Anonyymi
kun minulla on kumisaappaat jalassa mies tykkää lykkiä jalkani ja saappaan varren väliin, aika hankala asento mutta minustakin tuntuu kivalle kun tunnen hänen lastinsa tulevan paljaalle jalalle
- Anonyymi
Kyllä ne on nämä Hai-saappaat , jotka on mukavat jalassa. Näillä voisi potkaista , jos sellainen tilanne tulisi. Joissakin viestiketjuissa olen lukenut , että naiset on potkineet saappaillaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1001829
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa681797- 1361655
- 971401
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo321328MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil3141233- 581175
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1301082Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2711031Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta
Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa446923