Eikä siellä ollut käytännössä yhtään mamua. Täynnä paikallisia ostoksilla. Mamuja sai oikein etsimällä tiirailla, kun ei näkynyt missään.
Mistä siis johtuu kaikki nämä väittelyt koneinsinöörien kokouksista Itäkeskuksen kahviloissa, ja niiden aiheuttamasta kauheasta älämölöstä siellä?
Kun tuollaista siellä ei ole!!!
Kävin Itäkeskuksessa pari päivää sitten
11
98
Vastaukset
- Make Kuusinen
Me kävimme siellä juuri ennen sinua. T. Aryan Brotherhood Southern Finland
- seppo.
"Aryan Brotherhood Southern Finland "
Se porukka kaljupäisiä, lyhkäisiä ja lihavia juoppojako?
- laurie lahdesta
Suomessa on niin helkkarin kylmä, että ne on lähteneet lomalle somaliaan.
- kult. rikkaus
Jos se on menossa se vaihe, kun päivät maataan ja yöt syödään
En muista mikä se on nimeltään. Auringon kiertoon se kuuluu. Voi tietysti olla niinkin että koneinsinöörit on lähtenyt lomailemaan synnyinseudulleen - ...
Olen avaajan kanssa samaa mieltä, minne ne itiksen mamut hävisi? ennen he olivat enemistö ja nyt näkyy tuskin ollenkaan?
- Vuosikierto menossa.
Älkääpä nuolaisko burjoa ennen kuin tipahtaa. Viimeistään elokuussa on itis kansoitettu muulla värillä kuin suomalainen kalkkinaama.
Mamut palaavat kuin muuttolinnut, se on varmaa. Kesäisin on hiljaisempaa.
Kaiholla muistan aikoja vielä 90 luvulta kun itäkeskus oli suomalaisten. Muutin pois noin 2-reikä-reikä-reikä.
Nyt on ramadan. Tai tarkkaan ottaen huomisesta alkaen, mutta kun koneinsinööriemme luku- ja laskutaito ovat vähän heikoissa kantimissa, he ottavat varman päälle. Ramadanin aikaan oikeauskoiset paastoavat koko päivän. Suomalaiset oikeauskoiset keräävät voimia maaten kaupungin kustantamissa residensseissään. Illalla ja yöllä sitten mässätään, kun tyhmä Allah ei näe.
- hää..
Meinaatko pattipää että kaikki mamut ovat muslimeita?
- 457ryrtfthf
hää.. kirjoitti:
Jospa ne ovat jo julistaneet lähi-itäkeskuksen muslimialueeksi, eivätkä muut ulkomaiset uskalla enää mennä sinne?
Briteissähän se amerikkalainen hakattiin kun join kadulla Jägermeisteria muslimien omakseen ilmoittamalla alueella.
No, tuskin kuitenkaan noin, mutta ehkä ne muut ovat tekemässä jotakin hyödyllisempää kuin kahviloissa roikkuminen. - hähä-hää
hää.. kirjoitti:
Itiksen on, vesipää.
- 6r79iykghkjgfkghj
Eiväthän ne kestä katsoa ruokaa ja juomaa edessään päivisin kun silloin ei nyt saa syödä tai juoda mitään.
Yöllä sitten tankkaavat niin paljon että lihovat.
Mitä paastoamista se on kun islamilaisissa maissa ruuan kulutus vain kasvaa paaston aikana.
Eikö se ole huijaamista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905137
- 534046
- 252149
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271807Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151424
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271207Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201026T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21970