"Matkustaja voi tuoda 110 litraa olutta, 90 litraa viinejä, siideriä tai käymisteitse valmistettuja long drink -juomia, 20 litraa välituotteita eli korkeintaan 22-prosenttisia juomia sekä 10 litraa muita alkoholijuomia, kuten väkeviä viinoja tai muuten kuin käymisteitse valmistettuja long drink -juomia."
Onko niin että tullin uusien ohjeiden mukaan esimerkiksi original long drinkiä saa tuoda Suomeen tosiaan vain yhden 24 x 0,33 l laatikon?
Lonkeron tuonti
13
5234
Vastaukset
- On.
Kiikastaako sisälukutaidosta vai luetun ymmärtämisestä?
Sääntöjen laatijoilla kiikastaa sitten muustakin ymmärryksestä. - tähän on tultu:
Yhden laatikon vain saa enää tuoda...
- 40bnnj
Ruotsinlaivoilta saa tuoda luvallisesti 6 tölkkiä lonkeroa...
Tallinnassa saat tuoda vaikka 50 laatikkoa - rajaton määrä
Tuo on vaan ohjeistu. edeeleen toisesta EU maasta saa tuoda rajottomasti jos vaan osaa perustella, että kaikki on omaan käyttöön.
- juappovaa
"muuten kuin käymisteitse valmistettuja long drink -juomia" kuuluu breezerit yms eli nämä ainakin nyt rajoitettuja mikåä on sairasta sillä juuri näissä suurin hintaero Suomi/Viro.
Eikös ainakin osa siidereistä kuulu myös tuohon ryhmään? Minä voisin tuoda kaksi semmoista.
- wulff
lonkerot, oluet, siiderit ...
mydrink.ee- mainostaja oletko
oletko mainostaja vai omistaja
- toimitus suomeen?
mydrink.ee
Tuoko ne tuolta suomeen asti smartpostilla vai vaan viron sisällä??- wulff
Smartpostilla Suomeen
- licivo
En tiedä lonkerosta. Sitä saa lähiliitereistä asevelihintaan,
Kokeilin seuraavaa: livicosta giniä, maksaa 5 euroa puolen litran flinda. Sitten liitereistä sitruuna lemon. ensimmäistä puoli desiä ja toista 2.5 desiä. Hyvää on. - vfhdr
Saa tuoda lonkerookin enemmän jos ne on omaan käyttöön. Ei tullia kiinnosta jos tuo kolme laatikkoa GIn lonkeroa. Isoja lasteja vaan valvovat.
- KaikkiViinaVirosta
Voit perustella sen myös keliakialla, et voi juoda ohrapohjaisia tuotteita kuten olutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18659Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat271631- 77598
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet88438