Kävin Pyhäjoella :-)

Piti tehdä asiasta ihan oma avauksensa :-)

Voi maharoton miten paljon lestadiolaisia onkaan, aina se seura-alueen laajuus ja ihmismäärä tekevät vaikutuksensa.

PS. En vilkutellut, kun en nähnyt tuttuja :-)

46

729

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuuntelen nyt radiosta puhetta jota ilmeisesti Olavi Vallivaara pitää.

• perus vl

hyvä,että kuuntelit.
      on veljellä lahjat annettu Jumalalta.

• Kuka nyt puhuu, kun meni ohi korvien?

• p vl
        Devoit kirjoitti:

Kuka nyt puhuu, kun meni ohi korvien?

Lääkkö nyt

• p vl kirjoitti:

Lääkkö nyt

Lääkkö tuntuu olevan vanhan ajan puhuja kun meinaa itkuksi mennä. Ainakin hän puhuu tosissaan. Mutta on hänelläkin inhimilliset heikkoutensa, kun on naapureita kuunnellut..

• p vl
        Devoit kirjoitti:

Lääkkö tuntuu olevan vanhan ajan puhuja kun meinaa itkuksi mennä. Ainakin hän puhuu tosissaan. Mutta on hänelläkin inhimilliset heikkoutensa, kun on naapureita kuunnellut..

Inhimilliset heikkoudet on myöskin puhujilla,koska hekin ovat kaksiosaisia. Täydellisyys alkaa vasta rajan takana

• Pol-le
        p vl kirjoitti:

Inhimilliset heikkoudet on myöskin puhujilla,koska hekin ovat kaksiosaisia. Täydellisyys alkaa vasta rajan takana

Jotkut ovat kolmiosaisia. Tai voi joskus olla vieläkin useampia osia. Yksilöitä kun ollaan.

• paljon on paljon

Kyllä ihmismäärä aina tekee vaikutuksen ja ihmisten tekemät rakennelmat. En ole vastaavaa järjestelyjä nähnyt muilla herätysliikkeillä - synnytysteltta ja kaikki!

Helluntaiuskovilla on melkein vastaavaa, mutta puuttuu synnytysteltta. Vai puuttuuko, vastaa Melperi, kun olet heidän saarnamiehiään. Devoit olisi voinut jäädä töihin suviseurarengiksi! Alarannan poika oli roskakuskina viime kesänä, luulen, että paikka on nyt tänä kesänä vapaana.

• **Devoit olisi voinut jäädä töihin suviseurarengiksi!****

Joo, kolehdinkerääjän homma olisi kiinnostanut :-)

Mitähän Alarannan poika nyt puuhannee seuroissa?

• Pol-le
        Devoit kirjoitti:

**Devoit olisi voinut jäädä töihin suviseurarengiksi!****

Joo, kolehdinkerääjän homma olisi kiinnostanut :-)

Mitähän Alarannan poika nyt puuhannee seuroissa?

Eikös se ole aikaiseminkin ollut tunkiota pöyhimässä. Jätejoukoissa siis.

• 8 + 11

Haha. Sinulla on huumoria.

• perus vl

Kai tiedät,että on irtaantunut tästä uskosta

• Ehkä olenkin kuullut että on erkaantunut vl-uskosta, mutta en muista kuulleeni. Kehityskulkuhan oli niin selvä että saattoi pitää selvänä että johtaa erkaantumiseen.

• Ihme ja kumma
        Devoit kirjoitti:

Ehkä olenkin kuullut että on erkaantunut vl-uskosta, mutta en muista kuulleeni. Kehityskulkuhan oli niin selvä että saattoi pitää selvänä että johtaa erkaantumiseen.

niin ja nyt Alaranta on lyonyt hynttyyt yhteen körttiläisvaimin kanssa. Mikä yhtälö!

• 49+22

##Mitähän Alarannan poika nyt puuhannee seuroissa? ##

Sanoi menevänsä tarkkailemaan, josko jo löytyisi vanhoillisilla oikea usko!

• Risto Leppänenkihän sanoi tulevansa seuroihin.

• 1??
        Devoit kirjoitti:

Risto Leppänenkihän sanoi tulevansa seuroihin.

Kävitkö vaimosi kanssa ja jos,niin mitä hän ajatteli?

• 1?? kirjoitti:

Kävitkö vaimosi kanssa ja jos,niin mitä hän ajatteli?

Kävin, häneen ei oikein seurat kolahda ja hän ahdistuu niin suuresta ihmismäärästä.

• Pol-le
        Devoit kirjoitti:

Risto Leppänenkihän sanoi tulevansa seuroihin.

Oliko tekemässä raporttia arkkipiispalle? Etsimässä lisää naispappeja?

• Joopa se joo
        Devoit kirjoitti:

Kävin, häneen ei oikein seurat kolahda ja hän ahdistuu niin suuresta ihmismäärästä.

Ai,vaimosi kanssa kävit?

• Pol-le kirjoitti:

Oliko tekemässä raporttia arkkipiispalle? Etsimässä lisää naispappeja?

Tarkennan että kävin seuroissa eilen lauantaina. Mietin että kävisinkö ehtoollisella, no eipä tullut mentyä. Olisikohan minulle annettukaan ehtoollista? Eihän se tietenkään päällepäin näy kuka on vl..

• toinen utelias
        Devoit kirjoitti:

Tarkennan että kävin seuroissa eilen lauantaina. Mietin että kävisinkö ehtoollisella, no eipä tullut mentyä. Olisikohan minulle annettukaan ehtoollista? Eihän se tietenkään päällepäin näy kuka on vl..

Kävitkö pikakahvilla pikakahviossa jossa oli pitkät jonot? oletko noin 50 v? Oliko ikäiselläsi vaimollasi korvakorut? Oliko sinulla farkut, ehkä numeron liian isot? Oliko kello tuolloin kun kävit jotain 18-21?

• toinen utelias kirjoitti:

Kävitkö pikakahvilla pikakahviossa jossa oli pitkät jonot? oletko noin 50 v? Oliko ikäiselläsi vaimollasi korvakorut? Oliko sinulla farkut, ehkä numeron liian isot? Oliko kello tuolloin kun kävit jotain 18-21?

Polttaa polttaa, niin kuin lasten leikissä sanotaan :-) mutta en tainnut olla tuo mainitsemasi henkilö. Huomaa että olen pitkä (192 cm) se ehkä on näkyvin ominaisuuteni. Mielessä oli että täällä on paljon palstatuttuja...

• Ei epäilystäkään...
        Devoit kirjoitti:

"Eihän se tietenkään päällepäin näy kuka on vl.."
        Kyllä se sinusta näkyy (ja kuuluu) päällepäin, että olet "lesta" pahinta sorttia.

• Ei epäilystäkään... kirjoitti:

"Eihän se tietenkään päällepäin näy kuka on vl.."
        Kyllä se sinusta näkyy (ja kuuluu) päällepäin, että olet "lesta" pahinta sorttia.

***Kyllä se sinusta näkyy (ja kuuluu) päällepäin, että olet "lesta" pahinta sorttia.****

Hau hau, joka paikassa perässäni oleva rakkikoira räksyttää taas. Sinun älykkyysosamäärälläsi ei näköjään ole mahdollista käsittää kuka on lestadiolainen ja kuka ei.

Sekö tekee lestadiolaiseksi kun muistuttaa heidän olevan tavallisia rehellisiä ihmisiä?

• Mene joskus itseesi
        Devoit kirjoitti:

***Kyllä se sinusta näkyy (ja kuuluu) päällepäin, että olet "lesta" pahinta sorttia.****

Hau hau, joka paikassa perässäni oleva rakkikoira räksyttää taas. Sinun älykkyysosamäärälläsi ei näköjään ole mahdollista käsittää kuka on lestadiolainen ja kuka ei.

Sekö tekee lestadiolaiseksi kun muistuttaa heidän olevan tavallisia rehellisiä ihmisiä?

Jos sinua joku haukkuisi rakkikoiraksi ja vähättelisi älykkyysosamäärääsi, itkisit että sinua on loukattu rienattu ym. Minulle se ei merkitse mitään koska en ota juttujasi vakavasti

• sivusta sanon
        Mene joskus itseesi kirjoitti:

Jos sinua joku haukkuisi rakkikoiraksi ja vähättelisi älykkyysosamäärääsi, itkisit että sinua on loukattu rienattu ym. Minulle se ei merkitse mitään koska en ota juttujasi vakavasti

Mene helluntailainen muualle jahtaamasta devoitia. Olet henkisesti sairas ihminen.

Pask.kanjauhaja huitoja niilo.

• mieleen tuli

• Mene joskus itseesi
        mieleen tuli kirjoitti:

mieleen tuli kysymys, että onko tapasi tätä tasoa?
        Ovatko myös nämä avaukset sinun helluntailaisen oksentamia?

http://m.suomi24.fi/node/12322599

http://m.suomi24.fi/node/12316442

http://m.suomi24.fi/node/12317985

Senhän saat selville, kun lähetät linkeistäsi tutkintapyynnön. Mikäli minua niistä syytät saat olla 100%n varma etten jätä juttua siihen.

• sama...

• nyt menee POLIISILLE

• Senkun...

• Mene joskus itseesi
        Devoit kirjoitti:

Sanon sulle suoraan etten ole hellari enkä lesta. Eikä minulla ole sua vastaan mitään sen kummempaa, se vain ärsyttää kun haukut ihmisiä psykopaateiksi narsisteiksi ym alentavaa. Mitä noihin linkkeihin tulee, kannattanee antaa ne poliisin tutkittavaksi. Minä ainakaan en tykkäisi, että minusta pyörisi tuollaiset jutut palstalla.

• Sama.

Sanon sulle suoraan etten ole hellari enkä lesta. Eikä minulla ole sua vastaan mitään sen kummempaa, se vain ärsyttää kun haukut ihmisiä psykopaateiksi narsisteiksi ym alentavaa. Mitä noihin linkkeihin tulee, kannattanee antaa ne poliisin tutkittavaksi. Minä ainakaan en tykkäisi, että minusta pyörisi tuollaiset jutut palstalla.

Mikäli minua niistä syytät saat olla 100%n varma etten jätä juttua siihen.

• Sama...

Otankin tämän ketjun viestit varmuuden vuoksi talteen, josko niitä tarvitaan myöhemmin.

• Nyt riitti--> poliisille

>>vain ärsyttää kun haukut ihmisiä psykopaateiksi narsisteiksi ym alentavaa.>>

En ole koskaan toiminut noin!!!

Mittani on täysi. Vakava syytös!!!

• :-)
        Sama... kirjoitti:

Otankin tämän ketjun viestit varmuuden vuoksi talteen, josko niitä tarvitaan myöhemmin.

Joku pelle haluaa leiikkiä se on hänen hupinsa.

• Tsemppiä!
        Nyt riitti--> poliisille kirjoitti:

Kannattaa tosiaan viedä loppuun asti!

• sama...
        Nyt riitti--> poliisille kirjoitti:

"En ole koskaan toiminut noin!!!"
        Mitenkähän mun koneella on aivan erilaista tietoa?
        Olen tosin tallentanut koneelleni aika paljon materiaalia.

• Ilmoitin jo Nettipoliisi
        sama... kirjoitti:

"En ole koskaan toiminut noin!!!"
        Mitenkähän mun koneella on aivan erilaista tietoa?
        Olen tosin tallentanut koneelleni aika paljon materiaalia.

Tuosta tulee lisätuomio panettelusta. Pohja se on minunkin säkissä!! Tuo oli julkisella foorumilla tehty valhe, jolla pyrittiin tukemaan aiempaa törkeää valhetta!! Poliisi selvittäköön!

Jäitte istumaan!!!

• 22.12-08
        Ilmoitin jo Nettipoliisi kirjoitti:

Tuosta tulee lisätuomio panettelusta. Pohja se on minunkin säkissä!! Tuo oli julkisella foorumilla tehty valhe, jolla pyrittiin tukemaan aiempaa törkeää valhetta!! Poliisi selvittäköön!

Jäitte istumaan!!!

???

• Nyt kuuluu kiitosääniä seuroista.

• ylene yrttitarhasta

Siionin laulun aikana "Nouse jo pilvi verinen, ylene yrttitarhasta"- aikana virisi kiitosäänet. Minulle tuli mieleen sitä ennen, että tämän laulun aikana kuuluu kiitosta. Niin kävi, ja myös tuli mieleen, että siinä laulussa on vahva profeetallinen Sana.

Jos kuuntelitte tänä aamuna kahden vanhemman ihmisen tarina parannuksen tekemisestä. Siinä se vanha mies kertoi, että seinä tuli vastaan, että jos ei olis tehny sillon parannusta, niin helvettiin olis joutunu. Niin vahvana hänelle oli tullut mieleen se parannuksenteon tarpeellisuus juuri tuolloin.

• ylene yrttitarhasta
        ylene yrttitarhasta kirjoitti:

Siionin laulun aikana "Nouse jo pilvi verinen, ylene yrttitarhasta"- aikana virisi kiitosäänet. Minulle tuli mieleen sitä ennen, että tämän laulun aikana kuuluu kiitosta. Niin kävi, ja myös tuli mieleen, että siinä laulussa on vahva profeetallinen Sana.

Jos kuuntelitte tänä aamuna kahden vanhemman ihmisen tarina parannuksen tekemisestä. Siinä se vanha mies kertoi, että seinä tuli vastaan, että jos ei olis tehny sillon parannusta, niin helvettiin olis joutunu. Niin vahvana hänelle oli tullut mieleen se parannuksenteon tarpeellisuus juuri tuolloin.

linkki Siionin lauluun: Nouse jo pilvi verinen
        http://www.youtube.com/watch?v=w-861bV0-84

• suvirock

Oletkos alkoholisoitunut? Festareilla ei nosteta käsiä ylös. :)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2318
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2143
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1535
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1454
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1417
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1083
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      974
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      117
      944
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      934
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      883
    Aihe