Käykää hakemassa omanne pois! Karvis ja Hoikkaska huseeraavat liikaa tuolla meidän Parkanosivuilla, ei niitä jaksa. Pitäkää hyvänänne!
Karva noppa ja Rouva Hoikkala kotiin!
22
170
Vastaukset
- kiitos herra ja rouv
Emme huoli heitä takas tänne joten pitäkää hyvänänne ja olkaa onnellisia että he nostavat palstanne tasoa sielä.
Lukeekaa Ikaalisten sivuja niin tiedätte mikä kohtalo teitäkin tulee odottaan.
Herra ja rouva saavat vipinää palstoille ja se on ihan hyvä Parkanolaisille. - Rouva Hoikkala
Aion vastaisuudessakin kirjoitella Parkanon palstalle. Uskon vilpittömästi, että Jarmo ajattelee asiasta samoin. Meillä kahdella on vielä paljon annettavaa niin ikaalislaisille kuin parkanolaisillekin.
Minä ja Jarmo olemme lyömätön pari! - karva noppa
Kirjoittelen millä palstalla hyvänsä ja mitä itse haluan. Minua
ei kukaan koskaan voi hallita. Jos minulla on sanottavaa
parkanolaisille he eivät mahda sille yhtään mitään että
kirjoitan asiani Parkanon palstalle.
Haistakaa vittu.- Jyrki Alatalo
Karva noppa kyllä kuuluisi oikeastaan kirjoittaa yhteen (karvanoppa)
- sdfljkldkjf
Jyrki Alatalo kirjoitti:
Karva noppa kyllä kuuluisi oikeastaan kirjoittaa yhteen (karvanoppa)
Juu, mutta kun siinä on etu- ja sukunimi ;)
- Rouva Hoikkala
sdfljkldkjf kirjoitti:
Juu, mutta kun siinä on etu- ja sukunimi ;)
Muutaman vuoden kuluttua Karva on paikkakunnalla yleisin
etunimi pojilla. - Karva Noppa
Nuo apinoivat tuppikullipojat jotka kuvittelevat osaavansa
Karva Nopan taidot lukijoiden vedättämisessä ovat
surkeita esityksiä joten pysykää pois vierailta palstoilta. - Rouva Hoikkala
Karva Noppa kirjoitti:
Nuo apinoivat tuppikullipojat jotka kuvittelevat osaavansa
Karva Nopan taidot lukijoiden vedättämisessä ovat
surkeita esityksiä joten pysykää pois vierailta palstoilta.Mitä erityistaitoja karva nopalla mahtaa olla? Kaikkihan osaavat kakkahommat!
- takasin homo+hullu
Miks Jarmo ja Rouva on aloittanut mykkäkoulun???
Palsta on vaisu!!!- Rouva Hoikkala
Jälleen sama alkoi! Jarmo aloitti suunsoiton ja minä vastasin samalla mitalla. Luulen, ettei tämä kierre lopu ikinä. Me olemme sairaita ihmisiä, jotka tarvitsisimme apua.
- Karva Noppa
Rouva Hoikkala kirjoitti:
Jälleen sama alkoi! Jarmo aloitti suunsoiton ja minä vastasin samalla mitalla. Luulen, ettei tämä kierre lopu ikinä. Me olemme sairaita ihmisiä, jotka tarvitsisimme apua.
Rouvan on syytä keskittyä vain itseensä.
- Rouva Hoikkala
Karva Noppa kirjoitti:
Rouvan on syytä keskittyä vain itseensä.
Väitätkö, että olet normaali sekä seksuaalisesti että henkisesti?
- apteekin takaa
Rouva Hoikkala kirjoitti:
Väitätkö, että olet normaali sekä seksuaalisesti että henkisesti?
Tuskimpa koko elämänsä työelämän ulkopuolella ollut
doggstylellä tienaava Vammalan veteraaninainen on
kykenevä arvioimaan muita tällä palstalla. - Rouva Hoikkala
apteekin takaa kirjoitti:
Tuskimpa koko elämänsä työelämän ulkopuolella ollut
doggstylellä tienaava Vammalan veteraaninainen on
kykenevä arvioimaan muita tällä palstalla.Mitä mieltä olet itse omasta normaalisuudestasi?
Tästäkin ketjusta riittää vielä asiaa!
Ajattelin rantautua vaihteeksi Parkanon palstalle. Miltä kuulostaa ?
- jukka.poika
Siinä taas näytteitä mielenterveyspotilaan yksinpuhelusta
usealla nimmarilla. Ota äiti lääkkeet. - jukka.poika
seppo_myllis kirjoitti:
Parkanokin ansaitsee osansa sinun jutuistasi. Ikaalinen on jo saanut tarpeekseen.
Rouvan perheestä tulee uutta juttua jos järki ei potilaalla
voita. jukka.poika kirjoitti:
Rouvan perheestä tulee uutta juttua jos järki ei potilaalla
voita.Niinkö meinaat? Taitavat "tietosi" olla pelkkää mielikuvituksen tuotetta.
Rouva tarvitsee kurinpalautuksen. Voisin hieman säätää hänen
hapenottokykyään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.1298275Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m1047509Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot925686Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,905633Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1194820Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1322624Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys592495Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e81475Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol71444Kohta taas mesikämmeneen
Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa531319