Fanitus

bbjim

Mietin,että koska artistin fanitus menee liian pitkälle?Sopiiko vain teini-ikään idolien julisteilla seinän vuoraaminen?Mielestäni artistin fanitus sopii nuoruuteen ja kaikki kuvien,julisteiden seinään laittaminen.Mielestäni on aika koomista,joskeskiikäinen perheellinen tai jopa vanhempi ihminen vuoraa seinät idolinsa julisteilla ja kuvilla.Myös liiallisuuteen menee fanitus silloin,jos ei kuuntele kuin ko.artistia,puhumattakaan siitä,että sietäisi muita artisteja tai arvostaisi heitä.Myös eläminen ja ko. artistin tarkka elämän seuraaminen ei ole normaalia.Myös monet fanit eivät siedä artistinsa arvostelua.He tekevät artistista lähes jumalan,mitään negatiivista ei voi liittyä ko.artistiin.Tulee henkilöpalvonta,sitä on myös artisteihin heidän kuoleman jälkeenkin.Artisti yritetään pitää jalustalla vuosi kausia ja haudalla ravataan.Menneisyydessä eläminen ja siihen juuttuminen ei ole hyvä missään mielessä.Kaikessa pitäisi säilyttää kohtuus,jumalointia ei saisi tulla.

3

242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Plörts

      Kiitokset tästä loistavasta mielipiteestä, v___n aivokuppainen ääliö!

    • halens

      Kylläpä Kirka fani nyt älähti.Eipä ole kovin kaunista kielen käyttöä.Kyseessä on varmaan kaikenlainen fanitus missä tulee ylilyöntejä.Ei kyllä saa Kirka faneista fiksua kuvaa,no ehkä kirjoittaja on fanaattisimpia faneja.Tulee vaan mieleen,että millainen on artisti,jos fanit on tullaisia.

      • modeemi

        Olen kuullut juttuja artistin keikoilta,näiltä 2000-luvun lähinnä,kuinka ylimieliseksi Kirka oli muuttunut sitten aiempien vuosien.Joku kysyi nimmaria esim.laivakeikan tai jonkun pubi keikan jälkeen,niin herra ei kuulemma noteerannut sitä ollenkaan.Eivätkä nämä ihmiset olleet missään kännissä edes.Kylä artistin mielestäni pitää sietää humalaisiakin,koska ihmiset ovat laivalla,pubissa hauskaa pitämässä.Eikö artistin työhön kuulu mm.nimmareitten antaminen,jutustelu ihmisten kanssa eikä yleisön ylenkatsominen.Yleisöhän se on joka artistin elättää,ostaa levyjä,käy keikoilla.Diivailu ei varmaankaan lisää yleisömäärää ja mitä olen kuullut niin Kirkan viimeisimpien vuosien keikoilla taisi olla yleisökato.Sen ymmärrän,että koko ikäänsä ei voi olla suosittu mutta yleisöä ei saa unohtaa.Tiedän,että joku Kirka fani älähtää mutta hänen keikoillaan kävi muitakin,kuin pelkkiä faneja.Eikä fanit katso asiaa kovin objektiivisesti,heillehän artisti on virheetön.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe